Tänään vietän ex:n henkisiä hautajaisia. Mitä ohjelmanumeroita ehdotat?
Nyt on tullut aika jatkaa elämässä eteenpäin. Kipeä ero takana. Tänään vietän suhteen ”hautajaisia”.
Sytytän kynttilän suhteen muistolle. Biisilista on jo tehty, sisältää ns. yhteisiä kappaleita, erobiisejä ja voimabiisejä. Hänen minulle antamansa esineen polttaminen. Muita ehdotuksia? Oletko itse viettänyt vastaavaa?
Kommentit (25)
En🤣 Ekana yönä kun menin nukkumaan omassa kämpässä ajattelin, että mitä minä paskalla, kun ei ole peltoakaan ja se oli siinä. Aikoihin en ollut niin hyvin nukkunut.
En ole moista "juhlaa" viettänyt. Olin vaan ikionnellinen kun ensimmäisenä aamuna omasta kodista heräsin eikä tarvinnut enää pelätä.
Jos sinulle on jäänyt jotain eksän tavaroita niin polta ne. Tee vaikka pihalle nuotio ja sinne vaan kaikki!
On voimaannuttavaa ja sen jälkeen voit unohtaa koko ukon/akan.
Puhe jossa luettelet kaikki paskat muistot, rumat puheet ja ilkeät teot.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulle on jäänyt jotain eksän tavaroita niin polta ne. Tee vaikka pihalle nuotio ja sinne vaan kaikki!
On voimaannuttavaa ja sen jälkeen voit unohtaa koko ukon/akan.
Voimaantuneilla on kivaa jenkkileffa girl poweria💪
Todellisuudessa seuraavat pari vuotta ainakin kerrotaan kuinka ollaan tultu kohdelluksi huonosti aiemmissa suhteissa.
Ei ehdi tälle päivälle, mutta myy sormuset ja pudä kunnon bileet saadulla rahalla
Ei uskoisi että ohjelman vaalmisteluun tarvitaan vauva-palstaa jos on lähelläkään yliääsemistä mutta hei, valehtele vaan itselles.
Tekisin itse jotain mikä saa minulle hyvän mielen, mistä nautin. Pitäisin itseäni hyvänä. Tekisin kivojs suunnitelmia tulevaisuuden varalle. Miettisin kaikkea muuta kuin exää. Etköhän ole jo tarpeeksi riutunut.
Vierailija kirjoitti:
Puhe jossa luettelet kaikki paskat muistot, rumat puheet ja ilkeät teot.
Ja seuravalla viikolla voi ottaa uusiksi ja sitä seuraavalla, jne...eikä pidä unohtaa niitä itkuviestejä sille exälle, tämän suvulle, kavereille, pomolle, jne...
Haet sairauslomaa ja käytät tohon koko viikon.
Voi pientä. Tiedän et ero poikkiksesta sattuu, mut koulu on täynnä uusia poikkiksia. Pääset yli nopeasti ja kysy äidiltä ensin lupa tulen tekoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdi tälle päivälle, mutta myy sormuset ja pudä kunnon bileet saadulla rahalla
Miksi ei ehdi? Tavattoman monet korukaupat on auki sunnuntaisi ja niistä saa paremman hinnan kuin noista kulta rahaksi, yms.
Sitten kun oikeasti olet päässyt yli, ei käy mielessäkään pitää henkisiä hautajaisia ym, koska et edes mieti exää.
Tämä kävi vähän vahingossa, mutta ostin eron jälkeen tuoreeltaan ”kostolakanat”. Kauniit ja kalliit. Ajattelin, että näissä vielä rakastelen jonkun aivan muun kanssa.
On toteutunut🍒
Ja välit eksäänkin jo ihan hyvät (meillä ei kyllä ollut mitään kauheuksia puolin tai toisin).
En ole tuollaisia viettänyt. Oikeastaan jatkoin samalla lailla kuin hänen kanssaan vielä suhteessa ollessani, eli naapurin nussimista.
Vierailija kirjoitti:
Olet säälittävä pelle.
Mikä itse olet? Aivoton apina?
Somekuvien siivous!