Tavallinen taito, jota et osaa
Onko teillä jotain ns. tavallisia taitoja joita ette osaa?
Itse en osaa viheltä
Kommentit (96)
En osaa käyttää tavallista sytkäriä. Onneksi en ole tupakoitsija.
Vierailija kirjoitti:
Kuoria keitettyä perunaa veitsellä
Siis pelkällä veitsellä ilman että peukalo on apuna? Ei kyllä ole tavallinen taito.
Olen lukenut, että Englannin kuninkaallisten pöytätapoihin kuuluu kuoria kaikki tarjotut vihannekset ja hedelmät haarukalla ja veitsellä, ilman käsiä.
Jossain banaanissa ehkä onnistuisin minäkin tiukan paikan tullen, mutta ehkä heille ei koskaan läimästä eteen kokonaista omenaa tai ananasta.
Tupakansavun henkeen vetäminen. En ole koskaan polttanut säännöllisesti, niin en ole oppinut. Pikkusikaria voi onneksi vetää poskosilla ilman että vaikuttaa nololta.
Vierailija kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun kananmuna on paistunut toiselta puolelta niin se ei oo valmis toiselta. Niin on pakko kääntää.
Ilmainen vinkki: laita pannulle reilusti öljyä. Paistaessa sitä kananmunaa lusikoi kuumaa öljyä munan päälle. Se kypsyy vähän siitä päältä. Näin saan omaan makuuni täydellisesti paistetun kananmunan.
En osaa
uida (paitsi selällään)
naksuttaa sormia
puhaltaa purkkapalloa
vislata niin että kaksi sormea on suussa
rykäistä limoja pois kurkusta (vai missä onkaan).
Jännä että nää kaikki on fyysisiä kehon "käsittelyyn" liittyviä.
Viheltäminen. En osaa myöskään kirjoittaa kymmensormijärjestelmää käyttäen.
68 lisää vielä:
En osaa tehdä fritsua enkä kainalopierua.
En osaa tehdä työhakemuksia tai käyttää linkdiniä
En osaa tehdä ruokaa. Ihan oikeasti. En edes keittää makaronia tai muita perusjuttuja. En ole koskaan tehnyt mitään ruokaa, ruoanlaitto ei kiinnosta ja en ole mikään kulinaristi. Elän leivällä ja valmisruoilla. N35
En osaa keittää kahvia koska en juo sitä itse 🙂
En ole ikinä oppinut tekemään kuperkeikkaa, kun minulta lähtee hetkeksi taju, jos pääni on alaspäin. Näin on ollut lapsesta asti.
En osaa tehdä taskuparkkeerausta, napsuttaa sormia tai viheltää.
En osaa meikata. No, olenkin yh-isän ainoa tytär.
Ei ole haitannut elämää
Viheltää sillai sormet suussa, tosi isosti :D
- En osaa syödä haarukalla ja veitsellä "oikeaoppisesti", vaan pidän haarukkaa oikeassa kädessä ja veistä vasemmassa. Olen oikeakätinen.
- En osaa myöskään ajaa pyörällä metriäkään ilman käsiä.
- En osaa nukkua myöhään. Herään poikkeuksetta viimeistään klo 8 aamulla, vaikka menisin kuinka myöhään nukkumaan..
En osaa sitoa kylpypyyhettä ympärilleni niin että se pysyisi ylhäällä, tiiättekö sitoa silleen kainaloiden alle.
En osaa tehdä rentoa hyvännäköistä nutturaa.
Vedä sisään, ei todellakaan ok räkiä.