Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Untuvatakin untuvat menivät könteiksi, kun pesin sen, ja nyt takki on "untuvaton". Mitä teen?

Vierailija
31.01.2021 |

Palstan Martat, auttakaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan talvitakkia pessyt, ihan turhaa hommaa.

Just joo. Minä juoksen ja hikoilen välillä keskustassa asioilla. Kainalot takissa alkaa haisemaan pahasti hieltä. Harmittaa tietenkin pestä taaaaaas kerran muuten puhdasta takkia, mutta ei oikein onnistu sanoa kavereille jotka nyrpistää nenää mun vieressä, että "En pese tätä takkia, ihan turhaa hommaa"

Vierailija
22/25 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän hieman pyykkietikkaa huuhteluaineena, etikka neutraloi sitä pesuainetta ja tulee pöyhkeä takki. Kuivatessa paras yhdistelmä on kuivausrumpu ja tennispallot, mutta voi pöyhiä kuivuessa myös käsin useampaan otteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus laitanut pelkän linkousohjelman päälle, ja kaksi tennipalloa sinne. Siis kun takki on lähes kuiva. Tosin pöyhöyttelen sitä pitkin kuivumistakin ja jälkeen kuivumisen. 

Vierailija
24/25 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidot untuvat saa kyllä pöyhittyä paikoilleen suht helposti, mutta auta armias näitä "keinountuvatakkeja", joissa on siis puhallusvanu sisällä. Niitä on ihan toivoton saada pesun jälkeen edes suunnilleen samanlaisiksi, ÄLKÄÄ OSTAKO!

Vierailija
25/25 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tennispalloista tulee kumin hajua vaatteisiin, myös nukkaa ja liimaa saattaa irrota. Muoviset nystyrähierontapallot toimivat, oikeat kuivausrumpupallotkaan eivät ole kalliita. Itse asiassa hierontapallot ovat samoja palloja kuin kuivauspallot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan