Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maskista ei ole silloin apua, jos sitä venkslaa ylös alas naamalla, ei pese käsiään ja ole nuolematta ja koskettelemasta käsillä naamaansa. Maski pitäisi aina vaihtaa uuteen ja puhtaaseen kun sen ottaa pois / venkslaa sitä ees taas naamalla. Ja likainen

Vierailija
27.01.2021 |

Maskista ei ole silloin apua, jos sitä venkslaa ylös alas naamalla, ei pese käsiään ja ole nuolematta ja koskettelemasta käsillä naamaansa.

Maski pitäisi aina vaihtaa uuteen ja puhtaaseen kun sen ottaa pois / venkslaa sitä ees taas naamalla. Ja likainen maski pitäisi laittaa pussiin kassiin, josta se viedään kotiin keitettäväksi. Kertakäyttö maski tietenkin laitetaan lähimpään roskikseen, ei maahan, ei roskiksen viereen ja tämän jälkeen pestää hyvin kädet, kun koskettu taas maskiin, kahvoihin, ties mihin

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maski. On. Tarkoitettu. Suojaamaan. Muita.

Sen hypistely yms.. ei vaikuta siihen, että se suojaa muita SINUN levittämiltäsi aerosoleilta. Muut puolestaan suojaavat SINUA käyttäessään maskejaan.

Miten tämä voi olla yli vuoden jälkeen vielä jollekin uusi asia???

Hei l.ammas, maski ei suoja yhtään ketään miltään. Niitä ei pidä käyttää.

Ei ole olemassa mitään yksipuolista suojausmekanismia.

Miten joku ei ole vielä vuoden jälkeen herännyt?

Vierailija
42/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukuisat kerrat nähnyt, että ihmiset säilyttävät maskeja taskuissaan. Taskut ovat lähtökohtaisesti likaisia paikkoja, niihinhän laitetaan avaimia, puhelimia, roskia jne.

Minä! 🙋‍♀️ Ja niin tekevät kaikki muutkin, mutta en tunne yhden yhtä koronaan sairastunutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Mulla on taskussa kertakäyttömaski jonka isken prismassa naamalleni välttyäkseni jonkun koronahullun rääkymiseltä.

Fantasia.

Epäadaptiiviset defenssit:

- projektio: oma ominaisuus tai tunne heijastetaan toiseen; mustasukkainen huomaa muiden mustasukkaisuuden, muttei omaansa

- fantasia: esimerkiksi fantasia toisista vanhemmista, jotka tulevat hakemaan pois epämiellyttävästä tilanteesta

- acting out: toiminnallistaminen; huonoa oloa yritetään poistaa esimerkiksi ryyppäämällä tai väkivallalla

- passiivis-aggressiivisuus: esimerkiksi mykkäkoulu

- taantuma; henkilö taantuu aikaisemmalle kehitystasolle. Esimerkiksi sisar uuden vauvan synnyttyä

- kosto

Vierailija
44/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme halua Suomesta mitään maskiyhteiskuntaa.

Ei ikinä.

Vierailija
45/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lukuisat kerrat nähnyt, että ihmiset säilyttävät maskeja taskuissaan. Taskut ovat lähtökohtaisesti likaisia paikkoja, niihinhän laitetaan avaimia, puhelimia, roskia jne.

Minä! 🙋‍♀️ Ja niin tekevät kaikki muutkin, mutta en tunne yhden yhtä koronaan sairastunutta.

Ei tee. Miksi kaupan edessä olevat roskikset pursuavat maskeja?

Vierailija
46/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen hypistely yms.. ei vaikuta siihen, että se suojaa muita SINUN levittämiltäsi aerosoleilta. Muut puolestaan suojaavat SINUA käyttäessään maskejaan.

Alkukantaiset ja psykoottiset defenssit:

- kieltäminen; tosiasioita ei haluta kohdata; ’’hän ei ole kuollut’’ tai ”hän ei ole lopettanut parisuhdettamme”

- lohkoaminen: hyvän ja pahan jyrkkä jakaminen; ’’muut ovat vain pahoja, minä en'' - aistiharhat ja hallusinaatiot

Vierailija
47/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä maskia käytä. Hauska miten se saa ihmiset raivostuneen näköisiksi. Toisaalta viime vuonna kun sitä käytin niin eräs läski vanha nainen K-Cittarissa puhui kovaan ääneen puhelimeen ”toi joku nainen käyttää maskia!!” ja katsoi minua halveksuvasti. Silloin jo päätin heivata maskin víttuun.

Vierailija
48/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä apua siitä muutenkaan on? Joo ehkä vähän ehkäisee mut jos tartunta on ni sehän tarttuu jo pinnoilta mitä räplätään. Kaupassa on ostoskärryt, korit, itse desifiointi pumput, kaikki maholliset tuotteet ja pinnat mihin kodket, hedelmäostaston vaa'at yms. Naurettavaa tämä rättihehkutus!

Siksi peset kätesi ennen kuin työnnät kädet suuhun?

Virus tarttuu pinnoilta, mutta myös pisara- ja ilmatartuntana, joten maskin käyttö on erittäin perusteltua.

Terveydenhuollossa maskeja on käytetty jo ainakin 100v pisaratartunnan ehkäisemiseksi. Ei tämä mikään uusi asia ole.

Typerys. Mitä se käsien pesu enää auttaa jos tartunnan jo pinnoilta saanut? Kumma homma ettei hanska suosituksia ole. Ja maskihan ehkäisee vaan ettei tauti tartu niin helposti. Ei se itse tautia estä!

Virus ei läpäise ehjää ihoa, joten riittää että et koske omia limakalvojasi ennen kuin peset kädet.

Niiden kaupasta ostettujen kertakäyttöhanskojen läpi virukset kyllä pääsevät, joten myös niitä käytettäessä tulee pestä kädet.

Koronahössötyksen alkamisen jälkeen käsieni iho on verillä jatkuvasta pesemisestä ja desinfektioaineilla lotraamisesta. Erityisesti talvella. Iho ei vaan kestä tätä. Ainoa ratkaisu on erakoituminen ja ostaa netistä kotiinkuljetuksella sen mitä tarvii. Tämä se on Mannaa mielenterveydelle, kipeä tai yksin.

Vierailija
49/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yksi näistä. Koronahysteeriset ovat ajaneet minut pelkäämään hyökkäystä. Piiloudun taskumaskini taakse. Koronahullut ovat todella agressiivisia ihmisiä, jotka vielä tuntuvat toivovan muille pahaa. (esim. sekoillessaan että vain koronakuuliaiset saavat sitten hakeutua hoitoon tms)

- kieltäminen; tosiasioita ei haluta kohdata; ’’hän ei ole kuollut’’ tai ”hän ei ole lopettanut parisuhdettamme”

- lohkoaminen: hyvän ja pahan jyrkkä jakaminen; ’’muut ovat vain pahoja, minä en'' - aistiharhat ja hallusinaatiot

Vierailija
50/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä maskia käytä. Hauska miten se saa ihmiset raivostuneen näköisiksi. Toisaalta viime vuonna kun sitä käytin niin eräs läski vanha nainen K-Cittarissa puhui kovaan ääneen puhelimeen ”toi joku nainen käyttää maskia!!” ja katsoi minua halveksuvasti. Silloin jo päätin heivata maskin víttuun.

Fantasia

Vierailija
51/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle monet = kaikki?

En ihmettele suomalaisten koronapoliisien määrää ja tasoa jos ymmärrys on tätä luokkaa. En ihmettele, että lammaskansa on ottanut maskisuosituksen pakkona ja siihen päälle kyyläävät kuka noudattaa pakkoa.

Vierailija
52/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla se vasta psykoosi on. Mitään korona"pandemiaa" ei ole.

Katso sinä vaan telkkaria ja usko kaikki mitä sieltä sinulle kerrotaan.

Vierailija
53/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasia

Ei ole fantasia. Tapahtui Malmin K-Cittarissa, en muista tarkalleen milloin. Sellanen läski ja vanha nainen. Oli muillakin maskit eli ihmettelen miksi otti minut silmätikuksi.

Vierailija
54/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekee ne. Yritä kestää.

Vierailija
55/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä täysin terveiden ihmisten pitäisi pitää rättiä naamalla?

Tiedoksi teille l.ampaille, että se "oireeton kantaja" satujuttu on keksitty juuri siksi, että sadaan kaikki velvoitettua noudattamaan koronauskonnon rituaaleja.

Vierailija
56/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle monet = kaikki?

En ihmettele suomalaisten koronapoliisien määrää ja tasoa jos ymmärrys on tätä luokkaa. En ihmettele, että lammaskansa on ottanut maskisuosituksen pakkona ja siihen päälle kyyläävät kuka noudattaa pakkoa.

Sä oot huono väittelemään. Kun hävit hyökkäät toisen kirjoittajan kimppuun.

Kaikki tarkoittaa 100% käyttäjistä käyttää sama maskia. Jos tämä olisi fakta niin roskiksessa ei olisi yhtään maskia.

Vierailija
57/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä täysin terveiden ihmisten pitäisi pitää rättiä naamalla?

Tiedoksi teille l.ampaille, että se "oireeton kantaja" satujuttu on keksitty juuri siksi, että sadaan kaikki velvoitettua noudattamaan koronauskonnon rituaaleja.

Kielletään oireettoman kantajan olemassa olo. Maskeja käyttävät ovat pahoja, vaikka yrittävät suojella muita. Hallusinaatio koronauskonnosta.

Vierailija
58/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasia

Ei ole fantasia. Tapahtui Malmin K-Cittarissa, en muista tarkalleen milloin. Sellanen läski ja vanha nainen. Oli muillakin maskit eli ihmettelen miksi otti minut silmätikuksi.

Hallusinaatio.

Vierailija
59/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fantasia

Hallusinaatio.

Ei myöskään se. Oli ystävä kuulemassa sen.

Vierailija
60/86 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulle monet = kaikki?

Sä oot huono väittelemään. Kun hävit hyökkäät toisen kirjoittajan kimppuun.

Kaikki tarkoittaa 100% käyttäjistä käyttää sama maskia. Jos tämä olisi fakta niin roskiksessa ei olisi yhtään maskia.

Ei oo tarkotus haukkua, mut en saanu sun vastauksesta mitään selvää...

Ensimmäinen kirjoittaja sanoo, että monet käyttää samaa taskumaskia useamman kerran, joku vastaa hänelle, että ei pidä paikkaansa, koska kaupan edustat pursuavat maskeja. Minä kysyin tässä välissä, että sinullekko monet tarkoittaa kaikkia. Ja sinä vastasit sitten että kaikki tarkoittaa 100% käyttäjistä.

Eli tarkoitatko siis, että vaikka monet pitävät taskumaskia, niin kaikki heittävät ne kaupan edessä roskikseen?

Itse kuittailin vain tuosta monen sekoittamisesta kaikkiin. Jos monella on taksumaski niin miten ne voi samaan aikaan olla roskiksessa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme