Lidlin tarjoukset usein heti lopussa
Ärsyttää suunnattomasti kun Lidl kertoo mainoksissaan myyvänsä sesonkituotetta niin ja niin kauan, mutta tuotteet ovatkin lopussa heti ensimmäisten päivien aikana. Niin monta kertaa olen joutunut metsästämään juhlapyhien tuotteita jopa kymmenestä Lidlistä ja missään ei ole ko tuotteita. Uutena vuonna piti olla perunasalaattia, ja vanhanaikaisia nakkeja sekä erikoislähetys juomia, ei mitään missään! Sama jouluna, jolloin LIdlissä ei ollutkaan mainostettuja jouluruokia kuin ensimmäisille. Graavilohi puuttui joka myymälästä sekin. Sitten on pääsiäinen, vappu, juhannus, aina sama juttu, myymälät saat vain pienet annoserät, joita suurellisesti mainostetaan viikon myyntiin.
Kommentit (13)
Ihanko kävit jokaisessa Suomen Lidlissä etsii graavilohta?
Vierailija kirjoitti:
oot liian hidas.
nopeammat ehtivät ensin
Hidas? Paikalla heti kun ovet avautuu niin tuotteet ovat loppu.
Työttömät käy lidlissä jo aamu 7. Hyllyt täynnä tavaraa ja ne vielä lämpimät tuoreet leivonnaiset!
Huomasitko että ne Vanhanajan nakit on Snellmannin nakkeja? Ei oo ihme että loppuvat heti, kun ovat tarjouksessa. Nameja. Kelpasi hyvin vieraillekin taas uutena vuotena.
Perunasalaatti kannattaa tehdä itse.
En ole törmännyt moiseen. Itse olen aina saanut tarjoustuotteita illallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot liian hidas.
nopeammat ehtivät ensin
Kyllä sä aika hidas taidat olla, kun joulustakin on jo kuukausi, ja nyt päätit asiasta avautua. -eri
Varsinkin jos ei ole ostorajoitusta, niin varmasti on loppu. Esim. just tällä viikolla heti aamusta loppu oli alennettu kharisma-kahvi.
Riippuu vähän tarjoustuotteista, jotkut menee tosiaan kuin kuumille kiville ja saa tulla jo paikalle kl. 8 aamulla, kun kauppojen ovet avautuvat. Monien tuotteiden kohdalla näin ei kuitenkaan ole. Esim. tarjousreput menevät kuin kuumille kiville, hyvät ja erittäin halvat tarjouskuulokkeet jostakin syystä taas ei. Perunamuusijauhe myös ei, ja maksamakkaroiden perässä ei tarvitse myöskään juosta. Juhannuksena pihvit ja makkarat eivät myöskään lopu kesken, vaikka olisivat tarjouksessa. Nykyään myös Lidlin tarjoukset eivät ole niin hyviä kuin joskus ennen vanhaan, joten harvemmin ovat tuotteet loppu.
T. Lidl-mies.
Lidl oli silloin vielä aika uusi juttu kun sen mainoslehtisessä oli miesten työhousut muutamalla eurolla. Kävin sitten iltapäivällä töistä tullessani katsomassa, jäljellä oli muutamat pienikokoiselle sopivat, mutta isoja ei yhtään ja sellaiset olisin tarvinnut, vähintään kokoa 58. En siis saanut housuja sillä kertaa, mutta samanlaiset tulivatkin melko pian uudelleen tyrkylle ja päätin mennä heti aamusta odottamaan kaupan aukeamista. Olin ainoa odottaja ja pääsin siis yksin ja ensimmäisenä asiakkaana penkomaan housulaaria. Olin päättänyt ostaa kaikki 58-kokoiset ja sen teinkin. Ostin yhdet, enempää ei ollut, varmistn vielä myyjältä, että laarissa oli kaikki mitä kauppaan oli tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oot liian hidas.
nopeammat ehtivät ensin
Tai sitten se mitä kaikki kaupat harrastaa...Ovet avautuu klo 7.00 mutta tavaraa hyllytettään vasta 9.00 jälkeen...Kysyin kerran myyjältä missä se tarjous juttu on, onko jo loppu, sanoi ettei ole vielä ehtineet tuoda esillekään...Olin siis aukioloaikaan jo kaupassa...Lidlissä..
Ne tarjoukset ovat vain sisäänheitto juttuja.
Niillä houkutellaan ihmiset liikkeeseen.
Ja kun ihmiset sinne tulevat, he kuitenkin ostavat jotakin muuta, vaikka tarjoustuotteita ei enää olekaan jäljellä.
Pelkkää humpuukia.
Sama juttu kaikissa suomalaisissa verkkokaupoissa ja Cittareissa.
Cittariin tuli viikko sitten neuleen minkä mun piti ostaa. Iltaan mennessä ei ollut enää missään.
Kun kerran tavaraa menee, niin miksi ei kauppiaat osta lisää?
oot liian hidas.
nopeammat ehtivät ensin