Sairaanhoitaja, miksi et ilmoittaudu rokottajaksi? Niistä nyt huutava pula
Mitä enemmän rokottajia, sitä nopeammin kaikki saadaan rokotettua.
Kommentit (17)
Ja siitä hyvästä menettäisin vuorolisät, ei kiitos.
Kuka tahansa sairaanhoitaja ei saa rokottaa.
Täytyy olla rokotuslupa.
Aivan samoin kuin kuka tahansa hoitaja ei saa pistää potilasta suoneen.
Sillekin on saatava lupa.
Luuletko että sinne otetaan kenet tahansa?
En jaksa tehdä töitä 24/7, minulla on elämä myös työni ulkopuolella.
Ylitöinä? Ei kiitos. Omassa työssä joutuu jo ihan tarpeeksi joustamaan. Mulla on omakin elämä.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla rokotuslupa.
Se rokote lupa on aika helppo hankkia, ei ole salatiedettä. Tentin tekemiseen menee muutama minuutti.
Terveisin rokottava sh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla rokotuslupa.
Se rokote lupa on aika helppo hankkia, ei ole salatiedettä. Tentin tekemiseen menee muutama minuutti.
Terveisin rokottava sh.
Joo, no ei kiinnosta. On ihan omakin työ ja perhe hoidettavana.
Sairaanhoitajat eivät ole ottaneet rokotetta siksi, että he ensin haluavat katsoa tuleeko haitavaikutuksia
En myy vapaa-aikaani liian halvalla. Tampereen kaupunkinhakee rokottajia, mutta sanallakaan ei sanota että maksettaisiin yhtään sen enempää kuin normaalista työstä. Jossain (Karkkilassa?) luvattiin 60e/h.
T. Terkka Tampereelta
Hoidan teholla potilaita, luulen että meillä ei ole liikaa päteviä tehohoitajia ja mun osaamista tarvitaan täällä.
Ilmottaudun heti jos työnantjani maksaa siitä hyvin, halvalla en vapaa-aikaani myy.
Nyt pääsisi kyllä terveydenhoitajana vähän leveämmälle leivälle koronarokotushommissa pk-seudulla, mutta äitiysloma alkaa kahden viikon kuluttua. Suojelen ennemmin itseäni ja syntymätöntä lastani tässä vaiheessa. Ajatus noin kuukauden napapiikkikuurista ei houkuta, ja se voi mahdollisesti olla se pienin haitta koronaan sairastuessa odotusaikana.
Jos on jo sairaanjoitajan työssä, tulisi sitten uuden työntekijän puute sille työpaikalle. Jos on alaa vaihtanut hoitaja, kuka hoitaa lääkenäyttöjen vastaanoton, että hoitaja saa lääkelupansa takaisin?
Ei kyse ole rokottajien määrästä, vaan rokotteen saatavuudesta.