Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemukseni tipattomasta tammikuusta: ei ole tehnyt mieli alkoa, mutta ei tämä oikein mielekästäkään ole!

Vierailija
27.01.2021 |

Normaalioloissa olen, jos en nyt ihan alkoholisti, niin ainakin suurkuluttaja. Viiniä menee n. 3 pulloa viikossa. Nyt ilman viiniä tuntuu kuin ei olisi oikein sisältöä elämässä. Tylsää. Enkä ole mitään terveyshyötyjäjään oikein havainnut. Kyllä tämä jää tähän yhteen kertaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä kestin 2 päivää ja sitten retkahdin.

Vierailija
2/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi toisin. Ensin nautin tammikuusta ja punkusta estoitta. Sain täysin tarpeekseni. Tässä koronakotoilussa on multa mennyt kaikki ilo tinttaamisesta, eikä suruun juominen maistu enää senkään vertaa.

Aiemmin join mielellään 1-2 lasia illassa ja välillä isompi juhla, mutta lopetin nekin. N47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilo ilman viinaa on teeskentelyä.

Vierailija
4/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus kuukauden selvin päin. Ei tehnyt kauheasti viinaa mieli, mutta viikonloputkin tuntuivat arki-illoilta kotona selvin päin istuen. Toista kertaa en kokeile, minä haluan juhlia ja juopotella, kun ei kerran terveys tai mikään muukaan ole esteenä.

Vierailija
5/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niitä terveyshyötyjä on, vaikka niitä ei mittaamatta huomaisikaan. Itse vietän joka vuosi, mutta se on kyllä vuoden tylsin kuukausi. Olen nyt kuitenkin ensi viikonlopun selvin päin, että voin sanoa olleeni koko kuukauden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme