Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan lähteä matkalle NYT

Vierailija
29.01.2021 |

En jaksa enää yhtään tätä suomen talvea! Haluan lämpöön! Minne voin lähteä? Ja kyllä olen itsekäs, mutta mulla on oikeus poistua maasta ja tulla takaisin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappiin

Vierailija
2/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oteta missään vastaan turisteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan lähteä junalla Eurooppaan. Matkustaa maasta toiseen vapaana vailla velvollisuuksia... tavata ihmisiä, Ah!

Mä en voi toteuttaa vielä tota unelmaa. Ehkä säkin kestät ilman rantalomaa. Mut ymmärrän sua kyllä.

Vierailija
4/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totaalista mielikuvituksen puutetta paeta ulkomaille. Keksit keinon rakastaa talvea tietty.

Vierailija
5/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sulla on oikeus poistua maasta ja tulla takaisin, mutta millään muulla maalla ei ole velvollisuutta ottaa sua vastaan.

Selvitä eri maiden karanteeni ja testimääräykset ja menet sitten sinne minne sulla on varaa mennä sääntöjä noudattaen.

Kannattaa varmaan myös selvittää kohdemaan rajoitukset sillä oishan se aika ikävää olla esim aurinkolomalla kohteessa jossa on ulkonaliikkumiskielto.

Vierailija
6/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen lisää: Elämä antaa teille valtavan lahjan, ja te vain syljette sen kasvoille. Minä syljejen teidän yleiseen ilmansuuntaanne!

Vierailija
7/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelonen lisää: Elämä antaa teille valtavan lahjan, ja te vain syljette sen kasvoille. Minä syljejen teidän yleiseen ilmansuuntaanne!

???

Vierailija
8/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun menet, *ttuako täällä kitiset?

Vierailija
9/9 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

Mielikuvituksen lahjan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä