Mitkä on sun suosikki sipsit?
Kommentit (26)
hernelinssichipsi, chili ja kermaviili
Perusmakuiset, ohuet, öljyiset, suolaiset, ehdottoman rapeat. Ei mausteita.
Parhaat on Lay's, Lidlin perussipsi, Espanjassa perussipsit.
Taffelit ja Pringlesit ei ole riittävän rapeita.
Pringles Hot and Spicy. Rakenne ei Pringlesissä ole mikään paras, mutta tuo mauste siinä on se voittaja.
SIpsiit on ihan turha keksintö Viiinalla saa pään hyvään tilaan mutta sipsit on vaaain jotain ilmaa.
Vähän aika sitten oli näitä karhunlaukka sipsejä. Miksi kaikki parhaat aina lopetetaan? Juustopallotkaan ei ole mitään verrattuna siihen minkälaisia ne oli silloin kun tulivat markkinoille. Tyhmää muuttaa reseptiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun on nacho cheese balls. .
Nuo eivät ole sipsejä (chips = lastut)
Vierailija kirjoitti:
Pringles Hot and Spicy. Rakenne ei Pringlesissä ole mikään paras, mutta tuo mauste siinä on se voittaja.
Pringlesit eivät myöskään täytä sipsien määritelmää IMO.
Tavalliset sileät suolatut
Vinegar
Muista snackseistä juustonaksut eri versioina ja chilimaapähkinät.
Pirkan maalaisperunalastu ja San Diego -tomaattisipsit.
Vierailija kirjoitti:
Nää on myös mun. Ja jotkut tillisipsit, Kartanon tai joku sellainen.
Eivät ole ykkössuosikkejani, mutta IMO Estrellan Manhattanit on parempia kuin Taffelin Broadwayt. Siis sourcream & onion -maku kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on nacho cheese balls. .
Nuo eivät ole sipsejä (chips = lastut)
Juu eivät. Snackseiksi sanoisin. Jotkut sanoo juustonaksuiksi niitä pitkulaisia.
Mikä kysymys tää nyt oli?!
Liikaa suosikkeja!!! Hot rod, nacho cheeseballs, sourcream&onion, Taffelin perus poimut, Raffelit, Tilli&kermaviili, Taffelin grillisipsit, Kaikilla mausteilla...
Lidlin crusti croc juustosipsit. Valitettavasti niitä ei saa enää, vaan tillale on tullut jotain mauttomia snack day-sipsejä.
Vaihtelee. Tänään Estrella Hot Chili.
Mulla Taffelin ne perinteiset megapack.