Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinakrääsälle 1.7.2021 alkaen arvonlisävero!

Vierailija
27.01.2021 |

Loistava uutinen! Loppuu se maapallon tuhoaminen krääsän tilaamisella, tai ainakin vähenee

https://www.iltalehti.fi/talous/a/fe7c7ca9-af94-4515-8ca4-9e60b76ff611

"Frisbeegolf-kiekkoon ledivalo. Tyttärelle mekko. Teinille hiuskoristeita.

Listaus Kiinasta Suomeen tuoduista alle 22 euron verovapaista tavaroista on loppumaton.

Nyt tilanne muuttuu. Pientavaran verovapaa shoppailu loppuu heinäkuussa, kun Kiinasta ja muualta EU:n ulkopuolelta tilatut ostokset pannaan 24 prosentin arvonlisäverolle ensimmäisestä eurosta."

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläkin palstalla on mammat kehuneet tilaavansa kiinakrääsää, mitenkäs heinäkuun jälkeen? 

Vierailija
2/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos ei tilaa krääsää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein

Vierailija
4/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän laatua sä luulet sieltä tilaavasi? 

Vierailija
5/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo korotus niin suuri ole että kannattaa Suomesta kuitenkaan ostaa. Luulenpa että nuo jotka ovat verotulojen kuvat silmissä tämän suhteen saavat pettyä :D

Vierailija
6/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo korotus niin suuri ole että kannattaa Suomesta kuitenkaan ostaa. Luulenpa että nuo jotka ovat verotulojen kuvat silmissä tämän suhteen saavat pettyä :D

Olen tilannut sieltä 5 eri tuotetta, ja ainoastaan yksi on sellainen, johon olet 100% tyytyväinen.

Kaikista kuvista ja mitoista huolimatta.

Mitä sinä sieltä tilaat, joka on juuri sitä mitä haluat ja jota ilman et elä? 

Vierailija
7/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut sieltä 5 eri tuotetta, ja ainoastaan yksi on sellainen, johon olet 100% tyytyväinen.

Vaikka ja mitä. Askartelutarvikkeita, sisustusjuttuja lista on loputon. Suomessa noista ois saanut maksaa ittensä kipeäksi. Valtio ottaa jo omansa palkastani joten tämä mulle sallittakoon. 

Vierailija
8/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan koreasta kosmetiikkaa jatkossakin, koska Suomessa hinnat samoille tuotteille ovat tähtitieteelliset.

Esim. yksi kangasmaski Suomessa 3,90 €, 10 samanlaista maskia Koreassa 2,10 $. Vaikka Korean toimituksissa onkin tällä hetkellä järjetöömän kovat rahdit (koska eivät toimita normipostilla, vaan kuriirilla), tulee silti halvemmaksi tilata sieltä kuin Suomesta.

Vierailija
9/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elektroniikka ja vaatteet tehdään jo pääosin Kiinassa.

Vierailija
10/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osa voi jäättää tilaamatta sen takia, että homma käy vaivalloiseksi. Aiemmin romu on maksettu Wishissä ja seuraavaksi se onkin postissa. Nyt tullilta tulee ilmoitus ja kaman joutuu tullaamaan tullin sivuilla ja muistaakseni vielä maksamaan jonkun postin palvelumaksun eri sivuilla.

Vierailija
11/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ja mitä. Askartelutarvikkeita, sisustusjuttuja lista on loputon. Suomessa noista ois saanut maksaa ittensä kipeäksi. Valtio ottaa jo omansa palkastani joten tämä mulle sallittakoon. 

Tuhlaat siis pienen palkkasi krääsään. OK

Vierailija
12/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen tuotavat testataan ja saavat puhtaat paperit. Se mitä itse tilaat Kiinasta, voi olla mitä vaan 

Vierailija
13/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilaan koreasta kosmetiikkaa jatkossakin, koska Suomessa hinnat samoille tuotteille ovat tähtitieteelliset.

Esim. yksi kangasmaski Suomessa 3,90 €, 10 samanlaista maskia Koreassa 2,10 $. Vaikka Korean toimituksissa onkin tällä hetkellä järjetöömän kovat rahdit (koska eivät toimita normipostilla, vaan kuriirilla), tulee silti halvemmaksi tilata sieltä kuin Suomesta.

Kosmetiikan vielä ymmärrän Koreasta, mutta miten paljon sä tarvitset niitä kangasmaskeja? 

Vierailija
14/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä krääsää saa eustakin.

Mutta brittejähän tällä onkin tarkoitus rangaista.

Vierailija
15/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaat siis pienen palkkasi krääsään. OK

Mikä on "sisustusjuttu"?

Vierailija
16/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomeen tuotavat testataan ja saavat puhtaat paperit. Se mitä itse tilaat Kiinasta, voi olla mitä vaan 

Jos listaat vaikka viisi esimerkkiä, jossa kiinalainen laite tai vaate on ollut aivan eri kuin Suomessa testattu?

Vierailija
17/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai ymmärrät miksi EU:ssa kiellettyjen tuotteiden tilaaminen on halpaa?

Vierailija
18/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos listaat vaikka viisi esimerkkiä, jossa kiinalainen laite tai vaate on ollut aivan eri kuin Suomessa testattu?

Oletko ihan tosissasi? Väität että suomessa myytävät tuotteet voi olla mitä tahansa, kuten kiinassa on? 

Vierailija
19/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikan vielä ymmärrän Koreasta, mutta miten paljon sä tarvitset niitä kangasmaskeja? 

Ei laatu läpäissyt Suomessa testejä. Tuli hirvee haloo.

Vierailija
20/34 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea roinaahan sieltä saisi edelleen paljon halvemmalla kuin kaupasta. Ei vaan jaksa kytätä halvinta mahdollista hintaa ja odottaa kuukautta tavaraa, helpompi vain käydä Prismassa tms. asioimassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän