Epävarmuutesi parisuhteessa?
Mitkä asiat itsessäsi ovat aiheuttaneet sinulle eniten epävarmuutta parisuhteessa? Ja varsinkin tuoreessa sellaisessa.
Liittyykö se kenties ulkonäköön? Vai puutteellisiin taitoihin, kokemattomuuteen? E Ehkä jokin luonteenpiirre, mistä olet saanut negatiivista palautetta? Vai onko se vain jokin epämääräinen riittämättömyyden tunne?
Ja oletko ottanut asian esille kumppanisi kanssa? Miten hän suhtautui siihen?
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Harmi kun ei kukaan vastannut :(
Niin on! On ehkä liian ihon alle menevä, henkilökohtainen?
Itse nyt vähän kipuilen tämän asian kanssa, mutta jotenkin tuntuu, etten vain saa oikein otetta näihin omiin epävarmuuksiini...
Ja sitten pelkään, että jos avaudun tästä miekkoselle, niin juokseeko se karkuun tai katsoo muuten vaan vinoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on! On ehkä liian ihon alle menevä, henkilökohtainen?
Itse nyt vähän kipuilen tämän asian kanssa, mutta jotenkin tuntuu, etten vain saa oikein otetta näihin omiin epävarmuuksiini...
Ja sitten pelkään, että jos avaudun tästä miekkoselle, niin juokseeko se karkuun tai katsoo muuten vaan vinoon?
Tämä oli siis ap.
Sitten tuli mieleen, että eri ihmisten kanssa muodostuu varmasti vähän eriasiat epävarmuuksiksi. Mutta kiinnostaisi tietää, että onko ihmisillä jotain pysyvämpiä epävarmuuksia, mitkä ovat kulkeneet mukana?
Harvoin mikään on enää parisuhteessa aiheuttanut epävarmuutta, ei edes nuorena. Epävarmuus liittyi enemmänkin siihen, että tapaisiko kiinnostavaa ihmistä ja miten sen saisi houkuteltua suhteeseen. Tapailuvaihe oli se jännittävin aika, ei itse seurustelu.