Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Baariasiakas: ”Mutta ei kukaan ole baarissa tai ravintolassa haluamattaan. Kaikkien luulisi tietävän, että siihen liittyy riski eivätkä mene esimerkiksi tapaamaan isovanhempiaan heti seuraavana päivänä”,
30.01.2021 |
Kuinka tyhmiä nuo on?
Eihän se seuraava päivä vaarallinen olisi kun virusta ei vielä erity, vasta toisesta päivästä - pariin viikkoon on vaarallinen aika.
Lainaus Hesarista
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Joo, ne ajattelee että kun viikon odottaa niin voi taas hyvin käydä mummun luona.