Pääseekö Herola kuuden parhaan joukkoon?
Edellisellä kerralla vauhdinjako pielessä. Watabe olisi pitänyt voittaa. Riiber menee taas menojaan.
Kommentit (39)
Ilkka voittaa maailmanmestaruuden.
Ai että mä inhoon tota Riiberiä. Aina ylämäkikohdissa rynnimässä keulaan "kontrolloimaan vauhtia" ja sitten vetää liinat kiinni, että pääsisi loppukirissä lyömään muut.
Vierailija kirjoitti:
Se tasajalka-alastulo :(
Mitä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä?
Päättelepä ihan itse😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä?
Päättelepä ihan itse😉
Siihenkö Herolan mäkivoitto kaatui?
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä inhoon tota Riiberiä. Aina ylämäkikohdissa rynnimässä keulaan "kontrolloimaan vauhtia" ja sitten vetää liinat kiinni, että pääsisi loppukirissä lyömään muut.
Vielä se kompastuu omaan erinomaisuuteensa...
Miksei noita yhdistetyn urheilijoita ei tunnuta arvostettavan ollenkaan?
Kun kuitenkin pitää osata hypätä pitkälle ja vielä hiihtääkin nopeasti.
Ei paljon Ilkan suoritusta lehdistökään hehkuta.
No jos 15km hiihtomatkalla Herola ottaa yli minuutin kiinni johtavaa Riiberiä, niin onhan se temppu.
Vierailija kirjoitti:
No jos 15km hiihtomatkalla Herola ottaa yli minuutin kiinni johtavaa Riiberiä, niin onhan se temppu.
Kova temppu!😘
Komeaa tulee olemaan kun Ilkka voittaa olympiakultaa Pekingissä ensi vuonna. Henkilökohtaista olympiamitaliahan tuolla Norjan kakaralla ei ole.
Riiberille ei jäänyt epäselväksi kuka on MM-kisoissa pahin vastustaja. Pitää hypätä todella pitkälle.
Jos joutuu ladulle samaan aikaan Herolan kanssa, niin puntti voi tutista. Matkavauhti on hurjaa.
Herolan valmentaja voisi keskittyä myös Ilkan loppukiriin. Nopeita lihassoluja tarvitaan.
Vierailija kirjoitti:
Herolan valmentaja voisi keskittyä myös Ilkan loppukiriin. Nopeita lihassoluja tarvitaan.
Helpommin sanottu kuin tehty. Usein hiihtäjät ovat luontaisesti jompiakumpia, sprintterityyppisiä tai kestäviä ja jaksavia dieseleitä. Kiriominaisuuksia ei voi taikoa, jos ei niitä yhtään luonnostaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Vei n. 2 pistettä/tuomari. Herola sai 3x16p, norski 18,5p
Yht. Noin 6p plus norski sai 0,9p tuulesta yht. 7 pistettä. N. 25 sekunttia hiihtoajoissa.
Oikeasti 7p on 40 sekuntia, kun tarkistin..
Haista vttu Riiper