Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sertralin kokemuksia?

Vierailija
30.01.2021 |

Lähinnä positiivisia kaipaisin, koska olen kokeillut jo montaa eri lääkettä ja sopimatonta/sivuoiretta/allergisia reaktioita aiheuttanutta tullut vastaan. En kaipaa nyt mussutusta itsensä hoitamisesta, koska olen vuosikaudet ollut hoidon piirissä säännöllisesti ja ruokavaliot kunnossa ja liikuntaa harrastan monessa muodossa, mutta valitettavasti mikään ei tunnu auttavan ja ajauduin nyt hankkimaan vielä yhden lääkkeen kokeiluun vaikka olen kaikin tavoin yrittänyt elää täysin lääkkeetöntä elämää. Diagnoosina siis vaikea masennus, ahdistuneisuushäiriö, pakko-oireinen häiriö ja tunne-elämän epävakaa persoonallisuus, olikohan jotain vielä.. Vointi on kuitenkin niin huono, etten pärjää enää normiarjessa oikein millään.

Yksilöllisiähän nämä aloitusoireet ja toimivuus ovat, mutta mielelläni kuulisin silti kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillisesti ei ole positiivista kokemusta kertoa, mutta uppaampa tätä kuitenkin. Sertraline aiheutti itsellä niiden perus väsymyksen ja suun kuivumisen lisäksi ihottumaa ja ahdistuskohtauksia, joihin liittyi myös voimakas fyysinen ja psyykkinen levottomuus, tahdonvastainen liikehdintä ja lihasnykiminen. En pystynyt muutamaa päivää pidempään jatkamaan kun oireet vaan paheni. Noitahan ei kuitenkaan kaikki saa, joten toki sinuna kokeilisin vielä sitäkin. On kai sen joillekin oltava hyväkin lääke. Jos ei passaa niin vaihtoehtojakin onneksi on vielä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla