voiko naista pyytää treffille raidaamaan aletuotteita illalla Prismaan?
jos salilta nappaa nuoren naisen mukaan treffille, siinä kiva tutustua kun yhdessä raidataan prisman aletuotteita 30 pros ja odotetaan sitten klo 1800 kun ale muutuu 60 pros, saa molemmat liikuntaa ja aletuotteita siinä ja tutustutaan henkiseen ja moraaliseen maailmaamme!?
Kommentit (20)
alkaako prismoissa se ale jo kuudelta?
jos oot komee mies, niin mäkin voin lähteä sun kanssa treffeille prismaan. m41v
Jos nainen ehdottaisi tuota treffeiksi, niin keräis kerralla aika paljon pisteitä. En tiedä mitä mieltä naiset on ehdotuksesta.
Ilman muuta jos se on sinun juttusi. Anna palaa vain ja ole oma itsesi treffeillä ettei mene aikaa hukkaan. Jos nainen on sopiva ja sinä pidät tuosta ja hänkin pitää niin olette vähän lähempänä suhdetta. Kaikkein pahimpia treffi- ja seurustelukumppaneita ovatkin ne, jotka esittävät muuta kuin ovat ja pyrkivät miellyttämään tai vaativat toista muuttumaan. Saatikka että uivat liiveihin miellyttämällä ja sitten pyrkivät muuttamaan.
en ole enää kohderyhmää mutta hauska juttu ois! Pitäisin tyyppinä jolla on ideota ja kekseliäisyyttä...eikä aina lähetääks bisselle pizzalle muuta joutavaa.
Toiki pitäs olla arjen osaavuutta ja taitojakin,mutta fiksu ajatus,kokeile
Tsemppiä
Raidatkaa kärpäsmyrkkyä!
Kotona ja puutarhassa
En ensitreffeiksicehdottaisi mitään tuollaista. Mutta eihän nuo mitkään teeffit olekaan. Kaveripohjalta voisi lähteä mukaan, mutta vain jonkun vanhan kaverin kanssa, ei eka tapaamisella. Aika pihun käsiryksen itsestään antaa. Ei jatkoon.
Kyllä voi!!! Jäisi ainakin treffit mieleen. Auttaa muuten paljon kun et ajattele ihmistä geneerisesti naisena vaan ihan ihmisenä. Joitakuita kiinnostaa ja toisia ei.
Vierailija kirjoitti:
alkaako prismoissa se ale jo kuudelta?
jos oot komee mies, niin mäkin voin lähteä sun kanssa treffeille prismaan. m41v
joo ikä 49 Kajaani, ensin meen uimaan klo 1630- sitten ehtii sieltä prismaan sopivasti tänään!
tässä on mun ihanne-elämän mallia, elämän hippi, muttei työtön. en ole itse videossa tosin
Ehdottomasti naisena lähtisin heti tällaisille treffeille. Kiva idea, olisi varmasti mukavaa. Ja sen jälkeen tietysti meille tai teille kahville, sitä syötävää kun varmasti sitten olisi ihan kivasti tarjolla. ;)
olipas salilla kaunis nu8ori kimmoisa nuori nainen tekemässä jotain reisien levitysliikettä, no sit prismaan ja raidasin sitten tonnikalasusshia, 2 maksoi paketti, norm 4,5 e, se oli hyvääkin jopa vaikka yleensää kaupan sushit on liian kuivia. kuka niitä ostaa kun kg hinta voi olla 35 e kg,edes puoleen hintaan! ja samurai sushi jopa 88 e kg huh. tuo oli 13 e kg normi ja 60 pros ale
no sitten ostin kalkkunaa 1,2 kg, normi 16 e kg mutta 60 pros ale niin siitä sain 12 e alennusta! kyllä kannatti ja tuostahan elää periaatteessa 3 päivää yksi henkilö
raidaajia ei näkynyt, olin myöhänssä ja muut mennyt, naisiakaan ei näkynyt,
nähdään aina Kajaanin prismassa klo 1730 tai salilla H tai uimahallilla!
mut tunnistaa siitä että mulla on aina pipo päässä!
Minäkään en tiedä mitä on raidaaminen (ilmeisesti yli-ikäinen), mutta punaisen lapun tuotteet tiedän ;) Olis just hyvä treffi-idea, oli sitten vitsi tai ei. :D Lähtisin.
Ps. Meidän Prisman ilta-ale alkaa klo 21, riippuu varmaan paikkakunnasta ja aukioloajoista (kun joku kyseli tätä aiemmin).
Vierailija kirjoitti:
Mitä on raidaaminen ? Nevöhööd sana
En ole minäkään ennen kuullut, mutta helppo päätellä englannin kielen perusteella.
raid = ryöstää , tunkeutua
eri asia kuin "ride", ajaa, ratsastaa
Olisihan se romanttista ostaa -60% brie juustoa joka menee samana iltana vanhaksi ja mennä miehen kanssa sitä nauttimaan, varsinkin jos samalla reissulla löytyi Sultaneita -60%
oota kun mä kasvatan pulisongit ja otan mahan pois, eli ensi kuussa
Mitä on raidaaminen ? Nevöhööd sana