Toimiiko muilla Yle Areenassa tekstitykset?
Täällä ei toimi, testattu läppärillä ja tabletilla ja eri ohjelmilla, ei tule tekstejä. :(
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Ei pikakokeilulla satunnaisessa ohjelmassa näyttäisi toimivan.
Ok, kiitti vastauksesta, eli vika ei oo minussa :D Palautetta laitettu, kuinkakohan nopeasti korjaavat. Viikossa on niin vähän näitä hetkiä kun on omaa aikaa ja nyt sitten ei oo tekstejä...
Ei sitten katsota Le Bureauta ennen iltavuoroa :( ei tuo ranska oikein tarpeeksi hyvin taitu että ilman testejä pysyisi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten katsota Le Bureauta ennen iltavuoroa :( ei tuo ranska oikein tarpeeksi hyvin taitu että ilman testejä pysyisi mukana.
Mulla katosi kesken jakson muutama päivä sitten. Katsoin sitkeästi loppuun enkä ymmärtänyt kuin ehkä 10 % 😯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla katosi kesken jakson muutama päivä sitten. Katsoin sitkeästi loppuun enkä ymmärtänyt kuin ehkä 10 % 😯
Olen huomannut muutaman kerran, että jos käyttää paussilla ohjelmaa, voi tekstitys tippua pois, mutta kun aloittaa uudelleen siitä kohtaa, tulee tekstit taas. Mutta ei ehkä nyt, jos on joku isompi ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pääsisi edes tuohon kymmeneen prossaan kun puhuvat niin nopeaa :D
Mulla katosi tekstit tänään myös mutta päivittämällä tuli takaisin. Siis se ympyriäinen "refresh" nappi korjasi ongelman.
Joskus Firefox-selaimella tekstit ovat kadonneet 🤬. Kun vaihdoin Edgeen, ne näkyivät taas 🤗 normaalisti. Kokeile myös muita selaimia!
Meillä ns Smart tv:ssä ei aina tule tekstiä. Pitää palata takaisi valikkoon ja laittaa sama jakso uudelleen, nii sitten tulee.
Vanhalla ei niin älykkäällä telkulla Areenan tekstit nämyy aina.
Ei pikakokeilulla satunnaisessa ohjelmassa näyttäisi toimivan.