Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedättekö aina mahaa sisään?

Vierailija
30.01.2021 |

Olen huomannut, että vedän automaattisesti koko ajan vatsaa sisään. En osaa pitää mahaa rentona. En ole lihava vaan melko hoikka. Onko teillä muilla sama?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin mahan sisään vuosia sitten. En saa sitä enää ulos.

Vierailija
2/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsa sisään! Rinta rottingille! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun verran mahaa löytyy. Ei mitenkään paljon. Miksi vetäisin sisään? Ai niin muita varten, ja että muut näkisivät minut erilailla. Ei ole kiinnostanut muiden mielipiteet ulkonäöstäni vuosikausiin. Jos vaimo sanoisi, niin yrittäisin laihduttaa. Hänen mielipiteensä on ainoa mikä kiinnostaa.

M41

Vierailija
4/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olisi hyvä aina vetää vatsaa sisään selän tueksi kun nostaa jotain, istuutuu tai nousee koska se on hyvää syvien vatsalihasten treeniä ja ehkäisee selkäkipuja.

Uskallan näin kertoa koska olen joutunut käymään fysioterapeutilla selkäongelmien vuoksi ja ne johtuvat heikoista syvistä vatsalihaksista. Hyvä asia on, että niitä voi treenata melkein joka paikassa ja ilmaiseksi. Puolen vuoden treenin jälkeen alkaa olla jo sisäinen korsetti siinä kunnossa, että selkäkipukin hellittää. Se on ihanaa.

Vierailija
5/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun verran mahaa löytyy. Ei mitenkään paljon. Miksi vetäisin sisään? Ai niin muita varten, ja että muut näkisivät minut erilailla. Ei ole kiinnostanut muiden mielipiteet ulkonäöstäni vuosikausiin. Jos vaimo sanoisi, niin yrittäisin laihduttaa. Hänen mielipiteensä on ainoa mikä kiinnostaa.

M41

En vedä ulkonäöllisesti syistä, vaan jotenkin ihan huomaamattani.

Vierailija
6/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta vetää sisään, ei onnistu, on niin valtava ja kivikova maha.

Vierailija
7/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se taida mennä.

Vierailija
8/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun Iltasanomissa sanottiin, ettei niin saa tehdä

Vierailija
9/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oleainuttakaan ihmistä kenen takia vetäisin mahaa sisään. Eikä minua kiinnosta toisten mahat. Amen.

Vierailija
10/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun teen jotain, niin rutistan selkälihakset ja vatsan toisiaan vasten.

Vanha tapa Kiinasta kun olin opiskelemassa Kung-fua lähen kymmenen vuotta 70-80-lukujen taitteissa.

Tulee ihmisille yleensä luonnostaan orgasmin ja ulostuksen aikana.

Suojelee selkävammoilta.

Vierailija
11/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu enää

Vierailija
12/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä mahaa sisään, mutta suurimman osan ajasta vatsalihakset ovat jännittyneenä, onko tämä sama asia?

Vierailija
13/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Joskus teininä luin lehdestä vinkin aktivoida "lihaskorsetti" vetämällä napaa kevyesti sisään ja ylöspäin. Vihasin syvästi kaikkea liikuntaa ja erityisesti lihaskuntoliikkeitä, mutta tottakai halusin välttää "pömppiksen" ja tuollainen poikittaisen vatsalihaksen pieni jatkuva jännittäminen muun olemisen ohessa tuntui aivan sopivalta ja jäikin tavaksi.

Vierailija
14/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, että minä ja kaverini teimme yläasteella noin! Ja ehkä vielä lukiossakin. Siitä vatsan sisään vetämisestä oli tullut niin luonnollista, että itselleni tuotti tuolloin vaikeuksia ”työntää mahaa ulos” = antaa sen olla rentona. Vedin vatsaa sisään yksin kotonakin.

Jostain parikymppisestä eteenpäin aloin kuitenkin jo siinä määrin mummoutumaan etten ole vuosiin muistanutkaan mitään mahansisäänvetoja. 😂

Vierailija
15/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin vetämään mahaa sisään jotain vuonna 1976. On tullut monesti pohdittua tätä juttua, olenko ainoa, onko normaalia?

Jospa nuo pallomahaiset äijät on ainoita, jotka uskaltaa olla omia itsejään!

Vierailija
16/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joskus nuorempana oli tuollainen tapa, mutta ei enää. Nyt annan pömpöttää vaan. Joskus jos on tärkeä tilaisuus, missä pitää huomata vetää hartiat taakse ja näyttää ryhdikkäältä, esim. joku juhla tai työhaastattelu, niin kyllä selkää suoristaessa mahakin vähän kiristyy sisään päin :) mutta tosiaan vain tietyissä tilanteissa ja lyhytaikaisesti.

Vierailija
17/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jotenkin sattuu jos EN vedä mahaa sisään vaan annan sen olla. En tiedä miksi enkä oikein osaa selittää millaista se pieni kipu on, mutta tuntuu vaan väärältä olla täysin rentona.

Vierailija
18/26 |
12.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan tietoisesti aktivoin ”korsetin” , huono selälle roikkua rentona rangan varassa

Vierailija
19/26 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ku ei tartte. Vatsa on litteä muutenkin koska urheilen.

Vierailija
20/26 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vedä mahaa sisään, mutta suurimman osan ajasta vatsalihakset ovat jännittyneenä, onko tämä sama asia?

Tämä on hyvä tapa, monet urheilijat tekee näin luonnostaan 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi