Mitä tapahtui Uinolle, Hennylle, Jannelle ja Valtterille?
Pitkään jo pohdiskellut koko juttua, mitä oon ymmärtänyt niin Hennyllä ja Uinolla on ollu aluksi välit huonona ja menny kokonaan poikki(?), sitten myös Hennyllä ja Britneyllä meni välit poikki, jotka tosin myöhemmin korjaantu. Mutta miten tää Uinon ja Jannen/Valtterin juttu? Onko niilläkin välit poikki? Ilmeisesti myös Hennyllä on välit heihin poikki?
Ennen siis tuli katsottua aina joka vuoden suuri lahjojen vaihto tubesta, josta nää kysymykset nyt kumpuaakin. En oo aktiivisesti seurannut oikein ketään heistä viime aikoina enkä varsinkaan seurannut Jannen edellistä joulukalenterin, koska tuntuu jotenkin koko homma vähän väkisin väännetyltä. Enkä kyllä oikein oo vakuuttunut Jannen ja Valtterin parisuhteen onnellisuudesta.
Eniten harmittaa Valtterin asema tässä :/ se on niin symppis, aidon ja ihanan oloinen ihminen, ei tunnu vetävän mitään roolia. Tuntuu et se on ollu kaikkien näiden ihmisten liima ja nyt yksitellen ne ihmiset on tippunut ympäriltä pois. Johtuuko siitä, että lähinnä Jannella on tullut muiden kanssa kränää ja hän on joutunut seisomaan kumppaninsa rinnalla? Siltä se ainakin omaan silmään on näyttänyt. Valtteri ansaitsisi enemmän ja parempaa.
Kommentit (47)
Ainolla turkkilaisen näköiset silikonitissit ja tuksumaiset täyttöhuulet pitkällä joka postauksessa. Feikkiripset, feikkikynnet, onko feikkijatkeet? On kuin menneisyyden tunkkainen tuulahdus vuodelta 2014. Eikö somettajien kannattaisi vähitellen päivittää itsensä tähän päivään. Ei siis koske vain Ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse miettinyt, että ehkä Joni Hesselgren on jotenkin osallisena tähän välirikkoon. Sillä ja Jannellahan on kinaa keskenään ja Janne on tehnyt Jonista rikosilmoituksenkin, ainakin Jonin sanojen mukaan. Britney ja Henny viettävät aikaa Jonin kanssa, joten ehkä Janne on kieltänyt Valtteria viettämästä aikaa Britneyn ja Hennyn kanssa. Tosin jos Hennyllä ja Valtterilla on mennyt välit niin aika harmi, koska eivätkö he olleet kavereita ihan nuoresta asti?
Uinosta en tiedä.
Ovatko nämä kaikki siis homoja ja transseksuaaleja? Seiskan martina aitolehden ja sofia belorfin next generation?
Unohdit Siepon, Henryn kaa ovat kuin kaks marjaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat siis eronneet ja nyt vuoden jälkeen Janne kirjoittanut paljastuspostauksen naag.fi
selittää mm. Hennyn osuuden, ja muutaman muun huhhuhh
Voitko kopioida ja lainata jutun tänne, ei aukea tuo sivu koska olen EU-maiden ulkopuolella.
Sivu on ihan tukossa kun niin paljon trafiikkia sielläja on piiiiiiiiitkä postaus. Mutta jos pääsen niin kopioin ainakin osan.
Kiitti jos viittit, ja ennen kuin saattaa mennä poistamaan kirjotuksensa niin jäis ainakin tänne.
Seurasin joskus menneinä vuosina noiden tubetuksia.
Henry-Hennyllä ja UinoAinolla taisi mennä välit kun UinoAinoa alkoi kopioimaan Henry-Hennyn lookkia....?
No en!
En oo varsinaisesti koskaan seurannut Valtteria tai Jannea, mutta aina välillä on tullut joku postaus vastaan ja oon kiinnittänyt niihin huomiota, koska Valtterin veli oli lukiossa mun vuosikurssilla (ja Valtteri alemmalla vuosikurssilla). Valtteri on aina ollut musta Jannea kivemman/hauskemman oloinen, niin jollain tasolla pettäminen tuli yllätyksenä ja nyt kiinnostais lukea, että mitä kaikkea muuta noihin vuosiin on sisältynyt...
Ovatko nämä kaikki siis homoja ja transseksuaaleja? Seiskan martina aitolehden ja sofia belorfin next generation?