Tänään on pillunnuolemisperjantai!
Ajattelin ehdottaa vaimolle illalla, että tästä lähtien keskitytään perjantaisin pelkästään suuseksiin ja vaimoon. Ei yhdyntää eikä myöskään suihinottoa perjantaisin vaan keskitytään pelkästään vaimoon ja nuolemiseen. Mennään vaimon mieltymysten ja fiilisten mukaan ja minä ainoastaan yritän parhaani mukaan miellyttää vaimoa.
Saa nähdä miten ehdotukseni otetaan vastaan... Vähän jännittää vaimon reaktio että pitääkö se minua ihan pöpinä :D
Kommentit (132)
No sehän sattui! Justiinsa (taas) mies herätti pikkupäikkäreiltä ihanalla kielihoidolla. Mikäs sen ihanampaa. kun mies levittää jalat ja alkaa nuolemaan. Ei kyllä tarvittu liukkaria, ei.
Tais olla jo kolmas orgasmi tänään. Naitu ja sormetettu ja runkattu ja ja.. on aikaa pitää rakasta hyvänä! yes.
Minäpä aloitan maanantaina v1tunnuolemisviikon. Kehukaa mua nyt naiset :D
Vierailija kirjoitti:
Minäpä aloitan maanantaina v1tunnuolemisviikon. Kehukaa mua nyt naiset :D
Hyvä poika!
No tämäpäs sattui sitten sopivasti. Aamulla tuli vaimo hissukseen herättelemään ja lapset vielä nukkui yläkerrassa. Kaappasin pikkurouvan hajareisin naamani päälle ja nuolin hänelle mahtavan orgasmin. Kyllä oli naama märkä, kuin olisin suihkussa ollut. Siitä hän hipsutteli kylppäriin ja menin perässä, kun hän peseskeli bideellä alapäätään. En edes tällä kertaa ajatellut itselleni mitään, mutta kun sain sen suihkun omaan käyttöön ja lotrasin seisovaa kaluani lavuaarin päällä, niin niimpäs hän hotkaisi sen suuhunsa ennen kuin huomasinkaan. No siinä ei tällä kertaa montaakaan vetoa tarvinnut, niin lasti lähti polvet notkahtaen hänen tisuilleen. Nyt on mukavampi illalla keskittyä ihan kunnolla rakasteluun, kun turhan paineet on pois.
M37 kirjoitti:
No tämäpäs sattui sitten sopivasti. Aamulla tuli vaimo hissukseen herättelemään ja lapset vielä nukkui yläkerrassa. Kaappasin pikkurouvan hajareisin naamani päälle ja nuolin hänelle mahtavan orgasmin. Kyllä oli naama märkä, kuin olisin suihkussa ollut. Siitä hän hipsutteli kylppäriin ja menin perässä, kun hän peseskeli bideellä alapäätään. En edes tällä kertaa ajatellut itselleni mitään, mutta kun sain sen suihkun omaan käyttöön ja lotrasin seisovaa kaluani lavuaarin päällä, niin niimpäs hän hotkaisi sen suuhunsa ennen kuin huomasinkaan. No siinä ei tällä kertaa montaakaan vetoa tarvinnut, niin lasti lähti polvet notkahtaen hänen tisuilleen. Nyt on mukavampi illalla keskittyä ihan kunnolla rakasteluun, kun turhan paineet on pois.
' Ihanaa iltaa teille!
me saatu (vanhat) jo monasti joten mies pyysi josko hänen vuoro huomenna, kun ei hän ihan aina jaks alukeamiseen asti. Mutta järjestise kolme mulle. Hänkin hyvä kultsi!
Kuulostaa hyvältä! On se hianoo, kun petipuuhat(kin) rullaa kuten pitää ja kumpikin voi vaikka halutessaan pyytää pikasia ym. Olen sitä mieltä, että kun nämä hommat pelaa hyvin ja avoimesti, toimii silloin moni muukin suhteen osa alue vieläkin paremmin. Pätee tietysti toisinkinpäin, mutta ennen kaikkea näin päin.
Perjantai alkaa täälläkin sportin jälkeen, saunalla, pehmeällä pesusienellä pestynä, kylmällä drinkillä ja mielen mukaan välillä oikein kunnon suuseksiorgasmilla. Sen jälkeen on kiva rentoutua ja jatkaa myöhemmin molemminpuolista hellittelyä, kun on pahin stressi päästetty ilmoille. Joskus toisinpäin.
urapari +45
Saunottiin tuossa tunti pari sitten. Vaimo istui eka alalauteella, ja annoin kunnon hartia ja pää hieronnan. Sitten minä istuin alalauteella ja nuolin tuplaorkut. Loppuilta sohvalla köllimistä, hyviä juomia ja ehken pientä in and out trickiä. Hyvää viikonloppua allihoppa!
M30
Seksiä ei ole ollut kolmeen viikkoon. Tänään olisi sauna lämpiämässä, joten olisi mahdollisuus yhtyä. Minä, nainen en kyllä saa siitä muuta kuin ihan ok fiiliksen.
Olen kateellinen. Mies lopetti suuseksin antamisen kun menimme naimisiin, tahti on nyt ollut muutamaa kertaa vuodessa. Viime kerrasta on kolme kuukautta, sitä ennen oli puoli vuotta taukoa. Mies väittää pitävänsä siitä, mutta on aika mielenkiintoinen tapa näyttää. Asiasta on puhuttu niin monta kertaa että antaa olla, olkoot itsekin ilman suihinottoja jatkossa.
Ai et meinaa roiskaista itse lainkaan? Paskapuhetta!
Hei, tuon on väärin. Itse rakastan antaa vaimolleni kielikylpyä aktiivisesti. Suihinotossa / nuolemisessa on upeaa ”valtaa” kun kuuntelen vaimoani tiedän missä mennään ja höllään välillä ettei pääse liian pian laukeamaan😋
Vaimoni on alkanut ehdotella , että josko tekisin tuota samaa jollekin naiselle hänen katsoessa.
Meni kylläkin vähän lauantain puolelle :)
Heräilin siihen, kun mieheni veti pikkarit jalastani ja luulin jo hänen haluavan naida minut. Ihana hellä kieliherätys ja sain täydessä unenpöppörössä reidet leväällä vain nauttia. Upea orgasmi ja torkahdin sen jälkeen uudestaan, nyt höyryävä kahvikuppi edessä, hyvä mieli ja mieheni saa tänään illalla hepeneisiin puetun stay-up naisen syliinsä :)
Rva41
Onneks akka on töissä. Saa rauhassa nukkua krapulaa pois.
Vierailija kirjoitti:
Meni kylläkin vähän lauantain puolelle :)
Rva41
Niin meilläkin, mutta hiukan eri tavalla.
Vaimo lähti aamulla vessaan, mutta sitä ennen kahlitsi käteni sängynpäätyyn. Takasin tultuaan härnäsi hetken ja istui sitten kasvoilleni ja otti nautintonsa, ennen kuin siirtyi ratsaille. Muutaman orgasmin jälkeen totesi olevansa tyytyväinen ja jätti minut hetkeksi vielä tärisemään kiihkosta ja pahimman kiihkon laskettua irrotti käteni ja käski aamupalan laittoon. Voiko ihanammin päivän enää alkaa... nyt on hymy herkässä.
Ehdotan, että jatketaan näin lipomislauantaina samalla teemalla. Viikonlopun kruunaa sitten suihinottosunnuntai.
Ehkä tänään kannattaa nuoleskelun lisäksi myös vähän paneskella paineiden tasaamiseksi. Muutoin lähtee niin tuju tykki vaimon suuhun huomenna että oksat pois. Pidetään kuitenkin vielä tänään painotus kielellisenä ja vaimon miellyttämisessä. Huomenna on sitten miesten vuoro.
Sopiiko tämä kaikille?
Meillä vaimo ei anna nuolla ollenkaan. Arvaa tekeekö mieli sen vuoksi etsiä joku vieras, kun ei pääse nuolemaan pillua!
Ihana oot!