Koronatesti yksityisellä 189euroa
Kommentit (19)
Kela korvaa osan maksusta - jos testin perusteena on koroninfektion oire tai altistuminen.
Matkalle tarvittavaa todistusta varten tehtyä koronatestiä kela ei korvaa ja se maksaa 194e .
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö kaiken tässä maailmassa olla ilmaista? Ihan oikein että joitain palveluja voi ostaa rahalla kuten tuon koronatestin silloin kun ei ole lähetettä
Ihan oikein, että nostetaan vaan reippaasti kerralla 300e.
Se maksaa joka tarvii. he he .
Mistä saa noin edullisesti? Itse maksoin Terveystalolla 235 + 30 lähetteestä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene kunnalliselle? O.o
En ole menossa minnekään. Vertailen vaan testien hintoja.
Mitä se kunnallisella maksaa jos pitää nopeasti päästä?
Julkisella puolella hinta on 0 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko tuo mehiläisen hinta? Tarvitsitko koronatodistuksen matkaa varten vai miksi pulitit tuollaisen summan?
Vierailija kirjoitti:
Ja jonot sinne ...?
Hyvä kuitenkin, että on mahdollista yksityisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Saako sieltä matkaa varten tuohon hintaan todistuksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et mene kunnalliselle? O.o
En ole menossa minnekään. Vertailen vaan testien hintoja.
Mitä se kunnallisella maksaa jos pitää nopeasti päästä?
Ei se mitään maksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jonot sinne ...?
Pääkaupunkiseudulla joutuu odottamaan tällä hetkellä pahimmassa tapauksessa jopa tunnin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jonot sinne ...?
Meidän kaupungissa pääsee samana päivänä. Jouluaattona 40 min soitosta, niin testi oli jo otettu. Arkeana ei ihan niin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko tuo mehiläisen hinta? Tarvitsitko koronatodistuksen matkaa varten vai miksi pulitit tuollaisen summan?
Asun ulkomailla ja tulin katsomaan iäkkäitä vanhempiani yli vuoden tauon jälkeen. Toki maksoin myös 800 euroa reilun viikon karanteenimajoituksesta, koska minulla ei ole kotia Suomessa. Ei ollut oireita, joten en viitsinyt valehdella saadakseni julkisella puolella maksuttoman testin. Ekan testinhän saa maksutta lentokentällä. Ei ollut koronaa, mutta vanhempien kanssa en voi ottaa mitään riskiä.
Vain hullu idiootti maksaa turhista testeistä.
Miksi käydä yksityisellä kun ilmaiseksikin pääsee? Meillä meni nopeasti, koronabotista 20 minsan päästä olitiin testipaikassa :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi käydä yksityisellä kun ilmaiseksikin pääsee? Meillä meni nopeasti, koronabotista 20 minsan päästä olitiin testipaikassa :)
Mikään ei ole ilmaista. Maksutonta se voi olla, mutta kyllä sen joku maksaa.
Pitäisikö kaiken tässä maailmassa olla ilmaista? Ihan oikein että joitain palveluja voi ostaa rahalla kuten tuon koronatestin silloin kun ei ole lähetettä