Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammasremontti ja raha

Hampaaton40
27.01.2021 |

Mitä tekisitte tälläisessä tilanteessa, jossa hampaat vaativat isoa remonttia ( tuhansia, jopa 10t+ euroa, mutta jos yksitellen tekisi niin 1000-1500€ menisi ainakin ekalle nyt kaikista kiireellisimmälle hampaalle), mutta säästöjä ei ole kun 700€ mutta sillä ei saa kuntoon edes yhtä hammasta (uusi kruunu n 20v vanhan tilalle).
Alunperin oli tarkoitus mennä Viroon kun siellä halvempi mutta sitten tuli korona ja asia jäi... nyt ois pakko käydä Suomessa mutta se maksaa tuplasti... eli kun mun pitäisi löytää vielä enemmän rahaa....mutta tilanteessa jossa rahaa ei juuri ole niin olen umpikujassa asian suhteen. Kyse on siis kruunuista ja implanteista jota ei julkisilla puolella tehdä.
Harkitsin myös lainaa/osamaksua mutta kun kokonaissumma olisi niin iso niin maksaisin monta sataa euroa kk vuosia mutta hoitajan palkka ei kestäisi sitä.
Mitä tehdä? Tämä vaivaa minua joka pv

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako implanttia pitäisi tehdä? Olisiko järkevää tehdä ensin irroitettava osaproteesi siksi aikaa kunnes saat rahat kokoon? Sen proteesin kanssa selviäisit vähän aikaa. Toki tämä ei poista hampaiden kruunutustarvetta.

Vierailija
2/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lainatarjouksia etukäteen ja vertaile, suoraan omasta pankistasi ja näistä mitkä kilpailuttavat eri rahalaitoksia. Näet niissä maksuehdot ja pystyt vaikuttamaan maksuaikaan ja lyhennyssummaan vertaillessasi. Ovat maksuttomia eivätkä sido vielä mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästä vielä,ja mene Turkkiin, harva osaa suomessa tehdä hyvin isoja remppoja.

Vierailija
4/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekarit hyvä vaihtoehto. Maksavat noin tonnin.

Vierailija
5/5 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjää naama mustaksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän