Jkylässä terveydenhuollon kantokyky uhattuna!
Iik, siis sairaalapaikat loppumassa? Teho-osasto täynnä?
Ei, vaan tartunnanjäljityksen ruuhkautumisen uhka. Tämä on se terveydenhuollon kantokyky, josta ollaan huolissaan
Että ilmoittautukaa nyt vaikka jyväskyläläiset vapaaehtoisiksi näihin hommiin tai vinkataan shp:lle, että sitä soittelua voi tehdä myös etänä, vapaaehtoisia varmasti löytyy. Ei tarvitsisi tästä syystä alkaa Suomea sulkemaan...
Kommentit (7)
No lopetetaan tuo älytön jäljitys ja antaa terveiden sairastaa.
Ai meinaat että ilman palkkaa ajamaan Koronan saaneita takaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen uhka. Nuoret sairastaa kotonaan.
Niin niin. Ei ole pelkoa, että nämä opiskelijat tarvitsisivat sairaalahoitoa. Max 1 tai 2. Mutta etäopetukseen mennään ja lasten harrastukset kielletään, koska on pulaa niistä hiton soittelijoista.
Vierailija kirjoitti:
No lopetetaan tuo älytön jäljitys ja antaa terveiden sairastaa.
Ei ole strategian mukaista. Jos tartunnanjäljitys alkaa sakata, rajoitetaan enemmän kunnes sinne varatut resurssit alkavat taas riittää.
En minäkään tästä tykkää enkä kannata ja olen sitä mieltä, että nuhanenäteinien tms ei syytä mennä testeihin mutta pysykööt pois mummolasta, mutta myös jos testeihin ei mennä eli määrät putoavat, alkaa suurempi ja suurempi %-osuus tulla positiivisena takaisin ja sitäkin käytetään perusteena rajoitusten ylläpitoon/tiukentamisen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä valmis, ilman palkkaakin. Kolmesti olen koronatöihin ilmoittautunut vapaaehtoiseksi, toistaiseksi ei ole pyydetty. Kun vapaa-ajalla ei saa muuta tehdä kuin lenkkeillä tms ulkona tai nököttää yksin sisällä niin mä kyllä olen valmis tekemään aika paljon, että tämä paska saataisiin loppumaan. Että pääsisi vaikka edes leffaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä valmis, ilman palkkaakin. Kolmesti olen koronatöihin ilmoittautunut vapaaehtoiseksi, toistaiseksi ei ole pyydetty. Kun vapaa-ajalla ei saa muuta tehdä kuin lenkkeillä tms ulkona tai nököttää yksin sisällä niin mä kyllä olen valmis tekemään aika paljon, että tämä paska saataisiin loppumaan. Että pääsisi vaikka edes leffaan.
Sulla on esimerkillinen asenne. Harmi että 95 prosenttia ihmisistä ei näe kuin oman napansa.
Mikä ihmeen uhka. Nuoret sairastaa kotonaan.