Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun syöt herkkuja, niin mitä syöt?

Vierailija
28.01.2021 |

Olen joutunut välillä ihmeellisiin keskusteluihin liittyen siihen, miten jonkun mielestä "kieltäydyn herkuista". Koska en syö pullaa, kakkuja, makeisia, jäätelöä. En pidä niistä.

Minun herkkujani ovat sinihomejuusto, hampurilaiset (toisiaan, ei usein), hyvin tehdyt ranskanperunat hyvällä kastikkeella, tacolastut väkevällä salsalla, punaviini ja erinomainen naudanlihapihvi madeirakastikkeella - josta tiedän, että se tekee mahani kipeäksi mutta maistuu niin ah hyvältä.

Yleensä ottaen miellän "herkuksi" asian, josta pidän tavattomasti, mutta tiedän sen olevan minulle epäterveellinen, tai, joidenkin herkkujen (kuten sen pihvin) kohdalla myös tietyllä tavalla epäeettinen. Herkku on jotain, mitä minun ei pitäisi useinkaan tai ollenkaan nauttia, mutta nautin silti.

Siis, mitä on tai tai ovat sinun herkkusi?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sushi, popcornit, lätyt.

Vierailija
2/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uh. Herkkujani on sekä makeissa että suolaisissa, sekä hiilihydraattisissa että rasvaisissa. 

Melkein kaikki mitä suustani lapan sisään on herkkuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on wiener nougat, laadukkaat suklaavohvelit, erilaiset sipsit, suklaisat jäätelöt, myllyn paras kaura maissi nachot, hesen kerroshampurilainen, kotipizzan salami-aura kalzone valkosipuli majolla, kiinalainen/thai buffet ne upporasva jutut erityisesti, paljon paljon muutakin..

Mä toivoisin sellaista feeder poikaystävää, joka kantaisi mulle näitä kassikaupalla tupaan ja rakastelisi mua rajusti joka mässäilyn jälkeen.

Vierailija
4/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on wiener nougat, laadukkaat suklaavohvelit, erilaiset sipsit, suklaisat jäätelöt, myllyn paras kaura maissi nachot, hesen kerroshampurilainen, kotipizzan salami-aura kalzone valkosipuli majolla, kiinalainen/thai buffet ne upporasva jutut erityisesti, paljon paljon muutakin..

Mä toivoisin sellaista feeder poikaystävää, joka kantaisi mulle näitä kassikaupalla tupaan ja rakastelisi mua rajusti joka mässäilyn jälkeen.

Rajusti ja kaloreita kuluttavasti. 

Vierailija
5/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle herkkuja on sipsit, suklaa ja irtokarkit.

Hampparit, pizzat ja pihvit miellän enemmän ruuaksi, (jota en niin usein syö).

Vierailija
6/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa + sipsit.

Vierailija
7/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuolla tavoin määritellään, niin eihän mulla ole sitten mitään herkkuja. Moni ruoka on hyvää ja herkullista, mutta ei sellaista, että se jotenkin tekisi mulle hallaa. Suklaa vois olla sellainen, mutta syön sitä suunnilleen vain jouluna. Bliniaika tulee kohta taas, ja silloin mässätään rasvaisilla blineillä rasvaisine lisukkeineen - mutta niitäkin vain kerran vuodessa. Karkkia en syö, kun en siitä välitä, ja makeita leivonnaisia kerran, pari kuukaudessa. Nämä mainitut on mulle herkkuja, mutta tuon määritelmän mukaan ei, koska ne ei ole mulle ongelma. Ehkä se on sitten jäätelö, sitä syön kesällä usein.

Vierailija
8/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsaankyljykset oikein pitkään kermassa hauduttuna tai pekoni-ruusukaalit kermassa.

Vierailija
9/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakupatukat. Ostan noin kaksi kertaa kuussa ku haluan herkutella.

10/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa ja lakut on mun makeita herkkuja. Kuten joku jo totesikin niin pizzat, hampurilaiset jne ovat ruokaa. Vaikka eivät sentään ihan arkiruokaa olekaan😀

Vierailija
11/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maapähkinä- tai cashewvoita. Lusikalla purkista. 

Vierailija
12/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makeuttamaton maapähkinävoi + banaani

Nachopelti

Avokado

Vierailija
13/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa tai itse tehdyt leivonnaiset esim. juustokakku, sitruunamuffinssit tai mudcake vaniljajäätelön kanssa.

Vierailija
14/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivit, Tupla, Toblerone ja Super-salmiakki.

Vierailija
15/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Top 3 on letut hillolla ja kermavaahdolla, leivonnaiset, etenkin croissantit ja irtokarkit. Asun ulkomailla ja irtokarkkeja saan pari kertaa vuodessa postipaketissa. Ne tekevät keski-ikää lähestyvän naisihmisen aivan tajuttoman onnelliseksi.

Vierailija
16/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa, sipsit, sushi ja lasken herkuiksi myös ravintolaillallisen jälkiruokineen.

Vierailija
17/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullle kaikki on herkkuja koska syön yleensä vasta sitten kun olen kuolemassa nällkään.

Vierailija
18/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenapiirakka, voileipäkeksit, karkit, kanarulla, maraboun suklaa, mokkapalat

Vierailija
19/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata jossain muodossa päivittäin. Juustonaksuja tai linssisipsuja pari kertaa kuussa.

Herkkua on myös esim. mozzarellapizza pestolla ja serranokinkulla tuunattuna, kuukausittain varmaan tuokin.

Tänään ostin itselleni laskiaispullat.

Vierailija
20/25 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullle kaikki on herkkuja koska syön yleensä vasta sitten kun olen kuolemassa nällkään.

ELi kontttaan puoli tajuttomana jääkaapille. Pää ja jalat ei enäää toimi mutta tajuaa kumminkin siinä vaivallloisessa voihkinnassa heittää vaan ääntäkohti niiitä lihapullia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan