Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoitte jos lähetätte tekstarin tmv. ja vastaanottaja lukee sen muttei vastaa?

Vierailija
28.01.2021 |

Miten toimitte? Jos kyseessä on
A) ihastus
B) työkaveri
C) kaveri
D) joku, jonka kanssa ette ole olleet tekemisissä vuosiin?

Ja jos jätät vastaamatta siten, että lähettäjä näkee sinun lukeneen viestin, miksi teet niin?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen enemmän yllättynyt jos mun viestiin vastataan. 

Vierailija
2/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten lähettäjä muka näkee minun lukeneen viestin? Tai miten minä voin nähdä, että joku on lukenut viestini?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja blokkaatteko heti epämiellyttävät tyypit?

Vierailija
4/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten lähettäjä muka näkee minun lukeneen viestin? Tai miten minä voin nähdä, että joku on lukenut viestini?

Ainakin whatsapp näyttää sinisenä hakaset kun viesti on luettu.

Vierailija
5/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä näe luetaanko minun viestini!

Kuinka sen saa näkymään?

Vierailija
6/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestistä ei kyllä näe että onko lukenut

Vierailija
7/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Applessa näkee myös kun viesti on luettu. Tosi monissa sovelluksissa näkee, että viesti on vastaanotettu ja luettu.

Vierailija
8/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, ne jotka ymmärtää mitä tarkoitan niin vastatkaa.

Ap

Vierailija
9/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, ja silti ap puhuu tekstiviesteistä.

Vierailija
10/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen ensin, että jaa ei ehdi vielä vastata. Jos vastausta ei kuulu muutamaan päivään, niin epäilen että ei halua jostain syystä vastata. Mietin että olisiko suuttunut, vai eikö kiinnosta minun viestini.

Vierailija
11/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin, ja silti ap puhuu tekstiviesteistä.

En tiedä mitä puhelimia teillä on mutta itse kyllä nään. Ja aika typeriin yksityiskohtiin takerrutte. Todellakin ymmärrätte mitä tarkoitan.

Ap

Vierailija
12/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen loukkaantunut ja harmissani. Varsinkin, jos viestissä on kysymys tai tärkeä asia. Itse vastaan aina, vaikka olisi kuinka kiire. Nopeasti vaikka laitan hymiön.

Viimeksi jätin tosin vastaamatta ystävälleni tai sanon nyt jo entinen ystävä. Useita soittojani ja viestejäni ei ole huomioinut mitenkään ja ohareita on tehnyt viimeisen parin vuoden aikana. Teki taas kerran oharit. Ei muka ollut muistanut, että aikoi tulla käymään luonani. En vastannut viestiin. Olisi edes soittanut ja pahoitellut😕

Vierailija
13/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen ensin, että jaa ei ehdi vielä vastata. Jos vastausta ei kuulu muutamaan päivään, niin epäilen että ei halua jostain syystä vastata. Mietin että olisiko suuttunut, vai eikö kiinnosta minun viestini.

Laitatko tuplaviestin? Eli viestin vaikka ekaan ei ole vastattu?

Ap

Vierailija
14/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi mitenkään, en katsele, onko viestiä luettu vai ei.

Enkä vastaa, jos ei ole mitään syytä vastata.

Vierailija
15/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen loukkaantunut ja harmissani. Varsinkin, jos viestissä on kysymys tai tärkeä asia. Itse vastaan aina, vaikka olisi kuinka kiire. Nopeasti vaikka laitan hymiön.

Viimeksi jätin tosin vastaamatta ystävälleni tai sanon nyt jo entinen ystävä. Useita soittojani ja viestejäni ei ole huomioinut mitenkään ja ohareita on tehnyt viimeisen parin vuoden aikana. Teki taas kerran oharit. Ei muka ollut muistanut, että aikoi tulla käymään luonani. En vastannut viestiin. Olisi edes soittanut ja pahoitellut😕

Sinä onneksi ymmärsit. Kiitos kun vastasit ja olen pahoillani puolestasi. Mulla on just sellainen tilanne, että tyyppi on lukenut mun viestin mutta ei vastaa. Ei hajuakaan miksi! On mennyt jo pari päivää.

Ap

Vierailija
16/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) vihaa mua

B) vihaa mua

C) vihaa mua

D) vihaa mua

Eipä siinä, etiäpäin vaan.

Vierailija
17/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en ehdi vastaamaan eli olen töissä. Lukeminen onnistuu myös wc tauolla 😂

Tai olen viestittelemässä jonkun toisen kanssa.

Vierailija
18/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A) vihaa mua

B) vihaa mua

C) vihaa mua

D) vihaa mua

Eipä siinä, etiäpäin vaan.

😅

Vierailija
19/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enhän mä tiedä muuta kuin että viesti on toimitettu onnistuneesti joten voihan se mennä vaikka lukemattomana roskiin.

Harvemmin saan keneltäkään vastausta ja oikeasti muistan kuinka hymyilin koko päivän, kun silloinen ihastus vastasi viestiin jep...

Jälkeenpäin tajusin, ettei se todellakaan ollut merkki molemminpuolisesta kiinnostuksesta vaan ihan normaalia käytöstä.

Vierailija
20/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tärkeä viesti, joka vaatii vastausta, soitan. Jos ei ole, en piittaa vastaako vai ei. En viestittele uudelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi