Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iloinen tsemppiketju: mitkä asiat auttavat sinua jaksamaan vaikka ihmisiä et livenä tapaisikaan?

Vierailija
27.01.2021 |

-

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

some

Vierailija
2/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan virtuaalimatkailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan tätä ajanut takaa, mutta olen tosiaan virkeimmilläni ja iloisin, kun saan olla rauhassa. Nythän se onnistuu hyvin. 

Vierailija
4/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen jospa se joku koronamutaatioista olisi se kunnolla tappava ja päästäisiin kerralla vähintään puolesta ihmiskuntaa eroon. Varsinkin lihavista ja vanhuksista, niin loppuisi SDP:n äänestäjät ja maailma olisi parempi paikka normaalipainoisille

Vierailija
5/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ainoa ilo vahingonilo.

Vierailija
6/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan tätä ajanut takaa, mutta olen tosiaan virkeimmilläni ja iloisin, kun saan olla rauhassa. Nythän se onnistuu hyvin. 

Kaikenlaiset vastaukset ovat oikeita tässä ketjussa.

ap

Vierailija
7/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson youtubesta erilaisia videoita, missä ihmiset onnistuvat esim laulukilpailuauditointeja tai jotain Oscar- tai Emmy-palkintogaaloja (parhaita paloja), niistä tulee aina jotenkin hyvä fiilis. Yksi ilta oli vähän alakuloinen olo niin jotain noita kun katsoin niin välillä suorastaan nauratti :D

Vierailija
8/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi iloinen, ettei tarvitse nähdä ketään. Toisaalta olisi tietysti kiva päästä ulkomaille, siellä on kivoja ihmisiäkin.

t. hyvä suomalainen

Vierailija
9/9 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karanteenisääntöjen noudattamisessa auttaa eniten se, ettei tarvitse tavata ihmisiä :-)

Voin pysyä erossa kaikista vetoamalla koronapandemiaan ja tartunta/tartuttamisvaaraan.

Voin haahuilla ympäriinsä kasvomaskilla, ffp3 suojattuna, mutta esim. vierailuista voi kieltäytyä kertomalla ettei se nyt oikein käy kun pitäisi vältellä samassa sisätilassa oleskelemista pidempään ja saman voi kertoa kotiini yrittäville tutuille ja sukulaisille.

Pihassa olen suostunut tapaamaan pahimpia häiriköitä lyhyesti.

Olen nauttinut täysillä koko vuoden ajan tästä pandemiasta ja toivon sen jatkuvan mahdollisimman pitkään.

Ei oikeastaan rajoita yhtään niistä asioista joista todella nautin, ulkoilua, vaeltamista, fillarointia, ulkoilmaelämää kaikissa muodoissaan ja matkailua ennenkokemattomiin kansallispuistoihin ja muihin luontokohteisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi