Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako kaunis nainen aggressiivista tyydytystä antaessaan miehille pakkeja?

Vierailija
27.01.2021 |

Vai alkaako vain kyllästyä kyllästyä vonkaajiin? Olen huomannut, että monella kauniilla naisella kauneus on "noussut päähän".

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Nainen, oli hän kaunis tai ruma, saa antaa pakkeja tai olla antamatta, ihan oman mielensä mukaan.

Sama koskee myös miehiä ja muunsukupuolisia.

Vierailija
2/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koita iskeä vain kauniita naisia, koska antavat pakkeja ihan huvikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että ap on näitä sikailija-sovinisti-öyhötusvonkaajia, joten se, että nainen pakkeja antaessaan vaikuttaa aggressiiviselta ei ole mikään ihme.

Vierailija
4/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa. Minua ärsyttää kun rumat miehet tulee luokseni ja niille annan pakit.

Vierailija
5/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kauneus on noussut päähän jos ei halua kaikkien kysyjien kanssa treffeille?

Vierailija
6/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nelikymppisenä en ole enää niin kaunis, että tarttisi ihailijoita potkia jaloistaan, mutta nuorempana taisin täyttää yleiset kauneuskriteerit kyllä. Välillä syntyi baaritappeluita, kun osui useampi yrittäjä kerralla kohdalle, baareissa oli muutenkin vientiä ja yksin kaupungilla kulkiessa oli iltaisin aina joku tyrkyllä. Kaverimiehet tunnustivat ihastuksensa ja kaikki tuollainen kuului oikeastaan arkeen.

Uskoisin siis tietäväni jotain pakkien antamisesta. Ja vastaus on, että olen kokenut sen aina vaivaannuttavaksi. On tullut paha olo toisen puolesta, kun on nähnyt sen pettyneen katseen. Siksi olenkin aina yrittänyt antaa pakit viimeisen päälle kohteliaasti, koska tiedän, että toinen asettaa siinä itsensä tosi herkkään asemaan.

Tottakai näin jälkikäteen on mukava ajatella, että onpas kiva että olisin kelvannut niin monelle. Mutta sen pettymyksen aiheuttamisen olisin mieluusti kyllä jättänyt väliin, paitsi jos yrittäjä oli ollut tosi asiaton.

Vierailija
7/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää kaikenlaiset vonkaajat. Eivät ymmärrä jättää rauhaan ellei ole erityisen tyly.

Vierailija
8/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pyrkinyt antamaan pakit kohteliaasti, ketään nolaamatta.

Vierailija
9/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kauneus on noussut päähän jos ei halua kaikkien kysyjien kanssa treffeille?

Ei vaan pakkien antaminen nousee itse tarkoituksesi. Nainen saa tyydytystä pakkeja antaessaan ja saa siten buustia egolleen.

Vierailija
10/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä he l v etin aggressiivista tyydytystä?

Vierailija
11/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole superkaunis, mutta ei pakkien antaminen kivaa ole. Parhaassa tapauksessa tuottaa toiselle pettymyksen, huonoimmassa tapauksessa se torjuttu mies alkaa rähisemään ja aiheuttaa julkisen näytöksen, ihan ei toivottua huomiota itselle. Eikä se ole imartelevaa, että epäkiinnostavat ja 20 vuotta vanhemmat miehet lähestyy. Pakkien saaminen on heidän oma vikansa, sillä lähestyville kiinnostaville miehille annan signaalia (katsekontakti), että huomio on toivottua. Epäkiinnostaville yritän antaa kohteliaan viestin, että ei tarvitse lähestyä enempää, välttämällä katsekontaktia ja siirtämällä kehoni suunnan tarvittaessa hänestä poispäin. Jos tätä ei ole osannut tulkita, saa itseään syyttää, että tulee myös sanallisesti torjutuksi.

Vierailija
12/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan ihmisestä. Kyllä jotkut varmasti nauttii pakkien antamisesta.

Vierailija
13/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nelikymppisenä en ole enää niin kaunis, että tarttisi ihailijoita potkia jaloistaan, mutta nuorempana taisin täyttää yleiset kauneuskriteerit kyllä. Välillä syntyi baaritappeluita, kun osui useampi yrittäjä kerralla kohdalle, baareissa oli muutenkin vientiä ja yksin kaupungilla kulkiessa oli iltaisin aina joku tyrkyllä. Kaverimiehet tunnustivat ihastuksensa ja kaikki tuollainen kuului oikeastaan arkeen.

