Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset myöhästelevät sovituista tapaamisista?

Vierailija
29.01.2021 |

Niin, otsikossa se kysymys tulikin jo. Miksi nykyään kaikki, aivan kaikki, ihmiset myöhästyvät sovituista tapaamisista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse en myöhästy, olen mieluummin paikalla hieman etuajassa.

Vierailija
2/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöhästele!

Mutta joo, myöhästely on tosi raivostuttavaa. Eivätkö myöhästelijät tajua, että vievät toisten ihmisten aikaa? Odotteluaikaa, jonka voisi käyttää johonkin ihan muuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kaikki eivät myöhästele.

Vierailija
4/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyminen on toisen ajan varastamista. Joskus toki sattuu jotakin yllättävää, kuten pyörän kumi puhkeaa kesken matkan, mutta poikkeukset ovat asia erikseen. Jotkut eivät kunnioita sovittuja aikoja yhtään.

Vierailija
5/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myöhästyn joskus, en aina enkä yleensä kovin paljon (alle kymmenen minuuttia, aina voi tietysti tulla joku yllättävä tilanne, vaikka ratikka suistuu kiskoilta, mikä on paljon vähemmän dramaattista kuin miltä kuullostaa) koska minä olen katteettoman toiveikas aikataulutuksessa, ja uskon että aina ehtii tehdä enemmän kuin kuvittelee. Sen verran olen kyllä varovainen, etten myöhästy kentokoneista, laivoista tai junista, enkä isoista juhlatilaisuuksista.

Vierailija
6/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänhallinta.

Vierailija
7/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kaikki myöhästele. Itse olen aina 5 min etuajassa. Ja vastauksena miksi jotkut myöhästelee, ehkä se on se kuuluisa elämänhallinta.

Vierailija
8/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaoptimoija ei tykkää etukäteisodottelusta. Toki ei se aikaoptimointi aina mene ihan kohdilleen. :D

Vierailija
9/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi AP itse myöhästelet? Ehkä muut myöhästelevät samasta syystä. Vai etkö ole ihminen?

Vierailija
10/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennevamma se on. Ei haluta itse joutua odottelemaan, joten mennään viime tinkaan. Eikä yhtään häiritse se, että jos myöhästyy, se toinen joutuu odottamaan. Oma mies on juuri tällainen, ei sitä ollenkaan hävetä jos ollaan myöhässä. Ilmeisesti ajattelee, että hän on kyllä odottamisen arvoinen henkilö. Minä en suin surminkaan halua myöhästyä, varaan aina reilusti pelivaraa siltä varalta, että matka ei sujukaan kuin Strömsössä. Mieluummin odotan itse kuin annan odotuttaa itseäni. 

Vierailija
11/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ajoissa ja ärsyynnyn jos joku myöhästyy ilmoittamatta asiasta. Kerran olin sopinut urakan sopimisesta, vastapuoli ei ollut saapunut 5 min yli ajankohdan, lähdin pois. Soitti 10 min myöhemmin, sanoin, että siinä meni ja tilasin toiselta. Toivottavasti oppi, kun menetti 400 000 euron tilauksen.

Vierailija
12/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, en ikinä myöhästele ja siksi ihmettelenkin, että miksi lähestulkoon kaikki muut ihmiset myöhästelevät.

Eikö toista ihmistä arvosteta tarpeeksi?

Vierailija
13/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tulee joku selittämään, ettei voi sille mitään. "Se on vain sellainen luonne, ettei pysy aikatauluissa ja myöhästelee".

Minä sanon, että sellainen ihminen ei vain välitä muiden hukkaan menevästä ajasta. Jos välittäisi muista ihmisistä, opettelisi katsomaan kelloa. Mutta kun ei. Aina samat tekosyyt.

Vierailija
14/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on aina myöhässä. Mainostaa itseään kiltiksi ihmiseksi, kun kertoo, että kilttinä lähdin heittämään meidän Liisan sen kaverille. Joo, tosi kilttiä myös minua kohtaan, kun venaan kotonani eikä toinen edes ilmoita, että tulee myöhässä. Arggggg!!!

Vierailija
15/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaverini on liiankin huoleton ja uppoutuu tekemisiinsä. Kerran meidän piti mennä yhteen tapahtumaan ja kaveri sanoi käyvänsä nopeasti pesulla. Mitä vielä, oli laskenut kylpyammeeseen vedet ja siellä se lillutteli vielä puolen tunnin jälkeenkin. Usein lähtee kotoaankin vasta siinä vaiheessa kun pitäisi olla jo perillä. Muuten on ihan mahtava tyyppi, mutta tästä "huolettomuudesta" johtuen harvemmin haluan tavata.

Vierailija
16/17 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vallankäyttöä, minun aikani ei ole yhtä tärkeää kuin hänen.

Vierailija
17/17 |
30.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi