Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi sydämelle, tavis: mitä ennakkoluulojen aikaansaamia tekoja olet tehnyt arjessasi?

Vierailija
30.01.2021 |

Olen perunut autokaupat tekosyyllä, kun toinen osapuoli on paljastunut romaniksi.

Joka kerta kun olen käynyt katsomassa uutta asuntoa, olen tarkastanut rappukäytävän nimitaulun. Mikäli taululla on rappua kohden enemmän kuin yksi ulkomaalainen nimi (Viro, Venäjä, Lähi-itä tai Afrikka), en ole ottanut asuntoa vaikka se olisi hyvä ollutkin. Aasiaan ja läntiseen Eurooppaan viittaavat nimet eivät haittaa.

Jne. Pidetään ketju siistinä, mutta ollaan rehellisiä!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kävele yksin yöllä, en edes humalassa. Seuraan tuppautuneet ulkomaalaiset olen häätänyt jäätävällä huudolla - oli heidän ongelma miten aito tahansa, humalainen minä ei voi auttaa ja näin olen pitänyt myös itseni turvassa.

Vierailija
2/4 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kävellyt ilmeisesti liukastuneen ja maassa istuvan, apua pyytävän romanikerjäläisen (?) ohi koska pelkäsin tämän olevan joku feikkaus varkautta varten. Hetken päästä joku oli soittanut ambulanssin ja nainen lähti sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ennakkoluulojen takia olen sihteeriasemassa olleena vaikka vuosia muunkinlaisissa töissä työskennelleenä päässyt vain sihteeriksi. Samaan kastiin vuoden, pari työelämässä olleiden kanssa.

Vierailija
4/4 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkaa tietyista maista tulevia, ei kaupantekoa tietyista maista tulevien kanssa.

Minulla on 40 vuoden tyokokemus ja yrittajan kokemus. 

Kysymys ei ole ennakkoluuloista vaan siita ettei ole aikaa haaskattavana.

Jos 8/10 kayttaytyy tietylla tavalla johtuen kulttuurin normeista, olen jo ottanut opikseni.

Tata kutsutaan viisaudeksi. Ja kantapaan kautta oppimiseksi.

Vastaavasti tiettyihin toihin palkkaan lahinna vain x maiden ihmisia ihan samasta syysta!

Ihmiset ovat yksiloita, silti kulutuurin, taustan, sosioekonomisen aseman, koulutuksen tuomat erot on todistettavissa ja paras palkataan.