Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin pikkuhousunsuojia tarvitaan?

Vierailija
29.01.2021 |

En ole koskaan käyttänyt. Ymmärrän kuukautisten alussa ja lopussa mutta että joka päivä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää hyvät ihmiset käyttäkö hajustettuja suojia. Ne haisevat metrien päähän todella voimakkaalle. Joka paikassa haisee nykyään aloe vera.. :/

Vierailija
22/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy pini puhtaana. Side helppo vaihtaa kesken päivän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyy pini puhtaana. Side helppo vaihtaa kesken päivän.

Mikä helvetin pini? Kula kelsii näin typeriä sanoja?

Vierailija
24/26 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua ihmistyyppiä, joka jaksaa IHMETELLÄ toisten hygieniavälineitä.

Ps. Näitä ketjuja aiheesta on 23 900 kappaletta. Mutta aloitit uuden. Good for you.

En ymmärrä tyyppejä , jotka eivät tajua !!!On eri ikäisiä henkilöitä , jotka hygieniastaan huolehtivat.

Vierailija
25/26 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itsellä ainakin on pikkarit ihan märät varsinkin ovulaation aikana jos en käytä pikkuhousunsuojaa. Myös valkovuoto kastelee pikkarit ja sperma kun se valuu ulos. Olen aina ollut ”sieltä”kostea joten tarpeeseen tulee jos ei housut märkinä halua jokapaikassa kuljeskella. Ja jos alkaa tehdä mieli niin taas on pikkarit märät. Ei ole kosteusongelmia vaikka ikääkin jo reilusti yli neljänkymmenen. Mieluummin käytän kuin olen märissä housuissa, tuntuu todella epämiellyttävälle.

Tarpeen on mullekkin pikkuhousunsuojat aina olleet. Aina olen kostea usein jopa märkä. Päivässä menee useampi suoja varsinkin jos olen kiihottunut (tapahtuu helposti minulle) miellyttavä ajatus vain ja alkaa valua. Normaalia valkovuotoakin on minulla aina ollut runsaasti siis senkin takia tarvitsen. Kotona olen ilman mutta töissä harrastuksissa ja kodin ulkopuolella aina oltava suoja.

Vierailija
26/26 |
11.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voi kottuvintti!