Mulla on labraan aika maanantaille kunnalliseen labraan. Voinhan mennä jo tänään jonottamalla?
Tajusin just että maanantai on tosi huono ja keskiviikkona on jo polikäynti, eli labroja ei voi siirtää eteenpäin.
Kommentit (12)
Tarkista kuitenkin, pääseekö jonottamalla. Täällä meillä päin pääseecain ajanvarauksella.
Lähete on todennäköisesti jo voimassa, mutta voit itsekin tarkistaa asian omakannasta.
Vierailija kirjoitti:
Lähete on todennäköisesti jo voimassa, mutta voit itsekin tarkistaa asian omakannasta.
Omakannassa ei oo ikinä näkynyt mitään lähetetietoja mulla. Ehkä mä vaan käyn kokeilemassa. Kiitos teille :)
-Ap
Meillä ainakin on jonotusnumerolla ja ajanvarauksella. Ja yhteisalueena voi valita useamman kaupungin labrojen välillä. Muista perua maanantain aika, laskuttavat muuten peruuttamattomasta ajasta.
Meet vaan sillon kun haluat ja sinne minne haluat. Kyllä sun pitää saada kaikki haluamasi heti. Sehän on sun oikeus... sinuna.
Turussa ilman ajanvarausta pääsee vain yhden tunnin päivässä, muuten ajanvarauksella. Onko kilpirauhastestejä, jotka pitää ottaa ennen klo 10? Onko paastoja tai pissanäytteitä? Kannattaa selvittää asiat ennen kuin vaan tupsahdat johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Meet vaan sillon kun haluat ja sinne minne haluat. Kyllä sun pitää saada kaikki haluamasi heti. Sehän on sun oikeus... sinuna.
Johan on typerä kommentti.
Salossa pääsee labraan ilman ajanvarausta arkisin klo 7 - 14. Joskus joutuu jonottamaan kaksi tuntia, joskus pääsee vartissa. Klo 10 jälkeen on väljempää, kun paastonäytteet on otettu. Jos olisin ap, menisin tänään jonottamalla kokeisiin ja peruisin sitten sen maanantain ajan.
Omakannassa ei mulla ole koskaan vielä näkynyt lähetteitä.
Soita ja kysy. Nyt sitä koronaa niin voi olla että ajat muuttuneet miten ovat auki. FFP3 päälle.
Täällä ainakaan labraan ei pääse ilman aikaa. Korona on syy.
Voit varmaan, mutta peru se aika kuitenkin.