Kiina testaa koronaa peräaukoista
Kiina aloitti koronatestauksen peräaukosta, Asiantuntijoiden mukaan koronavirus näkyy ulostenäytteessä nielunäytteitä pidempään.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/5903983d-748b-4ca2-8551-73e33e5925b8
Eli ei muuta kuin autolla testiin ja ikkuna alas
Kommentit (115)
Mistähän reiästä se seuraavaksi keksitään ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Luulin ensin, että on aprillipila, mutta katsoin kalenteria, ei ole vielä 1.4 Mutta IL saattaa kyllä harjoitella etukäteen. Ja toimittajat voisivat mennä tekemään Kiinaan raporttia eikä tylsästi kopsaisi reutterilta tai ig:stä uutisia. Ps. foto ois kiva
Jaa mä kyl toivon et toimittajatkaan ei käy ulkomailla korona-aikana. Mulle riittää ihan hyvin kopsatut uutiset.
Vierailija kirjoitti:
No käyhän naiset gynekologillakin sorkittavana. Mitäs kummaa tuossa olis?
Kyllä olen käynyt ja se on kauheaa, niinkuin varmaan tuo pyllysorkkiminenkin.
Fartman kirjoitti:
Luin netistä, että oikeasti asentavat luotaimen.
Joo. Unohtakaa se QAnon, nyt tulee QAnal. Ei mikrosiru, vaan rectum luotain, joka toimittaa suoraa lähetystä peräaukolta suoraan NWO:lle.
Maahan tullessa pyllistys rajamiehelle.
Eikösä se rokotekin kohta tungeta p*rsereikään. Mikään ei yllätä tässä pöljäilyssä.
Jos mä saisin toivoa jotain tapaa ottaa koronatesti niin verikoetta vastustaisin vähiten.
Kiina ei enää halua olla edelläkävijä, vaan perälläkävijä.
Mihin se sylkitesti unohtui, eikös sellainenkin ollut tulossa?
Ihmisten täytyy luopua housuista ja alkaa käyttämään perämaskia.
Vierailija kirjoitti:
Liian helppoa ja kivutonta.
Vierailija kirjoitti:
Eikösä se rokotekin kohta tungeta p*rsereikään. Mikään ei yllätä tässä pöljäilyssä.
Eiköhän se*
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa menisin mieluummin tuohon testiin kuin nenänielusta otettavaan. Pelkään ja inhoan ihan älyttömästi tätä nykyistä testiä. Ikävähän tuo peräsuolinäytekin olisi, mutta vähemmän kuin nieluun tungettava puikko.
Sama. Peräaukossa sentään ei joku näytteenottotikku tee kipeää. ainoa ikävä on lievä nöyryytyksen tunne, mutta sekin on aika lievää jos näyte otetaan yksityisessä tilassa. Kiinasta en kyllä olisi varma vaikka määräisivät jonkun pakollisen joukkotarkastuksen niin että kaikki pyllistää jonossa.
Sama tulee Suomeen niille testissä hyppääville saikuttajille. Kolmannesta kerrasta eteenpäin saatte pyllistää.
Tarttuuko koronavirus pieruaerosolina?
https://www.abc.net.au/news/2021-01-27/china-coronavirus-new-invasive-q…
Tämä testi koskettaa vain naisia ja miehiltä sitä ei oteta.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö silloin tikulla kaivaa sylkeä suusta, vai riittäisikö että räkäsee johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten täytyy luopua housuista ja alkaa käyttämään perämaskia.
Kaupassa kuulin kun joku mies valitti ilman maskia yskivälle, ja mies vastasi että työnnä sinä käppänä kuule se maski persereikääsi. Ehkä tämä maskiton olikin edelläkävijä ja hänellä oli asianmukaisesti persmaski!
Itse asiassa menisin mieluummin tuohon testiin kuin nenänielusta otettavaan. Pelkään ja inhoan ihan älyttömästi tätä nykyistä testiä. Ikävähän tuo peräsuolinäytekin olisi, mutta vähemmän kuin nieluun tungettava puikko.