Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsitkö koskaan siitä, että esimiehesi on osaamaton sähläri joka ei osaa erotella oleellisia asioita lillukanvarsista?

Vierailija
26.01.2021 |

Mulla menee hermot tällaiseen. Huomennakin on palaveri, joka oli minusta täysin tarpeeton mutta jonka esimies näki tarpeelliseksi ja tärkeäksi järjestää vaikka mitään oikeaa asiaa ei ole nimeksikään. Ja sitten minua katsotaan palaverissa tyyliin ”no, kerro nyt miksi olemme tänne kokoontuneet”?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtalotoverisi!

Lisäksi minä olen se, joka tekee työt. Esimies ihmettelee ja palaveeraa. Palavereissa hän kyselee, mitä teen, miten, miksi ja milloin. Ja taas uudelleen, erityisesti MIKSI-kohta tuntuu olevan vaikeasti ymmärrettävä. Joskus pitää ihan saada uusi palaveri heti perään, että vielä kerran väännän rautalangasta, miksi käytän ohjelmaa x enkä ohjelmaa y. Joskus esimies ehdottaa uutta ohjelmaa z, ja sitten voi mennä monta tuntia sen perustelemiseen, miksi sitä ei voi käyttää tai miksi sitä ei kannata ottaa käyttöön.

Siihenkin kuitenkin säännöllisesti palataan ja kerrataan, minsi ohjelma z ei sovellu meille.

Kun esimiehellä on substanssi täysin hukassa, tämä on tekijälle raskasta, kun jatkuvasti pitää selittää. Jossain välissä kun ne työtkin pitää tehdä.

Kaiken kruunaa esimiehen valittava ihmettely (kun puoli päivää on mennyt hänen palavereissaan hänelle asioita selostaessa) siitä, miksen ole jo tehnyt töitä, joista palaverin aluksi hän minulle kertoi. Niin, palaverin aikanako minun olisi ne pitänyt hoitaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi