Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on labraan aika maanantaille kunnalliseen labraan. Voinhan mennä jo tänään jonottamalla?

Vierailija
28.01.2021 |

Tajusin just että maanantai on tosi huono ja keskiviikkona on jo polikäynti, eli labroja ei voi siirtää eteenpäin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varmaan, mutta peru se aika kuitenkin.

Vierailija
2/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista kuitenkin, pääseekö jonottamalla. Täällä meillä päin pääseecain ajanvarauksella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähete on todennäköisesti jo voimassa, mutta voit itsekin tarkistaa asian omakannasta.

Vierailija
4/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähete on todennäköisesti jo voimassa, mutta voit itsekin tarkistaa asian omakannasta.

Omakannassa ei oo ikinä näkynyt mitään lähetetietoja mulla. Ehkä mä vaan käyn kokeilemassa. Kiitos teille :)

-Ap

Vierailija
5/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on jonotusnumerolla ja ajanvarauksella. Ja yhteisalueena voi valita useamman kaupungin labrojen välillä. Muista perua maanantain aika, laskuttavat muuten peruuttamattomasta ajasta.

Vierailija
6/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet vaan sillon kun haluat ja sinne minne haluat. Kyllä sun pitää saada kaikki haluamasi heti. Sehän on sun oikeus... sinuna.

Vierailija
7/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa ilman ajanvarausta pääsee vain yhden tunnin päivässä, muuten ajanvarauksella. Onko kilpirauhastestejä, jotka pitää ottaa ennen klo 10? Onko paastoja tai pissanäytteitä? Kannattaa selvittää asiat ennen kuin vaan tupsahdat johonkin.

Vierailija
8/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meet vaan sillon kun haluat ja sinne minne haluat. Kyllä sun pitää saada kaikki haluamasi heti. Sehän on sun oikeus... sinuna.

Johan on typerä kommentti. 

Vierailija
9/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salossa pääsee labraan ilman ajanvarausta arkisin klo 7 - 14. Joskus joutuu jonottamaan kaksi tuntia, joskus pääsee vartissa. Klo 10 jälkeen on väljempää, kun paastonäytteet on otettu. Jos olisin ap, menisin tänään jonottamalla kokeisiin ja peruisin sitten sen maanantain ajan.

Omakannassa ei mulla ole koskaan vielä näkynyt lähetteitä.

Vierailija
10/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy. Nyt sitä koronaa niin voi olla että ajat muuttuneet miten ovat auki. FFP3 päälle.

Vierailija
11/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, peru aika

Vierailija
12/12 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ainakaan labraan ei pääse ilman aikaa. Korona on syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän