Mitä tapahtui Uinolle, Hennylle, Jannelle ja Valtterille?
Pitkään jo pohdiskellut koko juttua, mitä oon ymmärtänyt niin Hennyllä ja Uinolla on ollu aluksi välit huonona ja menny kokonaan poikki(?), sitten myös Hennyllä ja Britneyllä meni välit poikki, jotka tosin myöhemmin korjaantu. Mutta miten tää Uinon ja Jannen/Valtterin juttu? Onko niilläkin välit poikki? Ilmeisesti myös Hennyllä on välit heihin poikki?
Ennen siis tuli katsottua aina joka vuoden suuri lahjojen vaihto tubesta, josta nää kysymykset nyt kumpuaakin. En oo aktiivisesti seurannut oikein ketään heistä viime aikoina enkä varsinkaan seurannut Jannen edellistä joulukalenterin, koska tuntuu jotenkin koko homma vähän väkisin väännetyltä. Enkä kyllä oikein oo vakuuttunut Jannen ja Valtterin parisuhteen onnellisuudesta.
Eniten harmittaa Valtterin asema tässä :/ se on niin symppis, aidon ja ihanan oloinen ihminen, ei tunnu vetävän mitään roolia. Tuntuu et se on ollu kaikkien näiden ihmisten liima ja nyt yksitellen ne ihmiset on tippunut ympäriltä pois. Johtuuko siitä, että lähinnä Jannella on tullut muiden kanssa kränää ja hän on joutunut seisomaan kumppaninsa rinnalla? Siltä se ainakin omaan silmään on näyttänyt. Valtteri ansaitsisi enemmän ja parempaa.
Kommentit (51)
Ainolla turkkilaisen näköiset silikonitissit ja tuksumaiset täyttöhuulet pitkällä joka postauksessa. Feikkiripset, feikkikynnet, onko feikkijatkeet? On kuin menneisyyden tunkkainen tuulahdus vuodelta 2014. Eikö somettajien kannattaisi vähitellen päivittää itsensä tähän päivään. Ei siis koske vain Ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon itse miettinyt, että ehkä Joni Hesselgren on jotenkin osallisena tähän välirikkoon. Sillä ja Jannellahan on kinaa keskenään ja Janne on tehnyt Jonista rikosilmoituksenkin, ainakin Jonin sanojen mukaan. Britney ja Henny viettävät aikaa Jonin kanssa, joten ehkä Janne on kieltänyt Valtteria viettämästä aikaa Britneyn ja Hennyn kanssa. Tosin jos Hennyllä ja Valtterilla on mennyt välit niin aika harmi, koska eivätkö he olleet kavereita ihan nuoresta asti?
Uinosta en tiedä.
Ovatko nämä kaikki siis homoja ja transseksuaaleja? Seiskan martina aitolehden ja sofia belorfin next generation?
Unohdit Siepon, Henryn kaa ovat kuin kaks marjaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat siis eronneet ja nyt vuoden jälkeen Janne kirjoittanut paljastuspostauksen naag.fi
selittää mm. Hennyn osuuden, ja muutaman muun huhhuhh
Voitko kopioida ja lainata jutun tänne, ei aukea tuo sivu koska olen EU-maiden ulkopuolella.
Sivu on ihan tukossa kun niin paljon trafiikkia sielläja on piiiiiiiiitkä postaus. Mutta jos pääsen niin kopioin ainakin osan.
Kiitti jos viittit, ja ennen kuin saattaa mennä poistamaan kirjotuksensa niin jäis ainakin tänne.
Seurasin joskus menneinä vuosina noiden tubetuksia.
Henry-Hennyllä ja UinoAinolla taisi mennä välit kun UinoAinoa alkoi kopioimaan Henry-Hennyn lookkia....?
No en!
En oo varsinaisesti koskaan seurannut Valtteria tai Jannea, mutta aina välillä on tullut joku postaus vastaan ja oon kiinnittänyt niihin huomiota, koska Valtterin veli oli lukiossa mun vuosikurssilla (ja Valtteri alemmalla vuosikurssilla). Valtteri on aina ollut musta Jannea kivemman/hauskemman oloinen, niin jollain tasolla pettäminen tuli yllätyksenä ja nyt kiinnostais lukea, että mitä kaikkea muuta noihin vuosiin on sisältynyt...
https://www.reddit.com/r/snappisensuroimat0n/comments/1ow65cv/janne_naa…
Löytyy koko teksti, jos ei blogiin pääse.
Tässä pieni pätkä naag.fi Ero-postauksesta:
..Sain pari vuotta sitten tietää Valtterin pettäneen minua useasti suhteemme aikana, mutta se ei ollut ensimmäinen kerta. ... Valtteri kertoi miehen olevan töissä hänen tavoin Linnanmäellä, mutta sanoi, että he eivät olleet koskaan jutelleet kasvokkain.Tästä alkoi vuosia kestänyt pettämisen tai mikropettämisen sarja, kuten sitä jotkut ehkä kutsuisivat. Aina, kun ajattelin meillä menevän hyvin, jäi Valtteri kiinni viestittelystä uuden miehen kanssa. .....
.... Oli ehkä vuosi 2020, en muista tarkkaa vuotta, kun istuin hammaslääkärin käytävällä odottamassa omaa aikaani. Aloin saada somessa viestejä ja kommentteja, joissa kerrottiin Valtterin pettäneen minua ja tapauksen toisen osapuolen kertovan tästä julkisesti Snapchatissa. ....... Asia oli levinnyt eri keskustelupalstoille, joten Valtteri kysyi minulta, mitä hän tekee asiasta nousseen kohun kanssa. .... Valtteri katsoi minua silmiin ja vannoi äitinsä ja Luckyn hengen nimeen, että tiedän nyt kaikki kerrat, kun hän on pettänyt minua. Päätin uskoa Valtteria, sillä Valtteri tiesi Luckyn olevan minulle kaikista rakkain, enkä uskonut hänen pystyvän vannomaan valheita Luckyn tai oman äitinsä hengen nimeen. ... Olen jälkikäteen miettinyt, miksi tarjouduin valehtelemaan Valtterin puolesta, mutta tein sen rakkaudesta ja siksi, että olin tuolloin jo somekiusaamisen uuvuttama...... Minua jäi kuitenkin tilanteen jälkeen vaivaamaan, että Valtteri tuntui olleen enemmän huolissaan julkisuuskuvastaan kuin siitä, miltä minusta tuntui. Kun tapaus oli käsitelty julkisesti, hän ei kokenut tarvetta käsitellä sitä enää kanssani....
2023 olin aamulla lähdössä kiinteistönvälitysalan töihini, kun sain viestin, että Jodelissa on kirjoitettu Valtterin pettäneen minua Mikael Renwallin kanssa. Tarkistin asian ja löysin keskustelut Jodelista.....Toimistolle saavuttuani avasin tietokoneen ja huomasin saaneeni sähköpostin. Sähköpostissa kerrottiin Valtterin pettäneen minua useasti. Kerran Mikael Renwallin kanssa eräässä Helsingin baarissa, toisen kerran lomamatkalla Briteissä ja kolmannen kerran työreissulla Atlantassa. Viestissä kerrottiin Valtterin ladanneen ulkomailla Grindr-deittisovelluksen, lähettäneen siellä itsestään kuvia useille miehille, editoineen kuvista tatuoinnit pois kiinni jäämisen pelossa ja löytäneen seuraa tätä kautta. Briteissä Valtteri oli mennyt sovelluksesta löytämänsä miehen luokse ja Atlantassa puolestaan kutsunut miehen hotellihuoneeseen. Työpäivän jälkeen näytin sähköpostiviestin Valtterille ja kysyin, ovatko siinä kerrotut asiat totta. Valtteri myönsi viestissä kerrotut asiat muilta osin, mutta kiisti sen, että olisi kutsunut Atlantassa miestä hotellihuoneeseen. Valtteri myös kertoi, että viestin väitteistä poiketen ei ole totta, että Henny Harjusola ja Sofia Tuomola olisi yrittänyt estää Valtteria pettämästä minua Briteissä heidän yhteisellä lomamatkalla vaan Valtterin mukaan he olivat nimenomaan yllyttäneet ja kannustaneet pettämiseen. Atlantan tapahtumille ei ole todisteita, mutta väitteet hänen ystävien toiminnasta Briteissä ovat ainakin linjassa sen kanssa, miten he olivat kohdelleet minua aina aiemmin Valtterin poikaystävänä....
.... Lokakuussa Valtteri lähti työmatkalle ulkomaille. Perille päästyään hän soittaa ja kertoo, että samalla reissulla on myös Mikael Renwall. Olen vasta saanut tietää Valtterin pettäneen minua työmatkalla ulkomailla ja nyt hän on ulkomailla ihmisen kanssa, jonka kanssa hän on jo kerran pettänyt minua. Jos tämä olisi tapahtunut edeltävän 12 vuoden aikana, olisin kätkenyt pahan olon sisälleni ja esittänyt, että asia ei vaivannut minua. Tällä kertaa pahoittelin, että minun on lopetettava puhelu, koska minusta tuntui pahalta. Seuraavana päivänä laitoin Valtterille viestin, jossa kerroin, miten pahalta minusta tuntui. Valtteri tiesi minun kysyvän aina etukäteen ennen tapahtumiin tai työmatkoille osallistumista, keitä sinne oli tulossa, jotta siellä ei olisi henkilöitä, joiden kanssa Valtteri on pettänyt minua. Valtteri oli ajanut minut teoillaan tilanteeseen, jossa jouduin toimimaan tuolla tavoin, joten tuntui loukkaavalta, että hän ei vaivautunut tekemään samaa, vaikka oli itse aiheuttanut tilanteen. Se kiteytti sen, miten tunsin olevani ainut osapuoli, joka siinä parisuhteessa oli. Valtteri jätti viestini luetulle matkan ajaksi, mutta päivitti kuitenkin Instagram stooreihin juhlimistaan työmatkalla. Kotiin tultua hän oli puolitoista vuorokautta puhumatta minulle, kunnes tuli luokseni ja ilmoitti halustaan erota. Yli 12 vuotta olin pelännyt puhua tunteistani ja laittaa rajoja, koska pelkäsin menettäväni Valtterin. Nyt kun löysin ääneni, menetin hänet.
Eroprosessi
En koskaan suhteemme aikana kuullut Valtterin suusta sitä yhtä pientä, mutta merkityksellistä sanaa, anteeksi. Ehkä juuri siksi, että Valtteri ei ottanut tuolla sanalla vastuuta teoistaan, syytin yli kymmenen vuotta pettämisestä ja valehtelusta itseäni. Ansaitsen tämän tai oikeastaan tämäkin on liian hyvää minulle, ajattelin. Sitä viime vuodet sosiaalisessa mediassakin oli toistettu somekiusaamisen kohteeksi joutumisen myötä, että Valtteri ansaitsee parempaa. En minä vaan Valtteri.
En vaan ymmärrä tuollaisia ihmisiä, kun Valtteri on. Eksä oli ihan tismalleen samanlainen. Huono itsetunto?? Huomionkipeä??
Heidän ois pitäny tajuta erota jo kauan aikaa sitten. Ja terapiaan kuuluis valtteri, en kyl tiedä pelastaako mainetta enää silläkään.
Ovatko nämä kaikki siis homoja ja transseksuaaleja? Seiskan martina aitolehden ja sofia belorfin next generation?