Uskoisin siis tietäväni jotain pakkien antamisesta. Ja vastaus on, että olen kokenut sen aina vaivaannuttavaksi. On tullut paha olo toisen puolesta, kun on nähnyt sen pettyneen katseen. Siksi olenkin aina yrittänyt antaa pakit viimeisen päälle kohteliaasti, koska tiedän, että toinen asettaa siinä itsensä tosi herkkään asemaan.

Tottakai näin jälkikäteen on mukava ajatella, että onpas kiva että olisin kelvannut niin monelle. Mutta sen pettymyksen aiheuttamisen olisin mieluusti kyllä jättänyt väliin, paitsi jos yrittäjä oli ollut tosi asiaton.

Hm. Jos tuo kaikki kertomasi pitää paikkansa (enkä näe syytä epäillä), niin ihme on jos et vielä 40senä joudu potkimaan jaloistasi... (kohteliaasti).

Vierailija
14/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa mitään tyydytystä tai egobuustausta pakkien antamisesta. Koska kaikenlaista yrittäjää on ollut läpi hedelmälisen ikäni, on vaan pakko antaa pakkeja suurimmalle osalle miehistä. Osalle pitää olla vähän tylympi, kun eivät muuten ymmärrä.

Se on lähinnä kiusallista kun tulee puolitutuilta ja kaverimiehiltä rakkaustunnustuksia tai iskuyrityksiä ei-toivotuilta miehiltä.

Vierailija
15/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on täysi ääliö, niin kyllä siitä hyvä mieli tulee kun sanoo että eipä kiinnosta. Eli jos mies käyttäytyy typerästi, ehdottelee ällöttävästi tai puhuu rumasti niin silloin on mukava hieman näpäyttää..

Vierailija
16/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en ole koskaan ollut kaunis, mutta nuorena sai kyllä häätää miehiä loitolle, ja se oli vain ärsyttävää.

Vierailija
17/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista kulkea katse maassa julkisissa paikoissa, mies. Jos katsot ulos ikkunasta omassa kodissasi ja huomaat viehättävän naisen kulkevan ikkunasi ohitse, käännä katse välittömästi toiseen suuntaan. Näin_pääset_alkuun_mies!

Vierailija
18/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan pakkien antaminen nousee itse tarkoituksesi. Nainen saa tyydytystä pakkeja antaessaan ja saa siten buustia egolleen.

Miten se pakkien antaminen antaisi boostia kenenkään egolle? Eikö boostia egolle tulisi ennemmin siitä että pyydetään ulos?

Ja tuskin se pakkien antaminen nousee itse tarkoitukseksi. Ei tarkoitus ole hypätä kaikkien vähänkään asiallisten miesten kanssa treffeillä, vaan ainoastaan niiden jotka itseä kiinnostavat. Sillä tavalla suhteisiin päädytään.

Vierailija
19/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin jos kehuu naisen ulkonäköä iskiessään. Kuin mies on heikompi kuin nainen mutta aloitteen tekijä niin nainen saa nautintoa agressiivisesta torjunnasta ja hakee sellaista koska miehen heikkous ei ole iskeä naista.

Alanuolita! Tapa kokemukseni! Tapa ihmisiä!

Tee niin! Tuntuuko kivalta alanuolittaa ihmisen kokemuksia idíóótít!

Millä lailla sinun kokemuksesi on aidompi kuin naisten kokemus siitä että yksikään nainen täällä ei ymmärrä mitä ihmeen egobuustia tulisi pakkien antamisesta? Ymmärrän että aihe menee sinulla tunteisiin, mutta silloin olisikin erinomainen hetki vetää henkeä ja miettiä asia uudestaan. Tosiasia on että sinä et ole nainen, sinun käsityksesi naisista ei nyt osu lähellekään totuutta vaikka se olisi kuinka sinun ”kokemuksesi”. Samalla tavalla voit kokea taivaan olevan punainen, mutta eivät muut tätä sinun ”totuuttasi” tunnista. Jos tuntuu että motarilla kaikki muut ajavat väärään suuntaan, kannattaa ehkä itse tsekata se oma ”varma tieto” että on itse menossa oikeaan suuntaan.

Vierailija
20/22 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se pakkien antaminen antaisi boostia kenenkään egolle? Eikö boostia egolle tulisi ennemmin siitä että pyydetään ulos?

Ja tuskin se pakkien antaminen nousee itse tarkoitukseksi. Ei tarkoitus ole hypätä kaikkien vähänkään asiallisten miesten kanssa treffeillä, vaan ainoastaan niiden jotka itseä kiinnostavat. Sillä tavalla suhteisiin päädytään.

Jos nainen on vihainen jostain muusta syystä, niin miehen torjuminen jämäkästi helpottaa hetkellisesti vihan tunteita, koska tunteiden ilmaiseminen helpottaa oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan