Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia varattu mies näkee niin paljon vaivaa että ajaa yli 200 km vain seuratakseen minua ja pyrkimässä kotiini vaikka olen kieltänyt.

Vierailija
28.01.2021 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lähestymiskielto.

Vierailija
2/9 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyden.

Töissä oli mies, jolla oli suhde neljään eri naiseen laivaristeilyn aikana. Hänen vaimonsa odotti viimeisillään lasta.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsku on havainnut uuden potentiaalisen kohteen.

Vierailija
4/9 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmien.

Vierailija
5/9 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vielä halpaa, jos pelkän polttoaineen hinnalla irtoaa piniä.

Vierailija
6/9 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorempana useampia ukkomiehiä pyrkimässä pitkäaikaisen salarakkaan rooliin. Siinä ei bensaa ja puhelimia säästelty. Miehet venyvät uskomattomiin suorituksiin, kun luulevat, että olisi loppuiäksi "rakkautta" saatavilla. Eniten minua kummastuttaa heidän ajattelussaan se, että he jotenkin kuvittelivat minun pysyttelevän sinkkuna loppuikäni ja vielä olevan heidän käytettävissään.

Vierailija
7/9 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatko peppureikää?

Vierailija
8/9 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä henkilö ei jostain syystä uskonut mitä tarkoittaa ei.

Vierailija
9/9 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorempana useampia ukkomiehiä pyrkimässä pitkäaikaisen salarakkaan rooliin. Siinä ei bensaa ja puhelimia säästelty. Miehet venyvät uskomattomiin suorituksiin, kun luulevat, että olisi loppuiäksi "rakkautta" saatavilla. Eniten minua kummastuttaa heidän ajattelussaan se, että he jotenkin kuvittelivat minun pysyttelevän sinkkuna loppuikäni ja vielä olevan heidän käytettävissään.

Tähän itsekin törmännyt useamman kerran, ollaankohan nähty samoja miehiä, vai onko tämä yleisempikin ilmiö. :D Luulevat, että voivat yhtä aikaa syödä kakkua ja säästää sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän