Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ghostaavat naiset nettideiteissä

Vierailija
28.01.2021 |

Nettideiteissä yhdeksän kymmenestä naisesta lakkaa yhtäkkiä vastaamasta kesken keskustelun syystä, jota voin itse vaan arvailla. Monet näistä naisista ovat vielä itse tehneet aloitteen, osa tykkäilee vielä myöhemmin uudestaan, kun keskustelu on jo kerran loppunut naisen puolelta aiemmin. En tajua tuota ghostaamista enkä varmaan tule koskaan tajuamaankaan.

Pääsen treffeille keskimäärin ihan hyvin, olen ollut aiemmin parisuhteessa ja tapailen tälläkin hetkellä erästä naista. Toivon siis, että vastaajat eivät lähtisi ensimmäisenä olettamaan, että minussa on jotain pahasti vialla, kun naiset toimivat tuolla tavalla. Yritetään myös pitää keskustelu asiallisena. Tarkoitukseni ei ole väittää, että vain naiset ghostaavat.

M32

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olisiko syy ghostaamiseen AP:n kohdalla se, että naiset aavistavat (ja oikein aavistavatkin) että AP tapailee jo jotakuta muuta, eivätkä nämä naiset laita energiaansa seuranhakupalvelussa sellaiselle, jolla jo on joku.

Vierailija
22/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tuuliviirejä, ne saavat jatkuvasti tykkäyksiä ja kun joku kiinnostavampi mies sattuu naisesta tykkäämään niin sen vähemmän kiinnostavamman kanssa keskustelut loppuu kuin seinään.

Totta! Mutta näinhän toimii normaali maailmakin.

Siksi onkin hyvä pettää naisia niin oppivat tavoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tehnyt tätä. Anteeksi te kaikki, jotka ghostasin! Moni on myös ghostannut minut, ja joissain tapauksissa pidemmälle edennyt juttelu on hiipunut molemmin puolin.

Pidemmälle jatkuneen juttelun jälkeen olen kyllä pyrkinyt laittamaan kaikkea hyvää ja heippa -viestin.

Tällaisista syistä olen ghostannut:

–puhelintreffeillä kävi ilmi, että deittini oli entinen lahkolainen ja lahkosta lähdön jälkeen perustanut oman seurakunnan (olisi ollut kohteliasta laittaa viesti, tiedän)

–parin ensimmäisen viestin jälkeen tylsämielisiä seksiviestejä

– sain haukut asiasta, joka luki selvin sanoin profiilissani

– muutamasta viestistä ilmi käynyt heikohko kirjoitustaito. Tässäkin minun olisi mielestäni kuulunut laittaa viesti.

– deitillä oli niin paha burnout tai jokin muu juttu, ettei hän halunnut lähteä tapaamiseen omaa kaupunginosaansa kauemmas. Minulla on tosi ikävä kokemus burnoutissa ilkeäksi muuttuneesta kumppanista. Peruin kohteliaasti treffit, en ole ehdottanut uusia. En tiedä, lasketaanko ghostaamiseksi.

Menetin läheiseni jokin aika sitten, ja silloin muutama viestittely jäi tauolle. Kirjoitin anteeksipyynnön vasta monen kuukauden jälkeen, kun taas jaksoin. Tämä oli tietenkin mahdollista vain niiden kanssa, joiden ig- tai wa-yhteystiedot minulla oli. Olisi ollut ihan mahdollista, etten olisi jaksanut viestittää ollenkaan.

Että juu, vika ei välttämättä ole sinussa :)

Vierailija
24/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama syy tässä:

-Kyselet tyhmiä (Lempi väri tms.)

Tämä se tuntuu monella naisella olevan, mistähän mies voisi tietää mitä kukakin nainen pitää typerinä kysymyksinä. Jotenkin kun keskustelua pitää pyrkiä luomaan eikä nainen siihen yleensä kauheasti osallistu. Muttakun kaikki "mitä kuuluu? Mitäs teit tänään?" yms. perus on vaan niin mahdottoman typeriä kysymyksiä. Mitähän siinä sitten pitäisi oikein kysyä, jotain kemiallisia kaavoja?

Vierailija
25/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on helpompaa kuin suoraan sanominen, moni mies saa hirveän hepulin jos tulee torjutuksi.

Kyllä omien kokemuksien mukaan myös naiset saa aikamoisen hepulin jos tulee torjutuksi.

Itse en ole kertaakaan elämässä kuullut miehiltä mitään syytä jättämiseen. Miesten helmasynti. Suurin osa miehistä ghostaa, Tinderissä noin 90 %.

Tärkein syy taitaa olla keskittymiskyvyn puute, kun ei saanut heti seksiä. Olen aina iloinen, kun vältän tällaisen tyypin ja hän paljastaa todellisen luonteensa.

Vierailija
26/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama syy tässä:

-Kyselet tyhmiä (Lempi väri tms.)

Tämä se tuntuu monella naisella olevan, mistähän mies voisi tietää mitä kukakin nainen pitää typerinä kysymyksinä. Jotenkin kun keskustelua pitää pyrkiä luomaan eikä nainen siihen yleensä kauheasti osallistu. Muttakun kaikki "mitä kuuluu? Mitäs teit tänään?" yms. perus on vaan niin mahdottoman typeriä kysymyksiä. Mitähän siinä sitten pitäisi oikein kysyä, jotain kemiallisia kaavoja?

No mun ”taktiikka” on se, että tapaaminen asap. Paljon mukavampaa jutella ja tutustua ihmiseen ihan livenä. Joten jätä tyhmät ”mikä sun lempiväri on” ja kysy suoraan treffeille. Ja olen parisuhteessa Tinder-miehen kanssa jo neljättä vuotta.

Vierailija
27/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin miehet ghostaavat, joko ei halua sanoa suoraan ettei kiinnosta, tai tulee jotain muuta/mielenkiinto loppui.

Itse ghostaan nyt yhden joka alkoi puhua seksijuttuja. Lisäksi vähän aikaa sitten lakkasin vastaamasta miehelle joka itsepintaisesti intti asiaa johon en halunnut vastata.

Vierailija
28/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko syy ghostaamiseen AP:n kohdalla se, että naiset aavistavat (ja oikein aavistavatkin) että AP tapailee jo jotakuta muuta, eivätkä nämä naiset laita energiaansa seuranhakupalvelussa sellaiselle, jolla jo on joku.

Viittaan aloituksessa myös niihin aikoihin, kun en tapaillut ketään.

M32

Vierailija
29/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, tuntuisi tosi hassulta parin viestin jälkeen sanoa että "Kiitos kirjoittelusta, mutta lopettelen tämän nyt tähän tms". Todella outoa!

Minusta se on ihan normaalia ja sanon muutamankin viestin jälkeen, että meistä ei tule paria tai meillä ei ole tarpeeksi yhteistä. Reilu ja selvä peli molemmille osapuolille. Heikosti kirjoittavalle miehelle sanon suoraan, että kyllästyn vähäsanaisiin tai huonosti kirjoittaviin miehiin. Tämän tosin olisi saanut selvää jo profiilin lukemalla. Ghostaan ainoastaan selvät mt-ongelmaiset mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
30/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ghostaaminen on helpompaa kuin suoraan sanominen, moni mies saa hirveän hepulin jos tulee torjutuksi.

Kyllä omien kokemuksien mukaan myös naiset saa aikamoisen hepulin jos tulee torjutuksi.

Itse en ole kertaakaan elämässä kuullut miehiltä mitään syytä jättämiseen. Miesten helmasynti. Suurin osa miehistä ghostaa, Tinderissä noin 90 %.

Tärkein syy taitaa olla keskittymiskyvyn puute, kun ei saanut heti seksiä. Olen aina iloinen, kun vältän tällaisen tyypin ja hän paljastaa todellisen luonteensa.

Minun täytyy sanoa, etten välttämättä kaipaa kuulla syytä, ainakaan mitään tarkkaa. Olen saanut muutamat kauniit pakit, ja joidenkin kahvittelujen päätteeksi on vain hyvästelty, ilman tarvetta todeta, ettei tavata enää uudelleen (ei siis tavattukaan).

Ystäväpiirin juttujen perusteella on tosi yleistä, että miehet ghostaavat ja myös tekevät kylmästi ohareita treffeillä. Tuo jälkimmäinen on minusta todella huonoa käytöstä.

/23

Vierailija
31/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvan psyyke kestää jos kertoo miksi et ole enää jatkossa. Ghostaaminen on siistimpää kuin aloittaa turhaa vääntöä ja ilkeää keskustelua mihin se yleensä aina johtaa. Huo ritteluun jne.

Vierailija
32/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostatkoon keskusteluissa. Eivät ole mulle mitään velkaa. Toki olisi kohteliasta sanoa, että löysin toisen tai että en halua jatkaa keskustelua, mutta tämä on ilmeisesti nykyajan juttu ja siihen on vain sopeuduttava.

Ikävämpää on, kun ghostataan treffien tai useampien jälkeen. Kaikki on mennyt hyvin, treffeillä oli hauskaa, puhutaan seuraavista tapaamisista ja sitten yhtäkkiä hiljaisuus ja poistetaan esimerkiksi matcheista. Melko kummaa ja saa ajattelemaan, että mitä nyt tein väärin.

Vierailija
33/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ite kans huomasin samaa, kuin ap, kun joskus vuosia sitten nettideittejä käytin. Ite tein tilastoa, että 8% naisista, joille lähetin viestin, lähtivät viestittelemään kanssani. Näistä taas 100% ghostasi viestittelyn ennemmin, tai myöhemmin. Sitten lopetin nettideitit, kun tajusin, ettei sieltä kukaan minusta kiinnostu.

Näin päältä 30-vuotiaana ei enää edes viitsi naisten perässä juosta... Muutenkin tullu jo nähtyä sitä touhua naisten kanssa ihan riittämiin, että ei ole sen arvoista, että päivätyönä viestittelet naisille vuosikausia, että pääsisit treffeille.

Vierailija
34/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Tinderiä muutaman kuukauden. Vaikken mikään varsinainen miesmagneetti olekaan, niin aloitin juttelun kuitenkin noin 10 miehen kanssa. Pidemmälle keskustelu eteni vain kahden kanssa, heidän kanssaan menin treffeille asti. Muiden kohdalla aina jompikumpi lopetti viestittelyn aika lyhyeen. Ainakin minulla syynä oli se, että juttelin jo jonkun toisen kanssa, joka tuntui natsaavan paremmin. Sama epäilemättä niillä miehillä.

Vain kerran ghostaamisen syy oli miehessä. Hän alkoi inttää ja suorastaan vaatia puhelinnumeroani, enkä halunnut antaa numeroani ventovieraalle. Lopetin keskustelun ja poistin hänet matcheistä, että pääsin eroon ahdistavasta takiaisesta.

Yleisin syy muillakin lienee siis ihan se, että joku muu keskustelukumppani vaikuttaa lupaavammalta ja muut viestittelyt vain sitten jäävät lyhyeen. Oletan että miehille käy samoin, ja ihan ymmärrettävää se minusta on, kun kyseessä kuitenkin on vielä vieras ihminen.

Vierailija
35/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan perus kauraa, kun naisista on kyse.

Sitä voi kuinka paljon todeta, että ghostaaminen on tyhmää ja pelkurimaista, mutta sitä nyt vaan naiset harjoittavat ihan vakiona - pakko hyväksyä faktat ja move on!

Tuota..nettideittejä sen verran kauan harrastaneena(mennään ihan 2000-luvun alkuun) voin sanoa että se oli kyllä ensiksi miehet jotka aloittivat lapsellisen ghostaamisen. Kun tarpeeksi monta vuotta naiset saavat tuota "katoilua" kestää(joka on aina ollut miesten tapa) kai siinä naisetkin oppivat. 

Vierailija
36/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs nyt kyseenalaistako naisten toimintaa. Siitä seuraa hirveä selittely, kuten edellä.

Kun lukee aloituksen, voi heti ennustaa tuon.

Vierailija
37/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkääs nyt kyseenalaistako naisten toimintaa. Siitä seuraa hirveä selittely, kuten edellä.

Sullahan on hirveästi oikeaa kokemusta monelta vuosikymmeneltä, parikymppinen uli? 

Vierailija
38/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ettet lue pidemmälle aloitusta jossa kysytään jotain muiden käyttäytymisestä koska vastaukset yleensä ovat selityksiä.

Jokainen muu meistä tajusi tämän jo aloituksesta ilman ennustustaitoja.

Vierailija
39/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on hirveästi oikeaa kokemusta monelta vuosikymmeneltä, parikymppinen uli? 

Tässä tyypillinen naisviesti.

Vierailija
40/73 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ghostatkoon keskusteluissa. Eivät ole mulle mitään velkaa. Toki olisi kohteliasta sanoa, että löysin toisen tai että en halua jatkaa keskustelua, mutta tämä on ilmeisesti nykyajan juttu ja siihen on vain sopeuduttava.

Ikävämpää on, kun ghostataan treffien tai useampien jälkeen. Kaikki on mennyt hyvin, treffeillä oli hauskaa, puhutaan seuraavista tapaamisista ja sitten yhtäkkiä hiljaisuus ja poistetaan esimerkiksi matcheista. Melko kummaa ja saa ajattelemaan, että mitä nyt tein väärin.

En tajua tuota 'eivät ole kenellekään mitään velkaa' -ajattelua. Onko teistä ok olla tervehtimättä muita, kiittämättä tai pyytämättä anteeksi, koska ette ole muille mitään velkaa? Miksi netissä pitäisi toimia tökerömmin kuin arjessa?

M32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi