Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut, mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
28.01.2021 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä, nukkunut päiväunet, keittänyt pastaa ja käynyt koiran kanssa pihalla. Nyt syön suklaata.

Vierailija
2/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töitä, nukkunut päiväunet, keittänyt pastaa ja käynyt koiran kanssa pihalla. Nyt syön suklaata.

Olispa suklaata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin vähän liian aikaisin, oli lääkäriaika ja juttelin siellä lääkärin kanssa tunnin verran, sairauslomaa jatkettiin helmikuun loppuun, kävin äidin koiran kanssa ulkona, join kahvit äidin kanssa, nukuin päiväunet, taas kahvia. Olen katsellut korealaista draamasarjaa pari tunnin jaksoa. Lääkäri oli mulle uusi, mutta oli tosi hyvä keskustelu, siitä tuli ihan hyvä mieli. Yksi pieni ahdistuskohtaus tuli, mutta se meni ohi. Ajattelin maalata vesiväreillä. Toiset päivät on parempia kuin toiset. Masennus ilmenee kyvyttömyytenä tehdä pieniäkään päätöksiä, toivon kuolemaa (esim onnettomuutta) enkä pysty ajattelemaan tulevaisuutta ollenkaan. 

t: f42.1 sekamuotoinen ahdistus- ja masennustila & diabulimia

Vierailija
4/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sairaiden paratiisi.

Vierailija
5/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen kauppareissua.

Ruoka on ollut loppu pari päivää.

Aika hutera olo.

Vierailija
6/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla juttelemassa sosiaalityöntekijän kanssa, kotiin tultua söin ja sitten olen vaan maannut sohvalla puhelimen kanssa, telkkari taustalla auki. No, kuivat pyykit sentään viikkasin kaappiin. Pitäisi käydä kaupassa, imuroida ja tiskata, mutta en vaan jaksa.

Vierailija
7/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräilin 8-aikaan. Kelalta soittelivat kympin aikaan, kun olin tehnyt heille nettiajanvarauksen, koska sairaslomani jatkuu 31.08 saakka. Asionti heidän kanssaan meni hyvin.

Kaupalle kävelin ja pieniä ruokaostoksia. Sen jälkeen koettanut lueskella sekä takan lämmitin.

Nyt vain odottelen iltaa, että pääsisi unille.

Vierailija
8/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa se synkistely! Miksi ette vaan oo iloisia ettei korona oo tappanu teitä vielä.

Vierailija
9/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pompin trampoliinilla.

Vierailija
10/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa se synkistely! Miksi ette vaan oo iloisia ettei korona oo tappanu teitä vielä.

mä nimenomaan toivon että k uolisin koronaan. pääsis pois täältä kun en näköjään syöpää tai muutakaan t appavaa sairautta saa vaikka olen sitä vuosia rukoillut.

Vierailija
11/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin pitkään aamulla. Sitten kävin hakemassa maton pesulasta. Palstailin ja olen siivonnut. Siinäpä se.

Vierailija
12/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein kakaran päiväkotiin, toinen lähti kouluun. Pesin pyykkiä ja makasin sohvalla. Tein yhden korvaushakemuksen vakuutusyhtiöön. Vonkasin seksiä eksältä. Hain lapsen päiväkodista ja vielä on illan harrastukset edessä ennenkuin pääsee nukkumaan.

Vierailija
13/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt töitä, käynyt kävelyllä, odottanut että mies tulee eropapereiden kanssa kotiin. Kohta lapsille ruokaa, sitten loppuilta sohvalla kunnes voi mennä nukkumaan. Ja huomenna sama rumba.

Vierailija
14/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin neljältä. Kuudelta heräsin. Lasten lähdettyä kouluun menin takaisin nukkumaan. Yhdeksältä psykiatrinen sairaanhoitaja soitti. Join kahvia, menin nukkumaan, mutta en saanut unta enää. Makasin sängyssä pari tuntia. Tein ruokaa. Lapset tulivat koulusta, syötiin ja sitten oli etäyhteyden kautta nuoremman lapsen oppimiskeskustelu. Vaihdoin lakanat. Kauppaan pitäisi mennä.

