Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään vietän ex:n henkisiä hautajaisia. Mitä ohjelmanumeroita ehdotat?

Vierailija
31.01.2021 |

Nyt on tullut aika jatkaa elämässä eteenpäin. Kipeä ero takana. Tänään vietän suhteen ”hautajaisia”.
Sytytän kynttilän suhteen muistolle. Biisilista on jo tehty, sisältää ns. yhteisiä kappaleita, erobiisejä ja voimabiisejä. Hänen minulle antamansa esineen polttaminen. Muita ehdotuksia? Oletko itse viettänyt vastaavaa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somekuvien siivous!

Vierailija
2/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä eli kunnon pa no a.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En🤣 Ekana yönä kun menin nukkumaan omassa kämpässä ajattelin, että mitä minä paskalla, kun ei ole peltoakaan ja se oli siinä. Aikoihin en ollut niin hyvin nukkunut.

Vierailija
4/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moista "juhlaa" viettänyt. Olin vaan ikionnellinen kun ensimmäisenä aamuna omasta kodista heräsin eikä tarvinnut enää pelätä.

Vierailija
5/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aivan tervettä tuokaan.

Vierailija
6/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle on jäänyt jotain eksän tavaroita niin polta ne. Tee vaikka pihalle nuotio ja sinne vaan kaikki!

On voimaannuttavaa ja sen jälkeen voit unohtaa koko ukon/akan.

Vierailija
7/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe jossa luettelet kaikki paskat muistot, rumat puheet ja ilkeät teot.

Vierailija
8/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulle on jäänyt jotain eksän tavaroita niin polta ne. Tee vaikka pihalle nuotio ja sinne vaan kaikki!

On voimaannuttavaa ja sen jälkeen voit unohtaa koko ukon/akan.

Voimaantuneilla on kivaa jenkkileffa girl poweria💪

Todellisuudessa seuraavat pari vuotta ainakin kerrotaan kuinka ollaan tultu kohdelluksi huonosti aiemmissa suhteissa.

Vierailija
9/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi tälle päivälle, mutta myy sormuset ja pudä kunnon bileet saadulla rahalla

Vierailija
10/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskoisi että ohjelman vaalmisteluun tarvitaan vauva-palstaa jos on lähelläkään yliääsemistä mutta hei, valehtele vaan itselles.

Vierailija
11/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin itse jotain mikä saa minulle hyvän mielen, mistä nautin. Pitäisin itseäni hyvänä. Tekisin kivojs suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Miettisin kaikkea muuta kuin exää. Etköhän ole jo tarpeeksi riutunut.

Vierailija
12/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhe jossa luettelet kaikki paskat muistot, rumat puheet ja ilkeät teot.

Ja seuravalla viikolla voi ottaa uusiksi ja sitä seuraavalla, jne...eikä pidä unohtaa niitä itkuviestejä sille exälle, tämän suvulle, kavereille, pomolle, jne...

Vierailija
13/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet sairauslomaa ja käytät tohon koko viikon.

Vierailija
14/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet säälittävä pelle.

Vierailija
15/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pientä. Tiedän et ero poikkiksesta sattuu, mut koulu on täynnä uusia poikkiksia. Pääset yli nopeasti ja kysy äidiltä ensin lupa tulen tekoon.

Vierailija
16/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdi tälle päivälle, mutta myy sormuset ja pudä kunnon bileet saadulla rahalla

Miksi ei ehdi? Tavattoman monet korukaupat on auki sunnuntaisi ja niistä saa paremman hinnan kuin noista kulta rahaksi, yms.

Vierailija
17/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun oikeasti olet päässyt yli, ei käy mielessäkään pitää henkisiä hautajaisia ym, koska et edes mieti exää.

Vierailija
18/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kävi vähän vahingossa, mutta ostin eron jälkeen tuoreeltaan ”kostolakanat”. Kauniit ja kalliit. Ajattelin, että näissä vielä rakastelen jonkun aivan muun kanssa.

On toteutunut🍒

Ja välit eksäänkin jo ihan hyvät (meillä ei kyllä ollut mitään kauheuksia puolin tai toisin).

Vierailija
19/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tuollaisia viettänyt. Oikeastaan jatkoin samalla lailla kuin hänen kanssaan vielä suhteessa ollessani, eli naapurin nussimista.

Vierailija
20/25 |
31.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet säälittävä pelle.

Mikä itse olet? Aivoton apina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme