Kannatteko mukananne koronavilkkykännykkää
Kommentit (23)
Outo kysymyksenasettelu. Minulla on kännykässä Koronavilkku, mutta en minä sen takia sitä kanna mukana. Enemmänkin niin päin että kun se kännykkä joka tapauksessa mukana on aina, niin en näe syytä miksi siinä ei voisi olla Koronavilkkukin.
Miksi juuri Alkossa? Kyllä, sen harvan kerran kun Alkossa jotain käyn ostamassa lahjaksi (en juo itse alkoholia ollenkaan) niin maksan pankkikortilla, kuten maksan kaikki muutkin ostokseni kaikissa kaupoissa.
Ei tulisi mieleenkään ladata jotain koronavilkkuja.
Huonon skenaarion mukaan tännekin voi tulla valvontayhteiskunta.
Silloin ei kannata löytyä liikaa Alkon ostoksia pankkitililtä.
No totta kai minulla on Koronavilkku. Sen käytöstä ei ole minulle mitään haittaa, mutta voi olla isosti hyötyä.
Alkossa käyn ehkä kaksi kertaa elämässä ja voin silloin maksaa pankkikortilla.
Vaatii toimiakseen bluetoothin ja sen voi laittaa päälle tai pois puhelimen asetuksista milloin tahansa.
Viisaat ei lataa mitään vilkkuja...
En kanna. Mulla ei ole kännykässä Koronavilkkua, koska se olisi hyödytön juuri siksi, että en kanna kännykkää mukanani. Alkossa en ole asioinut sen jälkeen, kun joku viime talvena palstalla antoi linkin saksalaiseen verkkokauppaan, joka toimittaa alkoholijuomia myös Suomeen ja vieläpä suoraan kotiovelle.
En liiku kaupoissa kännykän kanssa. En halua olla seurattavaa markkinointimateriaalia..
tiedän, että kaikesta liikkeestä jää jälki, jos kantaa kännykkää.
Ei se mua periaatteessa häiritse. Muuten vaan on kiva tehdä kiusaa 😁
En koska en omista älypuhelinta vaan ihan tavispuhelimen.
Mitä tekemistä alkolla on aiheen kanssa? Outoa kysyä ensin koronavilkusta ja sit alkosta.
Noh, alkossa en ole koskaan edes sisällä käynyt joten en makssa siellä millään.
Luulen tulevaisuudessa ihmisten jättävän kännykät kotiin tai autoon.
En ole ladannut koronavilkkua. En tee sillä yhtään mitään. Käyn alkossa joka viikko ja ostan kolme pulloa viiniä jotka maksan luottokortilla.
Vierailija kirjoitti:
En liiku kaupoissa kännykän kanssa. En halua olla seurattavaa markkinointimateriaalia..
tiedän, että kaikesta liikkeestä jää jälki, jos kantaa kännykkää.Ei se mua periaatteessa häiritse. Muuten vaan on kiva tehdä kiusaa 😁
Jos ei pidä paikannusta eikä blootoothia päällä niin milläkös sitä seurattaisiin, koska tarvitsee jotenkin kommunikoida ulkomaailman kanssa ennenkuin pysytytään jäljittämään.
Minulla on se sen takia että muut saisivat tiedon jos ovat altistuneet takiani. Minulla on myös google ja facebook ja mitä näitä muita on kännykässäni.
Vierailija kirjoitti:
tiedän, että kaikesta liikkeestä jää jälki, jos kantaa kännykkää.Ei se mua periaatteessa häiritse. Muuten vaan on kiva tehdä kiusaa 😁
Huhhu tuo on jo orastava mielenterveysongelma jos kuvittelet kännykän kotiin jättämisen tekevän kiusaa yhtään kenellekään. Yhtään ketään ei kiinnosta vaikka sulle kohdistuisikin sopimattomampia mainoksia. Olet niin mitätön hiukkanen markkinointikoneistossa.
Vierailija kirjoitti:
Huonon skenaarion mukaan tännekin voi tulla valvontayhteiskunta.
Silloin ei kannata löytyä liikaa Alkon ostoksia pankkitililtä.
Miksei? Mitä pahaa siitä seuraisi?
Vierailija kirjoitti:
No totta kai minulla on Koronavilkku. Sen käytöstä ei ole minulle mitään haittaa, mutta voi olla isosti hyötyä.
Alkossa käyn ehkä kaksi kertaa elämässä ja voin silloin maksaa pankkikortilla.
Kerrotko mikä se hyöty on?
Jätän älypuhelimen aina kotiin kun mahdollista, jotta ei tarvitse sitä desinfiointirumbaa tehdä aina kotiin palatessaan. Alkossa en käy.
Minulla ei ole koska en käy missään. En edes ruokakaupassa. Ulkoilen tietty, mutta täällä pystyy pitää yli 10 m turvavälit. Eipä siis olisi mitään hyötyä ko. sovelluksesta.
Mikä viddu on koronavilkku? Onko se joku anustappi vai?
Työnantaja pyysi lataamaan koronavilkun. Latasin sen, mutta en koskaan ota työkännykkää asunnon ulkopuolelle mukaan.