Mies jäi pettämisestä kiinni, nyt puolustelee ja vähättelee asiaa
Oli kuulemma kumpikin käyttänyt maskia, miten tästä eteenpäin.
Kommentit (6)
maskaipa hyvinnii,pistä ulos moinen sika,älä ole kynnysmatto enää
Älä mene hänen kanssaan sänkyyn ainakaan. Onko hän pettänyt ennenkin ja kuinka paljon. Oma asunto kummallekin. Sitten katso uudelleen, mikäli et suoraan eroa.
Mitä sen on väliä mitä mies nyt tekee kun ero kuitenkin tuli jo pettämisen tultua ilmi? Nyt vaan käsittelet asian itse ja jatkat elämääsi.
No sehän on vaan seksiä. Vähän sama kuin söisi, nukkuisi tai kävisi kylvyssä. Elämäähän tämä vain on, mitä väliä sillä pitkässä juoksussa on?
Petä itsekin sitten jos hyvä tilaisuus tulee, niin olette sujut. Onpahan mitä muistella dementiaosastolla.
Ihmiset ottavat vähän liian tosissaan jonkun muhinoinnin. Ei siinä aina mitään tunteita edes ole mukana, pelkkä eläin vain. Jos on mahdollisuus ja taustalla deprivaatio asiaan liittyen, niin antaa mennä vaan. Minä olin ennen tiukkis pettämisen ja maksullisten suhteen, mutta nyt, kun oma puoliso (mies) on ihan frigidi, haluton ja asian kanssa silti OK, olen alkanut ajatella toisin. Ihan hyvin voi tarpeensa tyydyttää muuallakin, jollei kotona saa. Suhde voi muuten olla hyvä, mutta tämä puoli puuttuu.