Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minulla enään toivoa tässä elämässä.

Vierailija
30.01.2021 |

Olen nuori, eli 24v mies. Olen ollut jo pitkään jonkin verran masentunut ja kärsin ahdistuksesta. Minulla aivan järkyttävän paha sosiaalisten tilanteiden pelko. En usko pystyväni töihin, enkä oikein edes koulun käymiseen. Voisin mielelläni tehdä itsemurhan, mutta olen liian nössö siihenkin. Minulla ei ole kun pari kaveria, mutta se ei edes haittaa minua. En kaipaa ihmisiä elämääni. Olen käynyt yli vuoden terapiassa ja siitä ei ole mitään hyötyä. Yleensä he vain määräävät lääkkeitä ja niistä minulle on tullut aina vain huonompi olo. Minulla on kyllä välillä hyviäkin päiviä ja nautin tietyistä asioista. Pitääkö minun vain elää tässä paskasessa maailmassa pitkä elämä ja masentua lisää.

Kommentit (24)

21/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on toivoa. Kuten joku sanoi edellä, iän myötä avautuu uusia näkökulmia ja näkemyksesi elämästä saattaa muuttua paljonkin. Ja niistä uusista näkökulmista voi seurata uudenlaisia valintoja. Olen itse nyt nelikymppisenä onnellisempi kuin 24-vuotiaana ja näen elämän paljolti eri tavalla. Jotkut sellaiset asiat mitkä parikymppisenä olivat elämän keskiössä, ovat siirtyneet syrjään, vähemmän tärkeiksi.

Tärkeintä lienee nyt, että saat kunnon apua huumeongelmasta pääsemiseen. Päihteet tuhoavat elämää pitkällä aikavälillä ja sulkevat ovia. Ammattiapu on tärkeää, mutta myös oma päätös. 

Vierailija
22/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännääminen pitäisi saada loppumaan.

Vierailija
24/24 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle. Olet tärkeä ja rakastamisen arvoinen. Kirjoita paperille asioita jotka ovat sinulle tavoittelemisen arvoisia. Yritä joka päivä tehdä joku pieni asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi