Vedättekö aina mahaa sisään?
Olen huomannut, että vedän automaattisesti koko ajan vatsaa sisään. En osaa pitää mahaa rentona. En ole lihava vaan melko hoikka. Onko teillä muilla sama?
Kommentit (26)
Yritän aina välillä, mutta ei vaan jaksa. Kärsin selkävaivoista joten mikä tahansa ryhdin tms. kohennus kai olisi hyväksi.
https://www.is.fi/laihdutus/art-2000000904417.html
Vaikka tässä pikaisesti löytämässäni onkin iltis ja daily mail, niin voin uskoa että saattaisihan se olla parempi tehdä jotain kuin olla tekemättä sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta vetää sisään, ei onnistu, on niin valtava ja kivikova maha.
😁
Vierailija kirjoitti:
Jonkun verran mahaa löytyy. Ei mitenkään paljon. Miksi vetäisin sisään? Ai niin muita varten, ja että muut näkisivät minut erilailla. Ei ole kiinnostanut muiden mielipiteet ulkonäöstäni vuosikausiin. Jos vaimo sanoisi, niin yrittäisin laihduttaa. Hänen mielipiteensä on ainoa mikä kiinnostaa.
M41
Okei, sinua ei siis kiinnosta työnantajasi mielipide? Tämä selvä. Seuraavissa yt-neuvotteluissa nimittäin pannaan meidän firmasta pihalle ne miehet, jotka ovat päästäneet itsensä lihomaan ja fyysisen kuntonsa heikkenemään.
Kukaan täysjärkinen pomo ei maksele lihavalle sohvaperunalle sairaslomarahoja, kun ylipaino tuhosi polvet ja selän. Miehelle tarjotaan vain irtisanomislappu käteen ("duuni loppuu tuotannollisista syistä") ja seuraavassa rekrytoinnissa katsotaan, että valituksi tulee vain normaalipainoinen mies, jolla ei ole elämänhallintaongelmia (ylensyönti, viina, tupakka).
En oikeastaan muuten, paitsi uimahallissa ja kylpylöissä uikkarissa kulkiessa vedän vatsaa sisään automaattisesti.
Joo, mä olen lukenut että seistessä ja liikkuessa näin juuri kuuluu tehdä? Että täytyy käyttää keskivartalon lihaksia. Myös silloin kun istuu penkillä selkä suorana. Jos löhöilee niin ei tietenkään silloin. Varsinkin hiihtämisessä tuo on todella tärkeää, muuten tulee alaselkä kipeäksi.