Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi aina tulee jotakin p**skaa elämään?!?

Ei jaksaisi
28.01.2021 |

Kun ei vain voi elämä mennä niin, että jatkuvat vastoinkäymiset loppuisi. Itse olen sairastanut nuorena vakavasti ja se on jättänyt elimistöön ongelmia. Nykyinen mies on sairastellut ja oireisiin ei ole löytynyt selitystä. Teinillä neurologinen sairaus joka vaikuttaa varmaan koko loppuelämän ajan ja voi vaikuttaa jopa ammatinvalintaan. Läheisiä ihmisiä on kuollut liian aikaisin. Mulla epäonnea työelämässä. Teinin isällä omat terveyshuolet ja saanut sitä murehtia, että lapsi saa vielä pitää isänsä.

Aina välillä menee hyvin ja elämä onnellista ja huoletonta. Viime vuosi oli hyvä meidän perheelle. Ei flunssaa kummempaa. Minä ja mies olemme käyneet koko ajan töissä, ei ole korona vaikuttanut. Itse olen hoitaja ja töitä tein paljon. Tulot kasvoi ylitöiden myötä. Kesällä sain vakituisen työpaikan ja olin siitä todella onnellinen koska olin samaan paikkaan hakenut useasti enkä tullut valituksi. Olin siis jo siinä paikassa töissä.

No eihän elämä voi ikinä pitkään sujua hyvin ja potku tulee päähän jossakin kohtaa. Tällä kertaa niin, että miehelle tapahtui vakava onnettomuus töissä erään työkoneen hajottua. Leikkaus, pitkä sairasloma eikä vielä tiedä miten kuntoutuu. Voi olla, että pääsee takaisin työelämään, mutta on vielä liian aikaista sanoa mitään varmaksi. Eläkeikään kuitenkin vielä 15 vuotta.

Miksi. Ei vain jaksaisi kun aina jotakin. Aina tulee se palautus maanpinnalle "älä kuvittelekaan, että voisit kauaa olla onnellinen".

No säilyi miehellä henki ja kaikki raajat tallella. Sitä vain tulee taas miettineeksi, että miksi. Aina.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä,mies ,lapsi,koti

hyvinhän sulla asiat. Eli onhan sulla elämässä tarkoitus.

Vierailija
2/2 |
29.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

töitä,mies ,lapsi,koti

hyvinhän sulla asiat. Eli onhan sulla elämässä tarkoitus.

Et sitten ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi