Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita ketä vielä aikuisiälläkin kiusataan ulkonäön vuoksi? Ja kiusaajat siis muita aikuisia.

Vierailija
27.01.2021 |

Enpä olisi ikinä uskonut että vielä neli-viiskymppisenä joudun kärsimään ihmisten pilkasta ja naurusta.
Uskokaa jo etten voi naamalleni mitään!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko esimerkkejä. Kuulostaa uskomattomalta.

Vierailija
2/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia veetuilua. Länkyttäköön rauhassa, ei ole multa pois.

Keksit jonkun oman asian ja annat länkyttää, jos et saa snottua mitään. Ei ne muutu jos ei itse halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mitä sanovat/tekevät?

Vierailija
4/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä on uskomatonta että vielä aikuisena saa kommenttia tuollaisesta. Tosin kun katsoo ihan joitain Ilta-Sanomien kommentteja joissa porukka haukkuu ja puhuu törkeästi jopa omalla nimellä ja kuvalla, niin en ihmettele. Sitten ihmetellään kun koulukiusaamista ei saada kitkettyä.

Tuntuu että juurikin ilta-sanomissa pahimpia ovat ne aikuiset ihmiset suustaan. Oli aihe mikä tahansa ja koski se ketä tahansa, aina joku kokee tarvetta kiillottaa sädekehäänsä suoranaisella paskalla.

Vierailija
5/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisitko esimerkkejä. Kuulostaa uskomattomalta.

Turhaa alapeukutatte. On näitä nähty, jotka ottavat itseensä kaiken iloisen naurun.

Kannattaa muistaa, ettei kukaan ole toisen elämän keskipisteessä, varsinkaan tuntemattoman. Aika harva näet jaksaa kiinnostua toisista ihmisistä enempää kuin on välttämätöntä.

Vierailija
6/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku suoraan haukkuisi ulkonäköäni, niin kävisin riveleihin kiinni.

Vierailija
7/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on arpi nenässä ja se arpi helotti punaisena auringossa niin siitähän kahdella tutulla/naapurilla riemu repesi. Punainen tenu nenä hihhih kun olikin hauskaa.

Vierailija
8/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
9/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä on uskomatonta että vielä aikuisena saa kommenttia tuollaisesta. Tosin kun katsoo ihan joitain Ilta-Sanomien kommentteja joissa porukka haukkuu ja puhuu törkeästi jopa omalla nimellä ja kuvalla, niin en ihmettele. Sitten ihmetellään kun koulukiusaamista ei saada kitkettyä.

Tuntuu että juurikin ilta-sanomissa pahimpia ovat ne aikuiset ihmiset suustaan. Oli aihe mikä tahansa ja koski se ketä tahansa, aina joku kokee tarvetta kiillottaa sädekehäänsä suoranaisella paskalla.

Miten Ilta-Sanomien kommentit tähän liittyi? Nauretaanko sulle lehtien sivuilla?

Vierailija
10/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on arpi nenässä ja se arpi helotti punaisena auringossa niin siitähän kahdella tutulla/naapurilla riemu repesi. Punainen tenu nenä hihhih kun olikin hauskaa.

Anna takaisin, sanallisesti. Ei se toinenkaan täydellinen ole, keksit jonkun vastaavan hokeman ja naurat sille. Ei se lopu koskaan ellet laita kampoihin. Jotkut ihmiset eivät vain suostu kasvamaan aikuisiksi ja he ymmärtää parhaiten kun hetken aikaa käyttäydyt samalla tavalla. Hakee rajoja, joten laita ne.

Vierailija
11/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän tässäkin ketjussa oikein on kyse?? Menkää nyt vaikka päiväunille siitä meuhkaamasta.

Vierailija
12/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhainkodissa töissä, jossa yksi mummo ei yhtään kestä sitä, että huomaa toisten puhuvan ja vielä nauravan, nopeasti tulee kysymys, mitä pahaa he puhuvat minusta, en kuullut.

Kaikki ei aina pyöri sinun ympärilläsi.

Toinen mitä olen oppinut dementiakodissa, ole sinut läskiksi, leveän perseesi, punaisen nenäsi, hiustesi värin, tatuointiesi, kävely tyylisi, jne kanssa, saat varmasti kuulla millainen olet, hyvällä tai pahalla.

Vierailija
13/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tyhmää touhua. Kuulen kyllä koskus hyväntahtoista heittoa siitä että olen lyhyt ja leveä (75kg 165 cm) ja kalju mutta ei jaksa kuin hymyilyttää - olen ihan ok ja pärjään ihan hyvin ja olivan sinkkuaikana tyttöjäkin. Saattaahan se tietty olla pahantahtoistakin mutta ihan sama. Eniten tulee kuittia siitä että vaimo on 10 cm pitempi ja hoikka, mutta onhan se tavalllaan ihan hauskaa. Nuorena ahdisti kovasti kun joku huomautteli.

Vältänkin viimeiseen asti kommentoimatta ulkonäköä, ikää tai muutamaa muuta juttua ja etenkin töissä .

Vierailija
14/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä jotkut ihmiset vain ovat niin kusipäisiä että ilkkuvat toisten ulkonäköä ja nauravat jopa vammaisille. Monessa työpaikassa olen tällaista nähnyt. Jotkut haukkuvat lasten kuullen ylipainoisia julkisuuden henkilöitä.

Vierailija
15/15 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin kerran tällaisen hämmentävän tapauksen kun kesällä odottelin bussia ja parin metrin päässä seisoskeli tuntematon mamma miehensä(?) kanssa. Mulla oli hihaton kesämekko ja mamma tuijotteli mua päin ja puolikuiskasi "kamalat kädet" niin, että minäkin kuulin. Oletan, että puhui minusta kun katsoi päin eikä siinä muitakaan ollut. En keksi mitä vikaa käsissäni on, paitsi olen pelännyt aina, että käsivarteni näyttävät paksuilta vaikken lihava olekaan. Tosin se mamma oli itse huomattavan ylipainoisen näköinen niin en oikein tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi