Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihaileeko naiset blogittajanaisia ja instabeibejä ja muita sometärkeilijöitä?

Vierailija
29.01.2021 |

Kun minua nuo kaikki ärsyttää suunnattomasti. Mutta minä olenkin mies. Onko niin että lähes kaikki naiset ihailevat tätä porukkaa ja kadehtivat heidän elämäänsä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
2/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisethan näitä bloggaajia ja julkkiksia tälläkin palstalla ruotii miljoonien viestien edestä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä luulet? En ole Instassa, en lue blogeja lainkaan.

Vierailija
4/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän olisi tosiaan kiinnostavaa saada vastaus! Perustuuko instabeibejen suosio ainoastaan siihen että miehet tarvitsevat käsityömateriaalia, vai fanittavatko tavisnaisetkin näitä instatyyppejä esikuvinaan?

Vierailija
5/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisethan näitä bloggaajia ja julkkiksia tälläkin palstalla ruotii miljoonien viestien edestä 

Tämä. En voi edes käsittää, miten näistä Sofioista ja Nicoista saadaan viiden sadan sivun ketjuja. Mistä ne oikein jauhaa niissä?

Näkee kyllä, että nämä ovat naisille parasta saippuaoopperaa. Oikean elämän salkkaria. Miehiä evvk, miehiä kiinnostaa enemmän Elon Muskin meemit.

Vierailija
6/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihailen mm. kvanttifyysikoita ja astronautteja, mutta ei mua instababet mitenkään ärsytä, jokainen saa tehdä mitä tykkää.

N40

Vierailija
7/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihailen mm. kvanttifyysikoita ja astronautteja, mutta ei mua instababet mitenkään ärsytä, jokainen saa tehdä mitä tykkää.

N40

Miksi täällä on monen sadan sivun ketjuja tyrkyistä instabeibeistä ja materialistisista blogittajamuijista?

Vierailija
8/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa ihaileeko yli vai alle puolet naisista heitä. 

Tahtoisin uskoa, että se ihailu on kohtuu pienen osan hommaa. Koska minusta (olen mies) on äärimmäisen tyhmän tuntuista, että joku laittaa nettiin kuvia hanuristaan. 

Toisaalta, olen moderni mies, enkä tahdo pitää "naisten juttuja" tyhminä. Enkä oikeasti pidäkään, eli ajattelen niin, että naisia voi kiinnostaa vähän eri asiat, mutta eivät ne ole huonompia kuin "miesten jutut". 

Huomaan kyllä esim. nettideiteissä ilahtuvani jos jollain naisella on jotain "järkeviä" harrastuksia, kuten esim. valokuvaus. Sekin voi tietysti pitää sisällään oman hanurin kuvaamisen, mutta kuitenkin piristävää "fitnessin" sijasta. 

Alitajuisesti kai pidän sitten valokuvausta älykkäämpänä kuin fitnessiä. Ennakkoluuloistaan ei ole helppo päästä kenenkään!

Vierailija
9/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Miksi täällä on monen sadan sivun ketjuja tyrkyistä instabeibeistä ja materialistisista blogittajamuijista?

Jotkut varmaan tykkää keskustella toisista ihmisistä? Itseäni ei ne keskustelut kiinnosta ollenkaan.

N40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän