G: Pahin kuulemasi loukkaus?
Mies sanoi minulle (olin viimeisillään raskaana), ettei jaksa odottaa että näytän taas naiselta.
Kommentit (14)
erikoistunut loukkauksiin, kohteet aina vaihtelivat:
- Karseen iso maha sulla, et kai ole raskaana ? (olen 174cm/62kg)
- Tommoisen läskin ei tarvii syödä mitään juustoja ja jogurtteja.
- En kyllä käy mitään vauvaa elättämään jos sellaisen haluat, itse maksat kyllä kaikki lapsen kulut siihen saakka kun se muuttaa kotoa pois.
- Sulla ei kyllä ole yhtään nättiä ystävätärtä, kauheita tankeroita kaikki.
- Siskon mies on kyllä ihan älykääpiö kun on 10 vuotta elättänyt perhettä, eikä ole laittanut muijaansa töihin.
Jne. Jne.
Näiden tölväisyjen takia siitä tulikin eksä!
-näytät ällöttävän leuhkalta kun syöt purkkaa
-jos vielä lihot, en ala sua kattelemaan. (olin ihan normipainoinen, pari kiloa tullu lisää)
Eräs tuttu mies:
-yksinhuoltajat (jollainen itsekin silloin olin) notkuvat baareissa kyttäämässä miehiä vaan siksi, että saisivat jonkun elättämään itsensä ja lapset.
-Kannattaa pitää kiinni miehestä, jos sellasen saat. Ei sullakaan niitä ottajia varmaan paljoa ole. (koska olin yh)
Itse pystyn kyllä elättämään itseni :). Toivoisin toki löytäväni miehen, mutta vain siksi, että kaipaan kumppania elämääni ja miehen mallia lapselleni. Kaipaan rakkautta...mutta siitä huolimatta kuka tahansa ei kelpaa.
Sairas ääliö toi sun tuttusi.
Kuten myös nämä teidän exät. Luojan kiitos exiä :)
Mies tokaisi, että wighän minulla ole ollenkaan rintoja :) Silloin kirpaisi :/
Veljeni on sanonut minun olevan leuhka etelän lutka. Kirpaisee vieläkin
eXän suusta, eikä tosiaan tarkoittanut hyvällä (vaikka äiti on ihana).
Mulla muuten myös ex jaksoi jauhaa ettet sit liho raskauksien jälkeen yhtään, se on ällöttävää. Siis vuosikausia ja ennen mitään aikeitakaan. Ironista on se, että minä olen aina ollut normaalipainoinen, mies senkun ite lihoi koko ajan, ja viimein kolmannen synnytyksen jälkeen olen todennut että paino meni jopa miinukselle siitä mitä ennen raskauksia olikaan.
Ja onneks juu on ex.
Armas isoäiti taas on koko lapsuuteni antanut ymmärtää että hölmöhän olet ja huomautteli herkimmässä teini-iässä finneistä ym.. Lähisuvusta paha vaan ei voi tehä Exää...
(Ja voi kauhia, se mitä toisillemme minä ja sisarukset sanotaan, nehän on ihan näitä pahimpia loukkauksia, iik! Vaikka ei kukaan niitä sellasiksi ota, mutta pitänee silti parantaa tapansa.)
ae kun mies arvostelee huonoksi äidiksi
fiksu ja luotettava.
* Äitini väitti minun olevan niin hullu, että voisin mennä suoraan mielisairaalaan. (En koskaan ole kärsinyt muista mielenterveyden ongelmista kuin äidistäni).
erikoistunut loukkauksiin, kohteet aina vaihtelivat:
- Tommoisen läskin ei tarvii syödä mitään juustoja ja jogurtteja.
Jätkä ahmi minun suklaat ja jos huomautin, että ei suklaata syödä kuin nälkäänsä (nakata suuhun, pureskella nopeasti ja nielaista) vaan sitä maistellaan hitaasti ja vois minullekin jättää, kun oli minun ostamat suklaat, niin tuumasi, että eipähän ole minun vyötärölle kertymässä, kun hän syö ne. Ja oikeasti tuijotti minua ihan pöljän näköisenä ja söi sitä suklaata kaksin käsin.
Joskus kun ei vielä asuttu yhdessä vaan oltiin vaikka sen vanhempien luona se saattoi itse olla vaikka koko päivän syömättä, joi pelkkää kahvia, ja jos minä valitin nälkää ja halusin syödä, niin napautti heti jotain minun ylipainostani, kun syön _koko_ajan_. Piti sitten syödä salaa, ettei se pääse valittamaan.
Myös tämä näemmä klassikko on koettu: "Jos vielä lihot yhtään lisää niin en voi enää olla sun kanssa."
"Jos kuolen, puolet siitä on sinun syytäsi". "Jos nyt saisin valita, toivoisin ettet olisi syntynyt".
kiusasivat ja haukkuivat minua lihavaksi, rumaksia ja tyhmäksi. Mutta pahimmat sanat tulivat yhdeltä pojalta: "Mieluummin naisin lehmää kuin tuota .... : aa". (minun nimeni tuohon pistekohtaan)
Tuosta on nyt 14 vuotta ja vieläkin sattuu. En varmaan koskaan pysty näkemään itseäni kauniina naisena. Niin pahasti minua kiusattiin. Jouduin jopa vaihtamaan koulua.
Kerrottakoon vielä, että nykyään nuo pojat ovat Suomen ev lut kirkossa töissä. Ehkä pitävät teidän lapsillenne pyhäkouluja tai rippikouluja tms... Itse erosin kirkosta.
olin hoitanut lasta yksin koko päivän. olin todella väsynyt, ja halusin nukkumaan. ex-mies tuli töistä, pyysin pitämään itkevää lasta sylissä pari minuuttia että pääsen vessaan. tullessani takaisin sieltä sain traagisen syytösryöpyn niskaani: miten julma äiti olen, kun annan lapsen itkeä ja itse vaan menen vessaan. ei kyllä lasta kohdeltaisi noin julmasti jos hän pystyisi imettämään, siinä tapauksessa olisi lapsi saanut maitonsa jo ajat sitten. hän ajattelisi lapsen parasta eikä olisi niin itsekäs kuin minä.
olin imettänyt ja hoitanut lasta yksin koko päivän, en ollut käynyt vessassa aamun jälkeen, viivyin vessassa pari minuuttia ja palasin taas imettämään.
on muitakin loukkauksia, tosi paljon, mutta tämä tuli nyt ensimmäisenä mieleen.
mies joskus vihjailee etten tee kotona mitään.... =/
noh, totuuden nimissä tulee netissäkin oltua, mutta hoidan silti 3 lasta ja kodin siinä sivussa myös!
tästä kommentista tulee aina sellainen "hällä väliä" fiilis! =/
"Sun siskos sentään sai vauvansa pysymään hengissä."
Ton pahempaa loukkausta en kyllä keksi.
Vittu kaksi kiloa, on todellakin pienestä kiinni!