Minkä takia varattu mies näkee niin paljon vaivaa että ajaa yli 200 km vain seuratakseen minua ja pyrkimässä kotiini vaikka olen kieltänyt.
Kommentit (9)
Typeryyden.
Töissä oli mies, jolla oli suhde neljään eri naiseen laivaristeilyn aikana. Hänen vaimonsa odotti viimeisillään lasta.
Narsku on havainnut uuden potentiaalisen kohteen.
Onhan se vielä halpaa, jos pelkän polttoaineen hinnalla irtoaa piniä.
Minulla oli nuorempana useampia ukkomiehiä pyrkimässä pitkäaikaisen salarakkaan rooliin. Siinä ei bensaa ja puhelimia säästelty. Miehet venyvät uskomattomiin suorituksiin, kun luulevat, että olisi loppuiäksi "rakkautta" saatavilla. Eniten minua kummastuttaa heidän ajattelussaan se, että he jotenkin kuvittelivat minun pysyttelevän sinkkuna loppuikäni ja vielä olevan heidän käytettävissään.
Tämä henkilö ei jostain syystä uskonut mitä tarkoittaa ei.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli nuorempana useampia ukkomiehiä pyrkimässä pitkäaikaisen salarakkaan rooliin. Siinä ei bensaa ja puhelimia säästelty. Miehet venyvät uskomattomiin suorituksiin, kun luulevat, että olisi loppuiäksi "rakkautta" saatavilla. Eniten minua kummastuttaa heidän ajattelussaan se, että he jotenkin kuvittelivat minun pysyttelevän sinkkuna loppuikäni ja vielä olevan heidän käytettävissään.
Tähän itsekin törmännyt useamman kerran, ollaankohan nähty samoja miehiä, vai onko tämä yleisempikin ilmiö. :D Luulevat, että voivat yhtä aikaa syödä kakkua ja säästää sitä.
Hanki lähestymiskielto.