Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riinis esittelee silikoninsa joilla Kalle pyydystetään takaisin

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh kuumaa... siis se borat mainos

Vierailija
2/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä vaan että nuo kuvat vanhentaa häntä vuosilla. Eron jälkeen, kun on tapana ottaa se nuorempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha ruutana tarvii kyllä tisseihin täytettä

Vierailija
4/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää kun riitelevät julkisesti, lapset vaan kärsii

Vierailija
5/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkee ettei ole tavannut lapsiaan, kylpylään on kuitenkin päässyt.

Selittää ettei ole rahaa , on yksin Virossa, kukahan on matkat ja kylpyläpaketin hankkinut?

Vierailija
6/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat yliarvostettuja, ei yhtään naisellisia. Miksi media ei koskaan ylistä tervevartaloisia n. BMI 20-25 naisia? Vielä kun isot luomutissit lisänä niin nam!!!

Vierailija
7/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen pitää julkisesti puolustautua! Riinis on tehnyt hänestä koko kansan pellen.

Vierailija
8/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihat yliarvostettuja, ei yhtään naisellisia. Miksi media ei koskaan ylistä tervevartaloisia n. BMI 20-25 naisia? Vielä kun isot luomutissit lisänä niin nam!!!

Kaikilla ei ole läskifetissiä

Vierailija
9/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallen pitää julkisesti puolustautua! Riinis on tehnyt hänestä koko kansan pellen.

Höpö höpö, kyllä Kalle on tehnyt itsestään pellen ihan itse.

Vierailija
10/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 45 kg niin tissejä ei ole jos ei kumisia hanki

Vierailija
11/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun BMI on 26,5 laihdutuksen jälkeen ja kuulen monilta tutuilta kuinka olen jo liian laiha ja kuinka posket on lommolla. Ja olen silti taulukon mukaan vielä lievästi ylipainoinen (en omista valtavia lihaksia). Veikkaan että monellakaan ihmisellä ei ole oikeasti käsitystä miltä BMI 20-25 välillä olevat näyttää.

Vierailija
12/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi "Riinis" on kaunistunut ihan hirveästi. Noissa kuvissa mitä katsoin niin niiden mukaan ainakin.

Silloin vaaleahiuksisena ja ohuthuulisena häneltä puuttui karisma vaikka ihan nätti olikin.

Mustat lyhyet polkkahiukset taas teki liian kovan vaikutelman ja hirveä määrä itsestäänruskettavaa vaan korosti laihuutta ja teki efektin että luurankoon laitettu silikonipallot.

Nyt on pehmeämmän näköinen kun on ruskeat hiukset ja jonkun verran kasvaneet.

Myös huulet näyttää paremmilta. Ilmeisesti täyteaineet vähän muokkaantuneet ja asettuneet luonnollisemmin?

Silloin mustatukkaisena huulet näytti epäluonnollisilta. Nyt on hyvät.

Vierailija
13/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa nuo Palanderit oppisivat selvittelemään välinsä muualla kuin juorulehtien palstoilla. Jos eivät itse pysty asiallisesti keskustelemaan, niin hankkikoot ammattiapua. Ei noita kilometrien mittaisia jorinoita päivästä päivään kukaan jaksa lukea. Kumitissit eivät nyt tilannetta ratkaise.

Vierailija
14/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis on ihan nätti mutta onko sillä oikeasti _yhtään_ mitään väliä? Ihanko tosissaan ihmiset länkyttää näitä ulkonäköanalyyseja? Tuolla rouvalla on selkeästi todella huono olla itsensä kanssa ja avioliitossaan. Mitä väliä sillä on, miltä hän näyttää?

Vierailija
15/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun BMI on 26,5 laihdutuksen jälkeen ja kuulen monilta tutuilta kuinka olen jo liian laiha ja kuinka posket on lommolla. Ja olen silti taulukon mukaan vielä lievästi ylipainoinen (en omista valtavia lihaksia). Veikkaan että monellakaan ihmisellä ei ole oikeasti käsitystä miltä BMI 20-25 välillä olevat näyttää.

Tota hoetaan kaikille lihaville jotka ovat onnistuneet laihduttamaan reilummin.

Muutos on suuri siihen nähden mitä on ollut.

Siinä voi olla myös pelkoa että toinen jatkaa laihdutusta ja muuttuu superkuumaksi.

Noin minullekin hoettiin kun olin siinä normaalipainon ja ylipainon hujakoilla. Kyseltiin aionko vielä paljonkin laihduttaa ja että nyt on hyvä jo.

En kuunnellut vaan laihdutin vielä kymmenen kiloa. 164cm pitkä ja 60 kiloa joten en todellakaan ollut liian laiha.

Silloin sain arvosteluja että naama näyttää ryppyiseltä kun olen liian laiha ym. Joo varmaan näytti ryppyisiltä 22 -vuotiaana! Miehet pörräsi ympärillä eli en varmaan nyt ihan kovin kauhealta näyttänyt. Nuorena vielä iho pysyi kimmoisana ja urheilun seurauksena vartalo kiinteä.

Älä kuuntele muita vaan jatka kohti normaalipainoa!

Vierailija
16/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMI 20-25 ja vähän sen alle myös on tosiaan normaali BMI ja mm. useimmat timmeiksi ja hyväkroppaisiksi sanotut julkkisnaiset osuvat tuohon väliin. Jossain kuvien perusteella parhaaksi äänestetty BMI taisi olla 21-22.

Vierailija
17/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään ei kasva hiukset tuollaista vauhtia. Lisäkkeet on, mutta ruskea väri sopii hyvin.

Vierailija
18/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa lähinnä näiden someh*oraamiset. On kyllä säälittävät tyypit.

Vierailija
19/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunpa nuo Palanderit oppisivat selvittelemään välinsä muualla kuin juorulehtien palstoilla. Jos eivät itse pysty asiallisesti keskustelemaan, niin hankkikoot ammattiapua. Ei noita kilometrien mittaisia jorinoita päivästä päivään kukaan jaksa lukea. Kumitissit eivät nyt tilannetta ratkaise.

Raha tässä on suurin motivaattori. Kalle kiristää rahalla. Riinis haluaa tienata omat rahat. Nyt ei ole edes mitään mahista erota Kallesta, kun ei ole rahaa. Ja eihän tollainen homma ole lähtökohtaisesti yhtään mitään, että toinen tienaa enemmän ja toinen kasvattaa lapset kotona, mutta ei omista puolia mistään. Jos tälläinen diili on ollut että toinen tienaa ja toinen on kotona niin joku reilu jako pitäisi olla tuloistakin. Tossa suhteessa on ulospäin huutomerkin kokoisilla kirjaimilla esiteltynä niin montaa erilaista kieroutunutta vallankäytön välinettä puolin ja toisin, että huh huh. Eikö joku ystävällinen julkkisterapeutti voisi nyt tehdä näistä jonkun parisuhteen setvimisohjelman? Hyvä malliesimerkki, miten asioita ei kannata hoitaa.

Vierailija
20/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riinis, ole jo hiljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi