Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään nymfoa?

Vierailija
28.01.2021 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden. Kertoi haluavansa 7 kertaa yössä.

Vierailija
2/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ystävälläni saattaa olla useita eri miehiä viikossa. Tinder laulaa ja mitään vakavaa ei koskaan saa pysymään kun seksi on se nro 1.

Baari-iltoina piti aina etsiä hänelle seksiseuraa ja harrasti monesti miesten kanssa seksiä minun nukkuessa samassa huoneessa.

Nyt kun ei mennä baareihin niin hän etsii ”meille” seuraa Tinderistä ja sit istutaan iltaa jossain miesten kämpillä. Ensin juodaan kännit ja sit hän sekstailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin nymfon tai ainakin pidin häntä sellaisena. Asui poikamiesaikoinani alakerrassa ja jatkuvasti kierroksessa useampi mies. Numerot oltiin vaihdettu, mutta ei sen vakavempaa, saattoi soittaa (erityisesti viikonloppuisin) voiko tulla yöksi ja jos oli vapaana ja tekstarilla kysyi sopiiko tulla yöksi niin kertaakaan ei tullut ei:tä. Mukava nainen muutenkin

Vierailija
4/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tää meni segsipuolelle?

Vierailija
5/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin nymfon tai ainakin pidin häntä sellaisena. Asui poikamiesaikoinani alakerrassa ja jatkuvasti kierroksessa useampi mies. Numerot oltiin vaihdettu, mutta ei sen vakavempaa, saattoi soittaa (erityisesti viikonloppuisin) voiko tulla yöksi ja jos oli vapaana ja tekstarilla kysyi sopiiko tulla yöksi niin kertaakaan ei tullut ei:tä. Mukava nainen muutenkin

Ei tuo jakaminen vielä kerro, että olisi nymfo.  Nymfo ei vaan saa tarpeekseen seksistä

Vierailija
6/12 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taidan olla, haluan kokoajan, ja montakertaa päivässä mies joutuukin hommiin..

Vierailija
7/12 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen varatun naisen tiedän joka haluaa usein.

Vierailija
8/12 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla hieman tuota 'vikaa', en nyt tiedä onko nymfo oikea sana tähän, mutta aivan järkky korkea seksuaalivietti. Ilmenee ihan kaikin tavoin. erityisen halukas yhä päivittäin ja välillä useampaankin kertaan, pukeutuu melko antavasti ja pitää miesten huomiosta/seurasta. 

Alkuaikoina tetysti todella hienolta tuntui miehenä, kun seksiä oli koko ajan, sitten seurasi vähän mustasukkaisuuutta ja epäilyvaihe riitoineen, kun ymmärsin ettei hänen tarpeensa ole pois päältä esim. tiheästi olleilla ja joskus pitkilläkin työmatkoilla jotka suuntautuvat usein kauas ulkomaille (pl korona).

Nykyisin sitten olemme asiat jutelleet avoimesti ja hän saa yliseksuaaliset tarpeensa tyyydyttää ihan luvallakin, kun huomasin ettei ole minulta mitään pois ja kertoo avoimesti/ennalta. Vakituinen kolmaspyöräkin vierailee meillä ja kaikki nauttivat tavallaan.

Aviossa 15v

Vierailija
9/12 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taidan olla, haluan kokoajan, ja montakertaa päivässä mies joutuukin hommiin..

Eikös teillä tehdä oikeita töitä, vai mistäpä töistä puhut?

Vierailija
10/12 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuo 6/8 ja me oltu siis todellakin kauan yhdessä vuoskymmenet, mutta ei halu vaan vähene. Mies on alkanut laskemaan mun saanti kerrat, ja vähintään kolmasti päivässä on luvannut antaa. Koville siis joutuu, toki ei itse sitten jokakerta laukea enää. Onneksi pystyy hyvin yhäkin. Mutta olen jopa joskus ajatellut kysyä jotain "jarrua"...toisaalta mies kyllä tykkää kun olen kokoajan halukas. Joskus hankalaa silti.

Vierailija
11/12 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös teillä tehdä oikeita töitä, vai mistäpä töistä puhut?

No onhan se painaminen hommaa!

Vierailija
12/12 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin aikoinaan yhden Tällin. Aina halusi, ihania muostoja. Kiitos hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan