Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri vituttaa suunnattomasti

Vierailija
31.01.2021 |

Makaa kotona vuodesta toiseen. Opinnäytetyötään tehnyt jo kohta 4 vuotta saamatta sitä valmiiksi. Käy kesäisin aina 4kk töissä, muuten ei tee yhtikäs mitään. Tuntuu, että raahaisin kivirekeä perässä. Muutenkaan hän ei ymmärrä maailmasta juuri mitään, esim. treffailusta. On kylläkin sinkku myös itse ja mies.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentunut.

Lopeta sen raahaaminen. Niin kauan kun teet sama jatkuu.

Vierailija
2/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä teidän kannattaa harventaa tapaamisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentunut.

Lopeta sen raahaaminen. Niin kauan kun teet sama jatkuu.

Onko oikein hylätä masentunut kaveri? Olen itsekin masentunut.

Vierailija
4/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sua voi noin paljon tuollainen ärsyttää? Tai siis miten se sinua vaivaa...?

Vierailija
5/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sua voi noin paljon tuollainen ärsyttää? Tai siis miten se sinua vaivaa...?

Apaattisuus tarttuu itseeni. En jaksa olla aina se, joka keksii tekemistä ja raahaa toista perässä, kun en itsekään meinaa jaksaa mitään. Lisäksi hän on aina hiljaa.

Vierailija
6/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity johonkin toiseen kaveriin ja itseesi tai eroa. Anna toisen kaverin elää rauhassa ja aika näyttää. Aika moni eroaa kaverista joskus.

Vierailija
7/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskity johonkin toiseen kaveriin ja itseesi tai eroa. Anna toisen kaverin elää rauhassa ja aika näyttää. Aika moni eroaa kaverista joskus.

Vaikeaa keskittyä, kun sitä viestiä laittaa koko ajan.

Vierailija
8/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hard situation.

Vierailija
9/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Estä somessa ja puhelimessa. Hän varmaan tajuaa jossain kohtaa ettei se toimi. Josko hän sitten etsii muuta seuraa. Ellei ole helppo sanoa ettei ystävyys toimi ja menet eri teille.

Vierailija
10/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitse kaverisi toisin jos ärsyttää noin. Muuten puhu hänelle suoraa ja ilmaise huolesi ja ärsytyksesi suoraan mutta lempeästi. Kerro, miten sinulle on raskasta aina olla tunnelmannostattaja. Jos tämä ei ole mahdollista tai ei kiinnosta, taidatte olla enemmän hyvänpäiväntuttuja kuin kavereita.

Vierailija
11/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän suhteenne ei luultavasti ole hyväksi kummallekaan.

Vierailija
12/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se siihen kupsahda, jollet heti reagoi viesteihin.

Jos ihmettelee miksi et vastaa, niin sanot, että sullakin on oma elämä.

Kukaan ei varmaan pakota raahaamaan kaveria perässä.

Jollei itse saa itseään otettua niskasta kiinni, niin älä ainakaan palvele häntä nenän eteen. Sanot vain, että et halua loukata mutta hänellä on viimeiset 4 vuotta ollut hyvää aikaa ottaa itseään niskasta kiinni, ja ottaa _ihan itse_ vastuuta tekemisistään. Ei oo sun vika jos aikuinen ihminen ei siihen kykene.

Tää voi kuulostaa kylmältä, mutta moni muu sinun sijassasi ei edes harkitsisi vetää kaveriaan vuosia perässään.

Vierailija
13/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitteko tehdä sellaisia asioita, joissa ei tarvitse suoriutua? Pyydä välillä kahville. Ovatko leffateatteritkaan auki korona-aikaan. Jutelkaa jostain Areenalta löytyvästä ohjelmasta.

Hienoa, jos kuitenkin saa kesäisin töitä. Miksei tee töitä muuhun aikaan vuodesta, onko kurssejakin ollut yhä tekemättä? Kaiken kaikkiaan ei vaikuta täysin menetetyltä tapaukselta.

Vierailija
14/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä eikö kaveri sovi sun lammas muottiin?

Vierailija
15/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teidän suhteenne ei luultavasti ole hyväksi kummallekaan.

Tältähän se tuntuu.

Saatana kun tämä ihminen on niitä harvoja mun elämässä, joka ei ole hylännyt mua kun on ollut vaikeaa. Hän on aina auttanut, tukenut ja jaksanut kuunnella mua. Mutta oikeasti alkaa olemaan mitta täynnä. Hänen kanssaan on jatkuvasti vääntöä siitä, kun hän ei muista milloin mitäkin on tapahtunut. Hän on ihmisenä tylsä harmaa tapetti, väritön, hajuton ja mauton. En tahdo jaksaa hänen seuraansa, jos on mitä tahansa muuta seuraa tarjolla. Hän ei puhu omista asioistaan, istuu yleensä turpa tukossa varsinkin isommissa porukoissa. En voi sietää tuommoista ihmistyyppiä.

Mut on hylännyt kaverit monta kertaa mitä ihmeellisimmistä syistä (ja luultavasti masennuksen takia) niin en haluaisi hylätä täysin häntä, koska hän on POHJIMMILTAAN hyvä ihminen ja luotettava ystävä. Mutta kun kemiat eivät millään tavalla kohtaa 

Vierailija
16/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitteko tehdä sellaisia asioita, joissa ei tarvitse suoriutua? Pyydä välillä kahville. Ovatko leffateatteritkaan auki korona-aikaan. Jutelkaa jostain Areenalta löytyvästä ohjelmasta.

Hienoa, jos kuitenkin saa kesäisin töitä. Miksei tee töitä muuhun aikaan vuodesta, onko kurssejakin ollut yhä tekemättä? Kaiken kaikkiaan ei vaikuta täysin menetetyltä tapaukselta.

Kai se kesäksi saa töitä. Mutta miksi vitussa tekee kesän töitä kun kesä on ainut vuodenaika, jolloin vois olla muutakin elämää kuin kämpässä nyhjääminen?! Vaikeaa ymmärtää myös tätä, että silloin tekee, mutta ei muulloin. Tämä myös vituttaa suuresti.

Ei ole mitään muuta ollut tekemättä kuin se opinnäytetyö.

Vierailija
17/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikävä kyllä olen kertonut hänelle kaiken ja haukkunut häntä vaikka kuinka edellä mainittujen asioiden takia. Eipä tunnu hetkauttavan mihinkään suuntaan. Silti haluaa olla ystäväni.

Vierailija
18/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vähän taukoa. Sano että sulla on nyt vaikeeta ja tarviit vähän omaa aikaa.

Olen joutunut lopettamaan ystävyyssuhteen kun ystäväni meni kolmannen kerran itse järjestämänsä tilanteen vuoksi tosi syvälle. Nojasi liikaa minuun ja masennuin itsekin. Oli pakko lopettaa se ja jälkikäteen olen huomannut että on paljon parempi olla kun ei tarvitse pitää huolta kun omasta ja oman perheen hyvinvoinnista. Ilmeisesti meillä molemmilla oli jonkinasteinen läheisriippuvuus. Usein mietin ja murehdin enemmän hänen asioitaan kuin omiani.

Nyt on helppo olla.

Tärkeintä myös ystävyyssuhteissa on pitää omat rajat ja oma jaksaminen kunnossa. Joskus on pakko luovuttaa, että selviää itse.

Vierailija
19/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikävä narsisti, etkä ansaitse kaverisi ystävyyttä. Näin se nyt vaan on. Kaverisi ansaitsee parempaa. Huku omaan erinomaisuuteesi. Kaverisi kuulostaa kivalta tyypiltä, sinä et.

Vierailija
20/35 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä vähän taukoa. Sano että sulla on nyt vaikeeta ja tarviit vähän omaa aikaa.

Olen joutunut lopettamaan ystävyyssuhteen kun ystäväni meni kolmannen kerran itse järjestämänsä tilanteen vuoksi tosi syvälle. Nojasi liikaa minuun ja masennuin itsekin. Oli pakko lopettaa se ja jälkikäteen olen huomannut että on paljon parempi olla kun ei tarvitse pitää huolta kun omasta ja oman perheen hyvinvoinnista. Ilmeisesti meillä molemmilla oli jonkinasteinen läheisriippuvuus. Usein mietin ja murehdin enemmän hänen asioitaan kuin omiani.

Nyt on helppo olla.

Tärkeintä myös ystävyyssuhteissa on pitää omat rajat ja oma jaksaminen kunnossa. Joskus on pakko luovuttaa, että selviää itse.

Kiitos viestistä. Pakko kai se on. Pelkään, että tämä ihminen tappaa itsensä, jos en ole hänen kanssaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi