EU:n lääkevirasto hyväksy AstraZenecan rokotteen.
Yle juuri uutisoi, että nyt odotetaan EU-komission hyväksynää, mikä varmaan tulee jo huomenna. Asiantuntija tyytyväisenä totesi, että vaikka rokote ei toimisikaan yli 65-vuotialla riskiryhmäläisillä, ei siitä haittaakaan ole.
Mitä karanteenikot ovat tilanteesta mieltä?
Kommentit (10)
Odotan suomalaista nenäsuihkausta. Eiköhän tää vuosi mene samalla metodilla kun v 2020.
En sit tiiä mikä ihmeen draama tässä hyväksynnässä piti olla. Tuohan oli kuin juna joka jyskytti kiskoilla odotettuun määränpäähänsä ja aikataulussaan. Ainoa että sen olisi voinut tehdä hieman nopeamminkin kun nyt nää vatuloi byrokratian kanssa parikin viikkoa vaikka kaikille oli selvää ettei näy mitään syytä miksi se pitäisi kieltää eli olla hyväksymättä.
Rokote on kuin maski: Vaikkei siitä hyötyä olisi, niin ei siitä suurta haittaakaan ole. Ja kansa juoksee onnessaan piikille.
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessämme ei oteta näitä rokotteita.
Jos teidän perheenne aikoo koronarokotteen ottaa, niin itse ette voi silloin päättää, mitä rokotetta teihin piikitetään!
On uutisoitu jo moneen kertaan, ettei rokotettava voi itse päättää, minkä valmistajan rokotetta häneen piikitetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessämme ei oteta näitä rokotteita.
Jos teidän perheenne aikoo koronarokotteen ottaa, niin itse ette voi silloin päättää, mitä rokotetta teihin piikitetään!
On uutisoitu jo moneen kertaan, ettei rokotettava voi itse päättää, minkä valmistajan rokotetta häneen piikitetään.
Tarkoitti varmaan, ettei aio ottaa mitään rokotetta.
Saksa ei rokota yli 65v.