Naapurin mielenterveysongelmainen istuu parvekkeellaan
kelillä kuin kelillä ja kuuntelee mitä me puhutaan. Nytkin 15C pakkasta.
Kommentit (35)
Tarkisteletko verhojen raosta ja esität että et kyttää?
Ai se olikin naapurilla peili parvekkeella..
Anna nyt toisen elää rauhassa. Kauheeta kyyläämistä.
No anna istua. Ehkä hän kaipaa raitista ilmaa. Sinua häiritsee, että hän kuuntelee, mitä puhutte, mutta itse kyttäät, mitä hän tekee.
Ehkä kyse ei ole perheesi kuuntelusta vaan siitä, että parvekkeella oleilu helpottaa hänen oloaan.
Oon paniikki ja ahdistusoireinen. Mitäköhän musta ajattelisit kun joskus istun parvekkeen kynnyksellä pitkiäkin aikoja kun tarviin happea mutta en uskalla mennä ulos asti.
Tuskin sitä kiinnostaa teidän jutut. Istuu ja haukkaa happea. Maailmaa ihan kiva seurata kyyläämättä silti ketään. Eikä tarvitse edes olla mielenterveysongelmainen. Olipahan taas aloitus.
Ai hänellä ei ole lupa käyttää parvekettaan?
Olethan sinäkin siis omalla parvekkeellasi.
Ajatteletko kaiken aina itsesi kautta tuolla tavalla? Että kun joku naapuri tekee jotain, se liittyy sinuun? Ehkä hän vain tykkää olla parvekkeella?
Siis kummalla se mielenterveysongelma on? Teillä vai naapurilla?
Mistä tiedät että kuuntelee juuri teidän touhuja? Entä jos onkin kuuluvammainen/liikuntavammainen, joka ulkoilee parvekkeella, seuraa lintuja tms?
Mäkin istuskelisin paljon parvekkeella raittiissa ilmassa, jos mulla ois parveke. Onko se naapurin kyyläämistä?
Näitä on...
Me asutaan luhtitalossa alhaalla. Ylhäällä asuu mummo kissansa kanssa. Joka aamu ja ilta laittaa meidän pihalle julmetun pitkän kuusen oksan omalta parvekkeeltaan jota pitkin kissa menee reissuilleen ja kiipeää takaisin kotiin. Virikkeitä pitää kuulemma kissalle olla.
Mummo ei varoita. Kerran meinasin sen kuusen saada päähäni kun pyykkejä ripustin.
Ämyrit parvekkeelle ja repeatilla pöyrimään, volumet kaakkoon.
Melko vainoharhaista kuvitella, että parvekkeella istuva naapuri kyttää juuri sinua. Toivottavasti ei ala lähettää päähäsi viestejä.
Sinähän se kyylä olet.