Nainen kuvaile pimpsasi
Kommentit (19)
Toki muistan. Ihan tosi tavallisen näköinen, aika samanlainen kuin tässä: https://images.app.goo.gl/dUwaEAXDarcx4ENC9
Karvat edessä, alempaa sileä. Pienet sisemmät häpyhuulet ja pieni klitoriksen kärki.
Pieni kiitorata tupsu, muuten karvaton. Sievät hieman ulkonevat sisemmät häpyhuulet, oikeanpuoleinen hieman isompi.
Pieni tupsu kummulla, muuten karvaton. Isommat häpyhuulet näkyvillä
Vanha viidakon arvoitus: Mikä näytttää pahalta, mutta tuntuu hyvältä?
Vanha viidakon sananlasku: They are all pink inside
Maantien värinen kiitorata kummulla. Muutoin paljas
Sellainen avonainen ja löysä karjalanpiirakkaa muistuttava lörttänä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole nähnyt pahan näköistä vulvaa, enkä ylipäätään arvostele tai yököttele kenenkään sukupuolielimille.
Jos mies paljastuisi joksikin naisten pimppejä pahan näköisenä pitäväksi arvostelijaksi, niin en pystyisi enää sellaiseen mieheen koskemaan. Se olisi sen lorun loppu.
Mutta eihän normaalit, terveet heteromiehet sellaisia olekaan.
Kiitorata kummun päällä, helposti kostuva, ja runsailla huulilla varustettu.
N44
Sisemmät huulet ulkonevat aika reilusti, mutta seistessä jäävät lähes täysin isompien sisään piiloon. Jalat levällään näyttää perhoselta. Omasta mielestäni kiihottavan näköinen. Kaksi lasta on sieltä punnerrettu, eli ihan on toiminutkin asianmukaisesti.
Nämä naisten kuvaukset ihanuudestaan kyllä saavat miehenä niin haluamaan sexiä taas....Onneksi varmaan taas saan parin tunnin sisällä kunhan päästään vaimon kanssa kotiin....
Vierailija kirjoitti:
Nämä naisten kuvaukset ihanuudestaan kyllä saavat miehenä niin haluamaan sexiä taas....Onneksi varmaan taas saan parin tunnin sisällä kunhan päästään vaimon kanssa kotiin....
Niinhän siinä kävikin, että kahden tunnin päästä tuosta olimme taas sängyssä rakastelemassa, kun teki mieluí kummankin. Edellinen kerta oli sunnnutai- ja sitä edellinen lauantaiaamulla. Ensi viikonloppuna varmaan taas. Ikää on kuusissakymmenisssä meillä
ja nyt voimmekin siirtyä linkkeihin missä pesästä eli pimpasta on kuvaa
..tai kaluista! laita sinä ekaksi ja kuvaile vielä sanoinkin..
Aina kiihottunut, valtavan märkä ja kullia lypsävä tiukka sheivattu pillu. N 46 v
Kutsun sitä rämemajavaksi. En pidä sheivaamisesta, tai oikeastaan se ei minua kiinnosta. En vaan jaksaisi poistaa karvoja, jotka sinne kuuluvat suojaksi. Mieheni sitä ehkä haluaisi ja epäilen että haluaisi myös pikkulapsia. Karvat kuuluu naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole nähnyt pahan näköistä vulvaa, enkä ylipäätään arvostele tai yököttele kenenkään sukupuolielimille.
Jos mies paljastuisi joksikin naisten pimppejä pahan näköisenä pitäväksi arvostelijaksi, niin en pystyisi enää sellaiseen mieheen koskemaan. Se olisi sen lorun loppu.
Mutta eihän normaalit, terveet heteromiehet sellaisia olekaan.
Olen terve heteromies ja olen nähnyt joskus hyvinkin pahan näköisiä, mutta silti ei se ole estänyt naisen hellimistä.
Eräskin nuorehkon naisen SE oli kyllä niin tiheä ja laaja karvapehko puoleen ( isoon ) vatsaan asti että leuka loksahti väkisin kun hän tuli vuorollaan suihkusta ennen sänkyyn menoa. Siihen viidakkoon sisään meneminen olikin unohtumaton elämys...Etsivä löytää kyllä....No, tuloksena oli kyllä hänelle ainakin isoa nautinnon voihketta ja orgasmi ainakin kerran, kun oli nainen kiihkeää sorttia. Kun vaan löysin oikean paikan, myös kaluni hyvin kelpasi. :)
Kiiltävä posliini, pelkkä viiva kaikki osat nätisti sisällä