Kuinka pitkiä hiihto-ja juoksulenkkejä teette?
Kommentit (12)
Juoksu (kevyt hölkkä) 3-5 km, hiihto 6-10 km. En todellakaan ole kovakuntoinen, mutta yritän tällä tavoin pysyä edes kohtuukunnossa ja -painossa, olen hieman ylipainoinen tällä hetkellä.
Hiihtolenkit 15-40km ja juoksulenkit 7-20km 5-6 kertaa viikossa olen kohtuu hyvässäkunnossa paremmassakin voisi tietysti aina olla.
En luule olevani kovakuntoinen. Olen jo 60v ja en enää niin hyvässä kunnossa. Hiihdän yleensä noin 16km perinteisellä, mutta luistlutyylillä vain 12km.
Pelkkiä jouksulenkkejä en tee, vaan juoksen puolet ja kävelen puolet. Matkat on noin 7-10 km.
Uimassakin käyn, kunhan hallit taas aukeaa. Uin yleensä 15000m.
En ilmeisesti tarpeeksi pitkiä koska olen yliapinoinen, bmi 31.
Juoksen 5 krt viikossa 8-9 km eli viikossa reilu 40km. Lisäksi jumppaa kotona ja salia.
En tiedä miten paljoa enempää voisi urheilla (ilman rasitusvammoja) että olisi hoikka :)
Olen ihan lihaksikas ja jaksava kyllä, mutta päon ylimääräistäkin.
Kesällä juoksin 6-9 km kerralla 5-6 kertaa viikossa. Nyt talvella vaan 4-6 km, 5*viikko
Juoksulenkit 10-25km yleensä ja hiihto 10-30km. Lapissa menee hiihtoa 50+ kilsaa. Etelässä ei jaksa kiertää niin montaa kertaa samaa lenkkiä. Maraton menee 3:15. Olen selkeästi paremmassa kunnossa kuin suurin osa, mutta kovakuntoiseksi sanoisin itseäni vasta alle 3h maran jälkeen.
En hiihdä. Juoksulenkit 7-20km, vähän fiiliksestä ja ohjelmasta riippuu. Lenkillä joku 2-4 krt./vko.
10km lenkki täydellä höyryllä menee jonnekin 43min tuntumaan, mutta harvemmin painan täysiä kieli vyön alla.
En tee. ihan sama mitä minusta ajattelet.
Vierailija kirjoitti:
En luule olevani kovakuntoinen. Olen jo 60v ja en enää niin hyvässä kunnossa. Hiihdän yleensä noin 16km perinteisellä, mutta luistlutyylillä vain 12km.
Pelkkiä jouksulenkkejä en tee, vaan juoksen puolet ja kävelen puolet. Matkat on noin 7-10 km.
Uimassakin käyn, kunhan hallit taas aukeaa. Uin yleensä 15000m.
Melkoisia uintitreenejä :D
Just hiihdin 523 km lenkin. Eikä edes tuntunut missään.
Juoksulenkit vaihtelee. Esim. tällä viikolla lyhin 5 km ja pisin 20 km. En koskaan juokse viittä kilsaa lyhyempiä lenkkejä. Olen hyvässä juoksukunnossa, mutta en kovassa.
En hiihdä, mutta juoksulenkit ovat 6-13 kilsaa yleensä. Kyllä ajattelen olevani kovakuntoinen, juoksun lisäksi jumppia, salia ja joogaa. Viimeksi kaksi vuotta sitten olen juossut puolimaratonin ja hyvin meni. Nyt en enää aio niihin osallistua, koska niihin valmistautuminen vaatii niin paljon pelkkää juoksua ja haluan tehdä muutakin.