Vierailija
15/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettelin just yhdeksän tunnin etätyöpäivän. Seuraavaksi ajattelin lukea kirjaa.

Vierailija
16/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin apteekissa ja kaupassa, kaunis ilma motivoi lähtemään kävelemään vajaa 5 kilsaa.

Suunnittelin kaupasta palattuani siivoavani edes pöydän, mutta taitaa sekin jäädä myöhemmäksi. En ole syönyt tai työskennellyt pöydän ääressä kuukausiin, sänky on ainoa paikka missä tilaa.

Vierailija
17/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein lumityöt, laitoin petunian pistokkaita kasvamaan tai ainakin istutin ne, päättäköön itse kasvavatko: jos historia toistaa itseään, ne kuolevat viimeistään parin viikon päästä. Kuorin punajuurikeiton ainekset kattilaan ja kiehautin ne. Keitin kahvia ja laitoin näkkileipää kylkeen. Nämä kaikki ennen kahtatoista. Nyt soseutin keiton ja murskasin Aura juuston sekaan, keitän sen, kun mies tulee. Olen tiskaillut monta kertaa ja kastelin kaikki kukat ja sumutin ne ja osan huuhtelin raanan alla. Sumutuksen jälkeen moppasin kosteat lattiat. Putsasin kissan sängyn karvoista tosi tarkasti. Katsoin telkkaa pari tuntia, en yleensä ikinä katso, kun en pysty keskittymään

Äsken mietin, miten ihmeessä olen tämän kaiken tehnyt. Tämä on normaalisti viikon työn tulos, tai no kukkien kastelu on ja kaikki muu jää. Sain uusia lääkkeitä hermosärkyyn. Mietin, että se on voinut vähän piristää, kun on voinut liikkua ja päässyt sängystä ylös.

- Kaksisuuntainen, psykoottinen masennus, yleinen ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö

Vierailija
18/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein lumityöt, laitoin petunian pistokkaita kasvamaan tai ainakin istutin ne, päättäköön itse kasvavatko: jos historia toistaa itseään, ne kuolevat viimeistään parin viikon päästä. Kuorin punajuurikeiton ainekset kattilaan ja kiehautin ne. Keitin kahvia ja laitoin näkkileipää kylkeen. Nämä kaikki ennen kahtatoista. Nyt soseutin keiton ja murskasin Aura juuston sekaan, keitän sen, kun mies tulee. Olen tiskaillut monta kertaa ja kastelin kaikki kukat ja sumutin ne ja osan huuhtelin raanan alla. Sumutuksen jälkeen moppasin kosteat lattiat. Putsasin kissan sängyn karvoista tosi tarkasti. Katsoin telkkaa pari tuntia, en yleensä ikinä katso, kun en pysty keskittymään

Äsken mietin, miten ihmeessä olen tämän kaiken tehnyt. Tämä on normaalisti viikon työn tulos, tai no kukkien kastelu on ja kaikki muu jää. Sain uusia lääkkeitä hermosärkyyn. Mietin, että se on voinut vähän piristää, kun on voinut liikkua ja päässyt sängystä ylös.

- Kaksisuuntainen, psykoottinen masennus, yleinen ahdistuneisuushäiriö, paniikkihäiriö

Unohtui: söin suklaata. Olisi saanut olla enemmän. Mietin aiemmin tänään täältä pois lähtöä ja toivoin syöpää osakseni. Anteeksi niille, jotka sen kanssa painivat. Olen monesti ajatellut miksi ne, jotka haluavat täällä olla, joutuvat lähtemään. Itse olisin niin joutilas heidän paikalleen.

Vierailija
19/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin meneväni kävelylle. Sataa lunta,äsh mihkään lähde... Netissä roikkunu koko päivän... Kattellu kuvaa näin lumisateisena päivänä.....jollain käy flaksi.....

https://www.bing.com/images/search?view=detailV2&ccid=hIim632A&id=E8AFD…

Vierailija
20/23 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta menen ulos kävelylle. Nyt!